Komunikaty PR

Forum Koszalin na tropie psiego ambasadora

2021-04-13  |  12:32
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kurczych
PR Inspiration

Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl

Forum Koszalin dołączyło do grona miejsc przyjaznym zwierzętom. Aby podnieść świadomość na temat obecności czworonogów w życiu człowieka, koszalińskie centrum handlowe rozpoczęło poszukiwanie psiego ambasadora. Akcja skierowana jest do wszystkich właścicieli psów – niezależnie od rasy i wieku. Na czworonożnych ambasadorów czeka szereg przywilejów. #ForumPsiaków to pierwsza taka akcja w Polsce.

Psy od lat są wiernymi towarzyszami człowieka. Coraz więcej osób decyduje się na opiekę nad zwierzakiem, a tym samym – podejmuje codzienne aktywności w towarzystwie pupila. Do jednych z nich należą zakupy. Dobrze wiemy, że zwierzaki nie lubią zostawać same, oczekując na właściciela. Zdajemy sobie też sprawę, że czasem pozostawienie psa pod opieką innej osoby na czas zakupów jest niemożliwe. Dlatego chcemy, aby nasi klienci mieli świadomość, że Forum jest przyjazne zwierzakom – mówi Urszula Lipińska, dyrektor Forum Koszalin. Oznacza to, że psy mogą przebywać w ogólnodostępnej przestrzeni Forum i znajdą w nim miskę z wodą. Ich właściciele powinni zadbać o smycz i kaganiec.

Propagując akcję #ForumPsiaków, koszalińskie centrum handlowe rozpoczęło poszukiwania psich ambasadorów. Każdy właściciel czworonoga może zgłosić się do akcji, uzupełniając formularz i załączając zdjęcie oraz filmik ze swoim pupilem. Na trzech laureatów czeka szereg przywilejów, a wśród nich: miano psiego ambasadora Forum (w tym udział w akcjach i kampaniach), rola w filmie „Forum z PIESpektywy”, profesjonalna sesja zdjęciowa, stylowe upominki, vouchery na zakupy w Zoolandii, a także karty podarunkowe o wartości 600, 400 lub 200 złotych dla właścicieli.

W ramach projektu #ForumPsiaków zaplanowano również akcję adopcyjną we współpracy ze schroniskiem w mediach społecznościowych Forum Koszalin.

Zgłoszenia czworonożnych kandydatów na psiego ambasadora Forum można przesyłać za pomocą formularza na stronie https://www.forumpsiakow.pl do 25 kwietnia. Partnerem akcji jest sklep zoologiczny Zoolandia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Bezpieczne święta i sylwester z pupilem Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

Okres świąteczno-noworoczny to czas radości i wspólnych chwil z bliskimi. Niestety, dla naszych pupili może to być również czas stresu i zagrożeń.
Zwierzęta „Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
2024-12-17 | 07:00

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Ponad 1 300 000 zł – tyle pieniędzy jest potrzebnych, aby bezdomne psy z województw dolnośląskiego i opolskiego mogły wrócić do schronisk, które
Zwierzęta Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
2024-12-12 | 14:20

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn

8. edycja charytatywnej imprezy dla bezdomnych zwierząt Psi Targ będzie trwała aż dwa dni! Zapraszamy wszystkich na I piętro Galerii Turzyn w sobotę i niedzielę – 14 i 15 grudnia w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.