Komunikaty PR

Glovo i Kakadu łączą siły, aby zapewnić użytkownikom szybkie dostawy produktów

2024-07-19  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
ANETA SZERSZENIEWSKA
38 PR CONTENT COMMUNICATION

MODRA 92 C
02-661 WARSZAWA
aneta.szerszeniewska|38pr.pl| |aneta.szerszeniewska|38pr.pl
509 453 985
www.38contentcommunication.pl
Do pobrania Press ( 0.03 MB )

Pies? Kot? A może chomik? Bez względu na to, jakie zwierzę mamy w domu, chcemy dla niego jak najlepiej. Zbilansowana karma, zdrowe przekąski, wygodne legowiska czy nowa obroża dla psa – to tylko niektóre z 4300 produktów dla zwierząt, które teraz można zamówić za pomocą aplikacji Glovo prosto z sieci sklepów Kakadu.

 

Polacy są miłośnikami zwierząt domowych. Prawie połowa z nas dzieli dom z co najmniej jednym pupilem: psem, kotem, rybkami czy nawet szynszylami. Jesteśmy w pierwszej piętnastce krajów na świecie pod względem liczby psów w gospodarstwach domowych. W Europie znajdujemy się w pierwszej piątce.[1] Odwieczny spór toczony między zwolennikami psów i kotów dalej jednak pozostaje bez jednoznacznej przewagi któregoś z gatunków: w Polsce mamy ok. 7 mln psów i mniej więcej tyle samo kotów. Jako ich opiekunowie chcemy zapewnić im jak najlepsze życie u naszego boku: zdrowe pożywienie, atrakcyjne zabawki i wszystkie potrzebne akcesoria. Chętnie w tym celu odwiedzamy sklepy zoologiczne, ale jeszcze częściej, szanując swój czas, robimy zakupy online.

 

Zainteresowanie artykułami dla zwierząt dynamicznie rośnie, a prognozy na 2025 rok są bardzo optymistyczne: przewiduje się, że kategoria produktów dla zwierząt domowych osiągnie globalnie wartość 179 mld dolarów, a sprzedaż online może wzrosnąć o 9,2% osiągając tym samym 25% udział w rynku. 

 

Współpraca Glovo i Kakadu

Kakadu to jedna z największych sieci sklepów zoologicznych w Polsce. Od teraz dostępna jest także w Glovo, znacząco rozszerzając ofertę zoologiczną platformy, która oprócz dowozów jedzenia z restauracji zapewnia także możliwość realizacji zakupów spożywczych, produktów beauty, wyposażenia wnętrz, z cukierni i wielu, wielu innych. Jednak to właśnie kategoria produktów dla zwierząt jest tą, która globalnie w Glovo rośnie zdecydowanie najszybciej - aż o 340% w ciągu ostatniego roku.

 

 

Właściciele zwierząt kochają swoich podopiecznych i chcą zapewnić im jak najlepsze produkty, zabawki czy inne akcesoria. Zdarza się jednak, że wspomnianych produktów potrzebują szybko, bo np. skończyła się karma. Dlatego chcemy zapewnić naszym użytkownikom nie tylko szeroki asortyment sklepów Kakadu, ale także szybki i łatwy dostęp. Dzięki Glovo dostawy będą realizowane w już kilkadziesiąt minut - powiedziała Beata Wronowska, odpowiedzialna za sektor retail w Glovo Polska. - W Glovo cały czas rozwijamy nasze aktualne kategorie oraz tworzymy nowe. Rozpoczynamy współpracę z partnerami, którzy razem z nami chcą zapewnić szybkie dostawy swoich produktów.”

Z kolei Krzysztof Karzel, Dyrektor ds. Marketingu Kakadu Zoo, podkreśla, że współpraca z Glovo to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na szybkie i wygodne zakupy online.

"Chcemy, aby nasi klienci mieli łatwy dostęp do produktów najwyższej jakości, bez konieczności wychodzenia z domu. Dzięki współpracy z Glovo możemy zapewnić im szybką dostawę, co jest szczególnie ważne w dzisiejszych czasach, gdy czas i wygoda odgrywają kluczową rolę

 

Glovo zapewni dostęp do ok. 4300 produktów Kakadu, nie tylko dla psów i kotów, ale także dla gryzoni, ptaków czy innych zwierząt. Pokarmy suche, mokre, smaczki, zabawki, maty, smycze czy produkty sezonowe, takie jak preparaty na kleszcze, akcesoria chłodzące czy transportery. Produkty z Kakadu są już dostępne w pięciu miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Łodzi i Kołobrzegu. Po zakończeniu testów planowana jest dalsza ekspansja do kolejnych miast. Sieć Kakadu dołącza tym samym do największych partnerów kategorii produktów dla zwierząt w Glovo, obok hiszpańskiej sieci Kiwoko czy rumuńskiej Animax.

 

 


[1] https://www.galeriehandlowe.pl/publikacje/wywiady/artykul/polacy-kochaja-zwierzeta

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 PR CONTENT COMMUNICATION
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami Biuro prasowe
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad
Zwierzęta Bezpieczne święta i sylwester z pupilem
2024-12-18 | 11:00

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

Okres świąteczno-noworoczny to czas radości i wspólnych chwil z bliskimi. Niestety, dla naszych pupili może to być również czas stresu i zagrożeń.
Zwierzęta „Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
2024-12-17 | 07:00

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Ponad 1 300 000 zł – tyle pieniędzy jest potrzebnych, aby bezdomne psy z województw dolnośląskiego i opolskiego mogły wrócić do schronisk, które

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.

Edukacja

Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.

Edukacja

Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.