Komunikaty PR

Glovo i Kakadu łączą siły, aby zapewnić użytkownikom szybkie dostawy produktów

2024-07-19  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
ANETA SZERSZENIEWSKA
38 PR CONTENT COMMUNICATION

MODRA 92 C
02-661 WARSZAWA
aneta.szerszeniewska|38pr.pl| |aneta.szerszeniewska|38pr.pl
509 453 985
www.38contentcommunication.pl
Do pobrania Press ( 0.03 MB )

Pies? Kot? A może chomik? Bez względu na to, jakie zwierzę mamy w domu, chcemy dla niego jak najlepiej. Zbilansowana karma, zdrowe przekąski, wygodne legowiska czy nowa obroża dla psa – to tylko niektóre z 4300 produktów dla zwierząt, które teraz można zamówić za pomocą aplikacji Glovo prosto z sieci sklepów Kakadu.

 

Polacy są miłośnikami zwierząt domowych. Prawie połowa z nas dzieli dom z co najmniej jednym pupilem: psem, kotem, rybkami czy nawet szynszylami. Jesteśmy w pierwszej piętnastce krajów na świecie pod względem liczby psów w gospodarstwach domowych. W Europie znajdujemy się w pierwszej piątce.[1] Odwieczny spór toczony między zwolennikami psów i kotów dalej jednak pozostaje bez jednoznacznej przewagi któregoś z gatunków: w Polsce mamy ok. 7 mln psów i mniej więcej tyle samo kotów. Jako ich opiekunowie chcemy zapewnić im jak najlepsze życie u naszego boku: zdrowe pożywienie, atrakcyjne zabawki i wszystkie potrzebne akcesoria. Chętnie w tym celu odwiedzamy sklepy zoologiczne, ale jeszcze częściej, szanując swój czas, robimy zakupy online.

 

Zainteresowanie artykułami dla zwierząt dynamicznie rośnie, a prognozy na 2025 rok są bardzo optymistyczne: przewiduje się, że kategoria produktów dla zwierząt domowych osiągnie globalnie wartość 179 mld dolarów, a sprzedaż online może wzrosnąć o 9,2% osiągając tym samym 25% udział w rynku. 

 

Współpraca Glovo i Kakadu

Kakadu to jedna z największych sieci sklepów zoologicznych w Polsce. Od teraz dostępna jest także w Glovo, znacząco rozszerzając ofertę zoologiczną platformy, która oprócz dowozów jedzenia z restauracji zapewnia także możliwość realizacji zakupów spożywczych, produktów beauty, wyposażenia wnętrz, z cukierni i wielu, wielu innych. Jednak to właśnie kategoria produktów dla zwierząt jest tą, która globalnie w Glovo rośnie zdecydowanie najszybciej - aż o 340% w ciągu ostatniego roku.

 

 

Właściciele zwierząt kochają swoich podopiecznych i chcą zapewnić im jak najlepsze produkty, zabawki czy inne akcesoria. Zdarza się jednak, że wspomnianych produktów potrzebują szybko, bo np. skończyła się karma. Dlatego chcemy zapewnić naszym użytkownikom nie tylko szeroki asortyment sklepów Kakadu, ale także szybki i łatwy dostęp. Dzięki Glovo dostawy będą realizowane w już kilkadziesiąt minut - powiedziała Beata Wronowska, odpowiedzialna za sektor retail w Glovo Polska. - W Glovo cały czas rozwijamy nasze aktualne kategorie oraz tworzymy nowe. Rozpoczynamy współpracę z partnerami, którzy razem z nami chcą zapewnić szybkie dostawy swoich produktów.”

Z kolei Krzysztof Karzel, Dyrektor ds. Marketingu Kakadu Zoo, podkreśla, że współpraca z Glovo to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na szybkie i wygodne zakupy online.

"Chcemy, aby nasi klienci mieli łatwy dostęp do produktów najwyższej jakości, bez konieczności wychodzenia z domu. Dzięki współpracy z Glovo możemy zapewnić im szybką dostawę, co jest szczególnie ważne w dzisiejszych czasach, gdy czas i wygoda odgrywają kluczową rolę

 

Glovo zapewni dostęp do ok. 4300 produktów Kakadu, nie tylko dla psów i kotów, ale także dla gryzoni, ptaków czy innych zwierząt. Pokarmy suche, mokre, smaczki, zabawki, maty, smycze czy produkty sezonowe, takie jak preparaty na kleszcze, akcesoria chłodzące czy transportery. Produkty z Kakadu są już dostępne w pięciu miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Łodzi i Kołobrzegu. Po zakończeniu testów planowana jest dalsza ekspansja do kolejnych miast. Sieć Kakadu dołącza tym samym do największych partnerów kategorii produktów dla zwierząt w Glovo, obok hiszpańskiej sieci Kiwoko czy rumuńskiej Animax.

 

 


[1] https://www.galeriehandlowe.pl/publikacje/wywiady/artykul/polacy-kochaja-zwierzeta

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 PR CONTENT COMMUNICATION
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Tydzień z Fundacją WWF Polska w Atrium Kasztanowa Biuro prasowe
2024-07-15 | 10:06

Tydzień z Fundacją WWF Polska w Atrium Kasztanowa

Jeśli chcesz dowiedzieć się o ochronie zagrożonych gatunków lub zastanawiasz się, jak możesz wpłynąć na swoje otoczenie, odwiedź stoisko Fundacji WWF Polska, które będzie
Zwierzęta Zwycięska drużyna w co drugim domu nie tylko na Euro
2024-07-09 | 14:24

Zwycięska drużyna w co drugim domu nie tylko na Euro

Trwają Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej i choć emocje towarzyszące zwycięstwom ulubionej drużyny potrafią być gorące, nic nie może równać się z radością,
Zwierzęta „Testerzy porządku, mistrzowie bałaganu” - Esperienza Agency startuje z kampanią
2024-07-05 | 09:15

„Testerzy porządku, mistrzowie bałaganu” - Esperienza Agency startuje z kampanią

Esperienza Agency z przyjemnością informuje o najnowszej współpracy z Vileda Polska, mającej na celu promocję innowacyjnej linii produktów VILEDA PET PRO, stworzonej specjalnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.