Komunikaty PR

Firma SOFTSWISS aktywnie wspiera schroniska dla zwierząt

2024-08-23  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Daryna Mihdal
SmartContent

ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Do pobrania Komunikat ( 0.01 MB )

Międzynarodowa firma technologiczna SOFTWISS, posiadająca główne centra rozwoju Warszawie i Poznaniu, zorganizowała projekt wolontariacki, mający na celu wsparcie schronisk dla zwierząt. Przedsiębiorstwo aktywnie angażuje się w rozwiązywanie zarówno lokalnych, jak i globalnych problemów, a ta inicjatywa była ważną częścią szerszej strategii rozwoju projektów odpowiedzialnych społecznie (ESG).

W ramach organizacji wolontariatu na rzecz zwierząt firma umieściła w swoim warszawskim i poznańskim biurze specjalne koszyki do zbierania karmy i różnych artykułów potrzebnych schroniskom. Na przestrzeni pierwszych miesięcy trwania projektu pracownicy zebrali już ponad 60 kg karmy, którą następnie przekazali schroniskom w okolicach Warszawy i Poznania. Wielu pracowników SOFTSWISS osobiście odwiedziło schroniska, aby zapewnić ich samotnym pupilom towarzystwo, uwagę i opiekę. Wolontariusze spędzili czas ze swoimi nowymi czworonożnymi przyjaciółmi, bawili się z nimi i zabierali je na spacery. Jeden z pracowników w Poznaniu adoptował ze schroniska kota, któremu przywiózł karmę.

 


Katarzyna Shved, jedna z pracownic SOFTSWISS, która wzięła udział w akcji w Warszawie, podzieliła się swoimi wrażeniami:

„Była to dla mnie świetna okazja, aby pomóc tym, którzy naprawdę tego potrzebują, czyli bezdomnym zwierzętom. Cieszę się, że nasza firma aktywnie wspiera entuzjazm pracowników i organizuje podobne akcje, gdyż nie tylko pomaga to zwierzakom, ale również jednoczy nasz zespół wokół celów ważnych dla społeczeństwa, w którym żyjemy”.


 

Wolontariat spotkał się z aktywnym odzewem ze strony pracowników i będzie realizowany we wszystkich lokalizacjach, w których SOFTSWISS ma swoje biura. Firma jest przekonana, że zaangażowanie pracowników w takie inicjatywy stanowi integralną część biznesu odpowiedzialnego społecznie, który pomaga rozwiązywać pilne problemy obywatelskie.

W Polsce SOFTSWISS rozwija duże centra rozwojowe w Warszawie i Poznaniu. W poprzednim roku liczba zatrudnionych w nich specjalistów wzrosła o 98% i wynosi obecnie ponad 450 osób. W ostatnich latach na liście działalności ESG firmy pojawiło się wspieranie globalnych i lokalnych inicjatyw w zakresie ochrony środowiska i zdrowia, a także projekty charytatywne i obywatelskie. Przykładowo, w tym roku zainicjowano zakrojoną na szeroką skalę kampanię charytatywną, mającą na celu pomoc dotkniętym powodzią mieszkańcom Brazylii. Z kolei z okazji Światowego Dnia Ochrony Środowiska SOFTSWISS wraz z Zarządem Zieleni m.st. Warszawy zorganizował akcję zazieleniania parku Morskie Oko na Mokotowie, sądząc tam około 800 roślin.

 

O FIRMIE

SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, która w 2024 roku świętuje 15-lecie istnienia. Firma posiada pięć centrów rozwoju w Polsce, na Malcie i w Gruzji. Zatrudnia ponad 2000 pracowników biurowych i zdalnych. SOFTSWISS jako pierwszy na świecie stworzył rozwiązanie kryptowalutowe dla rozrywki online. W 2024 r. firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® in Poland, nagrodę Crypto Company of the Year i ponad 10 innych wyróżnień.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SmartContent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami Biuro prasowe
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad
Zwierzęta Bezpieczne święta i sylwester z pupilem
2024-12-18 | 11:00

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

Okres świąteczno-noworoczny to czas radości i wspólnych chwil z bliskimi. Niestety, dla naszych pupili może to być również czas stresu i zagrożeń.
Zwierzęta „Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
2024-12-17 | 07:00

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Ponad 1 300 000 zł – tyle pieniędzy jest potrzebnych, aby bezdomne psy z województw dolnośląskiego i opolskiego mogły wrócić do schronisk, które

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić

Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.

Farmacja

E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.

Inwestycje

Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.