Forum Koszalin z psimi ambasadorami
PR Inspiration
Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl
Forum Koszalin to pierwsze centrum handlowe w Polsce z trzema psimi ambasadorami. Manfred, Abi i Celinka to laureaci akcji #ForumPsiaków. Działania koszalińskiego centrum handlowego na rzecz czworonogów zostały docenione przez Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami – oddział w Koszalinie, które uhonorowało je certyfikatem miejsca przyjaznego psom.
Do akcji #ForumPsiaków zostało zgłoszonych niemal 100 czworonogów. Spośród nich wybrano 3, które oficjalnie zostały ambasadorami koszalińskiego centrum handlowego: Manfreda, Abi i Celinkę. Akcja ma na celu uświadomienie roli zwierząt w życiu człowieka – również podczas zakupów. Jak wiemy, pieski nie lubią zostawać same w domu, a kiedy nie ma się co zrobić z pupilem na czas odwiedzin w Forum, można go zabrać ze sobą. Na naszych czworonożnych przyjaciół czekają miski z wodą oraz otwarte drzwi wielu sklepów, w tym Zoolandii, która jest partnerem akcji – mówi Urszula Lipińska, dyrektor Forum Koszalin.
A co o akcji #ForumPsiaków myślą opiekunowie ambasadorów? To świetne rozwiązanie, ponieważ wszystkie osoby, które nie mają co zrobić ze swoimi pieskami, mogą razem z nimi przyjść na zakupy. Abisia lubi zwiedzać nowe miejsca, więc super, że nie muszę zostawiać jej w domu. Jest to także świetne rozwiązanie dla młodych psów, które mają lęk separacyjny. Właściciel, który nie chce zostawić pieska samego, może go zabrać do Forum. Coraz więcej sklepów ma naklejki, które informują, że można do nich wejść z pieskiem – mówi Emiliana Zielińska, właścicielka suczki Abi. Jest to również rodzaj szkolenia, dzięki któremu pies może się socjalizować, poznawać i oswajać z nowymi zapachami, dźwiękami czy ruchem – dodaje Izabela Glińska, właścicielka Manfreda. Nasza Celinka jest bardzo szczęśliwa, świetnie się bawi, a ja cieszę się razem z nią – przyznaje Ilona Cebo, opiekunka suczki, brylującej przed aparatem podczas sesji zdjęciowej.
Działania na rzecz zwierząt, które podejmuje Forum Koszalin, zostały docenione przez Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami – oddział w Koszalinie, które przyznało centrum handlowemu certyfikat miejsca przyjaznego psom.

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.