Firma SOFTSWISS aktywnie wspiera schroniska dla zwierząt
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Międzynarodowa firma technologiczna SOFTWISS, posiadająca główne centra rozwoju Warszawie i Poznaniu, zorganizowała projekt wolontariacki, mający na celu wsparcie schronisk dla zwierząt. Przedsiębiorstwo aktywnie angażuje się w rozwiązywanie zarówno lokalnych, jak i globalnych problemów, a ta inicjatywa była ważną częścią szerszej strategii rozwoju projektów odpowiedzialnych społecznie (ESG).
W ramach organizacji wolontariatu na rzecz zwierząt firma umieściła w swoim warszawskim i poznańskim biurze specjalne koszyki do zbierania karmy i różnych artykułów potrzebnych schroniskom. Na przestrzeni pierwszych miesięcy trwania projektu pracownicy zebrali już ponad 60 kg karmy, którą następnie przekazali schroniskom w okolicach Warszawy i Poznania. Wielu pracowników SOFTSWISS osobiście odwiedziło schroniska, aby zapewnić ich samotnym pupilom towarzystwo, uwagę i opiekę. Wolontariusze spędzili czas ze swoimi nowymi czworonożnymi przyjaciółmi, bawili się z nimi i zabierali je na spacery. Jeden z pracowników w Poznaniu adoptował ze schroniska kota, któremu przywiózł karmę.
Katarzyna Shved, jedna z pracownic SOFTSWISS, która wzięła udział w akcji w Warszawie, podzieliła się swoimi wrażeniami:
„Była to dla mnie świetna okazja, aby pomóc tym, którzy naprawdę tego potrzebują, czyli bezdomnym zwierzętom. Cieszę się, że nasza firma aktywnie wspiera entuzjazm pracowników i organizuje podobne akcje, gdyż nie tylko pomaga to zwierzakom, ale również jednoczy nasz zespół wokół celów ważnych dla społeczeństwa, w którym żyjemy”.
Wolontariat spotkał się z aktywnym odzewem ze strony pracowników i będzie realizowany we wszystkich lokalizacjach, w których SOFTSWISS ma swoje biura. Firma jest przekonana, że zaangażowanie pracowników w takie inicjatywy stanowi integralną część biznesu odpowiedzialnego społecznie, który pomaga rozwiązywać pilne problemy obywatelskie.
W Polsce SOFTSWISS rozwija duże centra rozwojowe w Warszawie i Poznaniu. W poprzednim roku liczba zatrudnionych w nich specjalistów wzrosła o 98% i wynosi obecnie ponad 450 osób. W ostatnich latach na liście działalności ESG firmy pojawiło się wspieranie globalnych i lokalnych inicjatyw w zakresie ochrony środowiska i zdrowia, a także projekty charytatywne i obywatelskie. Przykładowo, w tym roku zainicjowano zakrojoną na szeroką skalę kampanię charytatywną, mającą na celu pomoc dotkniętym powodzią mieszkańcom Brazylii. Z kolei z okazji Światowego Dnia Ochrony Środowiska SOFTSWISS wraz z Zarządem Zieleni m.st. Warszawy zorganizował akcję zazieleniania parku Morskie Oko na Mokotowie, sądząc tam około 800 roślin.
O FIRMIE
SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, która w 2024 roku świętuje 15-lecie istnienia. Firma posiada pięć centrów rozwoju w Polsce, na Malcie i w Gruzji. Zatrudnia ponad 2000 pracowników biurowych i zdalnych. SOFTSWISS jako pierwszy na świecie stworzył rozwiązanie kryptowalutowe dla rozrywki online. W 2024 r. firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® in Poland, nagrodę Crypto Company of the Year i ponad 10 innych wyróżnień.
Bezpieczne święta i sylwester z pupilem
„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.