Kino przyjazne psim przyjaciołom
iPublicity
Saturna 9
05-509 Józefosław
edyta.bach|ipublicity.pl| |edyta.bach|ipublicity.pl
501232302
www.ipublicity.pl
KinoGram nowe, tętniące życiem miejsce kultury i butikowe, najbardziej ekskluzywne kino, prawdopodobnie jako jedyne w Warszawie otworzyło swoje podwoje dla psów. Na wybrane seanse można tutaj przyjść ze swoim ulubieńcem. Psy są tutaj mile widziane, nie ma też ograniczeń co do ich wielkości.
Dla czworonożnych przyjaciół na wybranych seansach czekać będą pierwsze rzędy. Seanse dla właścicieli psów są dostępne codziennie o różnych porach, choć raczej nie są to seanse o późnych godzinach, kiedy w kinie jest więcej widzów. Na specjalnych seansach, dla komfortu psa, dźwięk jest ustawiony ciszej niż zwykle, nie są w tej opcji wyświetlane filmy z dźwiękiem w systemie Dolby Atmos (byłoby to zbyt głośnie dla naszych pupili).
Trzeba też wiedzieć, że opiekunowie odpowiadają za swoje psy i ewentualne szkody przez nie wyrządzone. Jeśli pies nie jest szczęśliwy w kinie i coś mu przeszkadza, lepiej go wyprowadzić z sali.
Bilety do KinoGram na seanse oznaczone ikonką pieska można zakupić w aplikacji mobilnej Fabryka Norblina dostępnej w App Store oraz Google Play oraz na stronie www.bilety.kinogram.pl
***
Fabryka Norblina to wielofunkcyjny kompleks, którego inwestorem jest Grupa Capital Park. To ponad 65 tys. mkw. powierzchni, którą zajmą biura, koncepty rozrywkowe, kulturalne, gastronomiczne, usługowe i handlowe. Jednym
z pierwszych najemców, który już niebawem udostępni swoją przestrzeń klientom, jest BioBazar – pierwszy w Polsce targ oferujący wyłącznie ekologiczne produkty. Kultura i rozrywka będą głównymi wyróżnikami tego miejsca – otwarte zostaną tu m.in. Muzeum Apple, pierwsza w Polsce w pełni cyfrowa galeria sztuki – ART BOX Experience i Piano Bar
z muzyką na żywo. Ponad 200-letnią historię tego terenu opowie Muzeum Fabryki Norblina – otwarte, nowoczesne
i multimedialne, zorganizowane w cztery tematyczne ścieżki zwiedzania. Miejsce znajdzie tu również wyjątkowa oferta gastronomiczna. W pięciu zabytkowych halach będzie działał foodhall z 23 punktami oferującymi kuchnię z różnych stron świata, a także kawiarnie i restauracje w historycznych uliczkach. Fabryka Norblina to także miejsce przyjazne sztuce i artystom, m.in. dzięki powołanej Fundacji Fabryki Norblina.
25 października Dniem Kundelka
Charytatywny Psi Targ w Galerii Turzyn
Postaw na dobrą widoczność - zadbaj o bezpieczeństwo swojego pupila
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.