Jak zadbać o dobrą widoczność psa po zmroku?
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/
Gdy dni stają się krótsze, czworonożni przyjaciele potrzebują dodatkowej ochrony, by być dobrze widocznymi podczas wieczornych spacerów. W poradniku przedstawiamy akcesoria, które zagwarantują bezpieczeństwo po zmroku.
Jakie produkty wybrać?
1. Świecące obroże – gwarantują dobrą widoczność psa. Pozwalają dostrzec czworonoga z daleka, co jest ważne, kiedy poruszacie się po mieście. Obroża zasygnalizuje kierowcom oraz rowerzystom obecność pupila, dzięki czemu unikniecie niebezpiecznych incydentów.
2. Odblaskowe smycze – odbijają światła reflektorów i pozwalają dostrzec równie psa oraz opiekuna. Są proste w użyciu, nie wymagają baterii i sprawdzą się w każdych warunkach atmosferycznych. To jeden z artykułów, który powinien znaleźć się w wyposażeniu każdego opiekuna.
3. Kamizelki odblaskowe – te produkty oferują znaczne pokrycie ciała psa i zapewniają jego maksymalną widoczność z każdej strony. Materiał dodatkowo chroni pupila przed opadami deszczu lub śniegu. Kamizelki nie krępują swobodnych ruchów psa i pozwolą go z łatwością dostrzec, kiedy zanurkuje w stercie pobliskich liści.
4. Szelki odblaskowe - doskonała alternatywa dla kamizelek. Zwłaszcza dla psów, które nie przepadają za zakładaniem ubrań. Szelki odblaskowe są wygodne, łatwe w zakładaniu i zdejmowaniu oraz zapewniają dobrą widoczność z daleka.
6. Zawieszki odblaskowe - to małe, ale efektywne dodatki, które można łatwo przypiąć do obroży lub szelek i tym samym zasygnalizować obecność psa.
Wybór odpowiedniego produktu jest uzależniony od preferencji opiekunów oraz psów. Dobrze wie o tym sieć sklepów dla zwierząt Maxi Zoo Polska. Firma zna potrzeby klientów oraz czworonogów, dlatego w swojej ofercie posiada szeroką ofertę artykułów dbających o widoczność psów po zmroku. Więcej szczegółów na temat produktów odblaskowych znajduje się na stronie Maxi Zoo Polska https://www.maxizoo.pl/magazyn/pies/akcesoria/bezpieczenstwo-w-ciemnosci/.
Sieć przygotowała specjalną ofertę, która pozwala zadbać o bezpieczeństwo psa po zmroku w korzystnych cenach. Od 11 października do 7 listopada we wszystkich sklepach stacjonarnych obowiązuje promocja na wybrane produkty z kategorii „Widoczny w ciemności”: smycze, obroże, szelki, kamizelki, ubranka oraz akcesoria, które posiadają świecące, migające, neonowe lub fluorescencyjne elementy. Przy zakupie minimum dwóch sztuk nalicza się rabat w wysokości 20%. Produkty można ze sobą dowolnie mieszać. Promocja trwa od 11 października do 7 listopada lub do wyczerpania zapasów i obowiązuje tylko w sklepach stacjonarnych Mazi Zoo. Promocje nie łączą się ze sobą. Więcej informacji o akcji promocyjnej znajduje się na stronie Maxi Zoo Polska https://www.maxizoo.pl/promocje-oferty/.
*******
Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 104 sklepy w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2022”, “Brylant Polskiej Gospodarki 2022”, “Gepard Biznesu 2022”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022, nagroda “Złoty Laur Klienta 2023-2024", nagroda “e-Laur Klienta 2010-2022" oraz wyróżnienia “Diamenty Forbes’a 2023”, a także “Innowacyjna Sieć Roku” i „Promocja Roku”, które zostały przyznane w plebiscytach BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek.
Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.