Maty węchowe i inne HITY dla zwierzaków w Lidl Polska
Kundelek, dachowiec czy rasowiec – to nie ma znaczenia. Każdy pies i kot zasługuje, aby go rozpieszczać. Idealnych prezentów dla małych przyjaciół już od czwartku, 6 kwietnia, szukać można w sklepach Lidl Polska. Wśród przydatnych akcesoriów i zabawek pojawią się m.in. drapaki, maty węchowe, szelki i hamak.
Ukochanego pupila rozpieszczać można na wiele sposobów. Choć dla zwierzaków najważniejszy jest kontakt z opiekunem, niektóre łakomczuchy docenią smaczki (najlepiej te najzdrowsze, naturalne), a inne – domowe zabawy. Na poszukiwanie idealnych zabawek warto udać się do sklepu sieci Lidl Polska już od czwartku, 6 kwietnia. W specjalnym asortymencie, przygotowanym z myślą o małych zwierzętach, znajdą się produkty marki Zoofari, w tym zabawki piszczące (11,99 zł/ 1 szt.) oraz sznurkowe (12,99 zł/ 1 szt.), wspierające pielęgnację zębów.
Odpowiedzialnym opiekunem być
Aby pomóc psu schłodzić się podczas długich spacerów – szczególnie latem – zawsze należy mieć przy sobie czystą wodę. Jej podawanie będzie łatwiejsze ze składaną miską (950 ml) lub bidonem (550 ml) w cenie 21,99 zł/ 1 szt. Produkty idealnie sprawdzą się w trakcie dalekich podróży, ale także podczas spacerów i zabaw na zewnątrz. Zapobiegniemy też przegrzaniu, które może nieść za sobą bardzo przykre konsekwencje.
Innym sposobem na schłodzenie jest po prostu pozwolenie psu zanurzyć się w zimnym jeziorze czy rzece. W ofercie Lidl Polska dostępne będą wygodne szelki w cenie 19,99 zł/ 1 szt., wykonane z miękkiego, chłonnego materiału, wykończonego polarem. Nie tylko pozwolą one uniknąć obciążenia szyi psa, ale po zmoczeniu materiału, z którego są one wykonane, skutecznie ochronią go przed gorącem. Klienci będą mogli wybierać w dwóch kolorach: czarnym i niebieskim, oraz rozmiarach XS-XL.
Każdy odpowiedzialny właściciel psa wie, że niezależnie od długości spaceru, z domu nie wychodzi się bez woreczków na odchody. Zapomnieć zdarza się jednak każdemu. Przydatnym akcesorium będzie estetyczne etui na woreczki, które umożliwi ich łatwe wydobywanie, kiedy tylko będą potrzebne. Etui znajdzie się w ofercie Lidl Polska w komplecie z modną bandaną w cenie 14,99 zł/ 1 zestaw. Z tym zestawem nasz przyjaciel będzie prezentował się stylowo i uroczo na każdym zdjęciu, a opiekun zadba o estetykę i porządek otoczenia.
Doskonały sposób na nudę? Mata węchowa!
Zwierzęta, szczególnie psy, zostały obdarzone niesamowitym zmysłem węchu. Behawioryści często podkreślają istotę samego węszenia, które podczas spacerów powinno być jednym z głównych zajęć. Zabawy węchowe warto wprowadzić również do domowego harmonogramu. W sklepach Lidl Polska od czwartku dostępne będą maty węchowe w dwóch wersjach: okrągłej i kwadratowej, w świetnej cenie 49,99 zł/ 1 szt. Zabawy węchowe polecane są głównie psom nadpobudliwym i lękowym, jednak uciechę z nich będzie miało każde zwierzę – również koty. Wymagają skupienia i angażują wiele zmysłów, dzięki czemu rozwijają inteligencję i pomagają zwierzakowi się wyciszyć. Poziom trudności powinien być dopasowany do możliwości pupila, aby zabawa dawała satysfakcję i budowała jego pewność siebie. Kreatywni opiekunowie znajdą pole do popisu – częsta zmiana smakołyków i zapachów tylko urozmaica zabawę! Po kilkunastu minutach tego typu treningu, zwierzak jest zrelaksowany i gotowy do drzemki. Po zakończonej zabawie, matę można złożyć i schować do szafy – do następnego razu.
Kocia strefa relaksu
W kociej strefie relaksu nie może zabraknąć również miejsca do ścierania pazurków i wygodnego zakątka do wylegiwania. W ofercie Lidl Polska od czwartku pojawi się drapak w kształcie palmy (40 x 82 cm) z trzema dużymi liśćmi i pluszową piłką, będący jednocześnie oryginalną dekoracją wnętrza. Idealnym zestawem do niego będzie hamak (56 x 35 x 56 cm) na stabilnej drewnianej podstawie, dla kota do 6 kg. Oba produkty posiadają 3-letnią gwarancję i dostępne będą w cenie 79,90 zł/ 1 szt. Czy kot może chcieć czegoś więcej? Poza jedzeniem oczywiście…
Zabawki i akcesoria dla pupili marki Zoofari dostępne będą w sklepach Lidl Polska od czwartku, 6 kwietnia, aż do wyczerpania zapasów. Więcej produktów dla małych zwierząt, w tym: legowiska, przytulanki, zabawki i akcesoria do pielęgnacji, dostępnych jest w sklepie internetowym Lidl.pl.

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.