Forum Koszalin na tropie psiego ambasadora
PR Inspiration
Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl
Forum Koszalin dołączyło do grona miejsc przyjaznym zwierzętom. Aby podnieść świadomość na temat obecności czworonogów w życiu człowieka, koszalińskie centrum handlowe rozpoczęło poszukiwanie psiego ambasadora. Akcja skierowana jest do wszystkich właścicieli psów – niezależnie od rasy i wieku. Na czworonożnych ambasadorów czeka szereg przywilejów. #ForumPsiaków to pierwsza taka akcja w Polsce.
Psy od lat są wiernymi towarzyszami człowieka. Coraz więcej osób decyduje się na opiekę nad zwierzakiem, a tym samym – podejmuje codzienne aktywności w towarzystwie pupila. Do jednych z nich należą zakupy. Dobrze wiemy, że zwierzaki nie lubią zostawać same, oczekując na właściciela. Zdajemy sobie też sprawę, że czasem pozostawienie psa pod opieką innej osoby na czas zakupów jest niemożliwe. Dlatego chcemy, aby nasi klienci mieli świadomość, że Forum jest przyjazne zwierzakom – mówi Urszula Lipińska, dyrektor Forum Koszalin. Oznacza to, że psy mogą przebywać w ogólnodostępnej przestrzeni Forum i znajdą w nim miskę z wodą. Ich właściciele powinni zadbać o smycz i kaganiec.
Propagując akcję #ForumPsiaków, koszalińskie centrum handlowe rozpoczęło poszukiwania psich ambasadorów. Każdy właściciel czworonoga może zgłosić się do akcji, uzupełniając formularz i załączając zdjęcie oraz filmik ze swoim pupilem. Na trzech laureatów czeka szereg przywilejów, a wśród nich: miano psiego ambasadora Forum (w tym udział w akcjach i kampaniach), rola w filmie „Forum z PIESpektywy”, profesjonalna sesja zdjęciowa, stylowe upominki, vouchery na zakupy w Zoolandii, a także karty podarunkowe o wartości 600, 400 lub 200 złotych dla właścicieli.
W ramach projektu #ForumPsiaków zaplanowano również akcję adopcyjną we współpracy ze schroniskiem w mediach społecznościowych Forum Koszalin.
Zgłoszenia czworonożnych kandydatów na psiego ambasadora Forum można przesyłać za pomocą formularza na stronie https://www.forumpsiakow.pl do 25 kwietnia. Partnerem akcji jest sklep zoologiczny Zoolandia.

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.