Kino przyjazne psim przyjaciołom
iPublicity
Saturna 9
05-509 Józefosław
edyta.bach|ipublicity.pl| |edyta.bach|ipublicity.pl
501232302
www.ipublicity.pl
KinoGram nowe, tętniące życiem miejsce kultury i butikowe, najbardziej ekskluzywne kino, prawdopodobnie jako jedyne w Warszawie otworzyło swoje podwoje dla psów. Na wybrane seanse można tutaj przyjść ze swoim ulubieńcem. Psy są tutaj mile widziane, nie ma też ograniczeń co do ich wielkości.
Dla czworonożnych przyjaciół na wybranych seansach czekać będą pierwsze rzędy. Seanse dla właścicieli psów są dostępne codziennie o różnych porach, choć raczej nie są to seanse o późnych godzinach, kiedy w kinie jest więcej widzów. Na specjalnych seansach, dla komfortu psa, dźwięk jest ustawiony ciszej niż zwykle, nie są w tej opcji wyświetlane filmy z dźwiękiem w systemie Dolby Atmos (byłoby to zbyt głośnie dla naszych pupili).
Trzeba też wiedzieć, że opiekunowie odpowiadają za swoje psy i ewentualne szkody przez nie wyrządzone. Jeśli pies nie jest szczęśliwy w kinie i coś mu przeszkadza, lepiej go wyprowadzić z sali.
Bilety do KinoGram na seanse oznaczone ikonką pieska można zakupić w aplikacji mobilnej Fabryka Norblina dostępnej w App Store oraz Google Play oraz na stronie www.bilety.kinogram.pl
***
Fabryka Norblina to wielofunkcyjny kompleks, którego inwestorem jest Grupa Capital Park. To ponad 65 tys. mkw. powierzchni, którą zajmą biura, koncepty rozrywkowe, kulturalne, gastronomiczne, usługowe i handlowe. Jednym
z pierwszych najemców, który już niebawem udostępni swoją przestrzeń klientom, jest BioBazar – pierwszy w Polsce targ oferujący wyłącznie ekologiczne produkty. Kultura i rozrywka będą głównymi wyróżnikami tego miejsca – otwarte zostaną tu m.in. Muzeum Apple, pierwsza w Polsce w pełni cyfrowa galeria sztuki – ART BOX Experience i Piano Bar
z muzyką na żywo. Ponad 200-letnią historię tego terenu opowie Muzeum Fabryki Norblina – otwarte, nowoczesne
i multimedialne, zorganizowane w cztery tematyczne ścieżki zwiedzania. Miejsce znajdzie tu również wyjątkowa oferta gastronomiczna. W pięciu zabytkowych halach będzie działał foodhall z 23 punktami oferującymi kuchnię z różnych stron świata, a także kawiarnie i restauracje w historycznych uliczkach. Fabryka Norblina to także miejsce przyjazne sztuce i artystom, m.in. dzięki powołanej Fundacji Fabryki Norblina.

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.