Komunikaty PR

Maxi Zoo przedłuża kampanię „Nasza niska cena” do końca marca 2024

2023-12-19  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
BRZ
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/

W odpowiedzi na oczekiwania klientów i bieżące potrzeby rynkowe, Maxi Zoo z przyjemnością informuje o przedłużeniu swojej cenionej kampanii „Nasza niska cena” do końca marca 2024 roku. Dzięki temu klienci mogą kontynuować zakupy bez presji i niepotrzebnego pośpiechu. Oferta obowiązuje tylko w sklepach stacjonarnych.

Od rozpoczęcia kampanii 4 października br., „Nasza niska cena” stała się synonimem stabilności i pewności w niepewnych czasach. Z zaangażowaniem w długoterminowe podejście do potrzeb klientów, Maxi Zoo przedłuża kampanię na tych samych warunkach: dla tych samych prawie 600 produktów w tych samych cenach. Firma skupia się na zapewnieniu wartościowej oferty, która nie wymaga kompromisów w zakresie jakości czy wyboru.

Naszym celem jest zapewnienie ciągłości i przewidywalności w zakupach. Rozumiemy, jak ważne jest dla naszych klientów utrzymanie stabilnych warunków w obecnej sytuacji rynkowej. Dlatego podjęliśmy decyzję o przedłużeniu kampanii „Nasza niska cena”, co daje naszym klientom więcej czasu na dokonanie przemyślanych zakupów bez poczucia presji czasu i pośpiechu. Tym staramy się wyróżnić na tle innych – zachęcamy do zakupów robionych z uwagą i rozwagą, a nie w pogoni za promocjami – mówi Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo.

Maxi Zoo przekonuje, że mimo wszechobecnych podwyżek da się wykonywać rozsądne zakupy dla zwierząt domowych. Firma zachęca do zapoznawania się z etykietami produktów, informacjami o cenach, monitorowania gazetki oraz czytania informacji na temat przeliczania cen za kilogram, czy ich przeliczania. Te sposoby pozwalają zachować oszczędność bez utraty jakości.

Kampania „Nasza niska cena” jest dostępna we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci Maxi Zoo w Polsce. Klienci mogą łatwo zidentyfikować produkty objęte kampanią dzięki charakterystycznemu oznaczeniu żółtymi cenami oraz napisom „Nasza niska cena”. W trosce o klientów, firma rozważa również możliwość kolejnych edycji kampanii, o czym będziemy informować z wyprzedzeniem.

 

*******

Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 118 sklepów w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 14 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2022”, “Brylant Polskiej Gospodarki 2022”, “Gepard Biznesu 2022”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022, nagroda “Złoty Laur Klienta 2023-2024", nagroda “e-Laur Klienta 2010-2022", wyróżnienie w rankingu „Gazele Biznesu 2023” oraz wyróżnienia “Diamenty Forbes’a 2023”, a także “Innowacyjna Sieć Roku” oraz “Promocja Roku”, które zostały przyznane w plebiscycie BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek.

Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Firma SOFTSWISS aktywnie wspiera schroniska dla zwierząt Biuro prasowe
2024-08-23 | 10:00

Firma SOFTSWISS aktywnie wspiera schroniska dla zwierząt

Międzynarodowa firma technologiczna SOFTWISS, posiadająca główne centra rozwoju Warszawie i Poznaniu, zorganizowała projekt wolontariacki, mający na celu wsparcie schronisk dla
Zwierzęta Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa?
2024-07-24 | 14:00

Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa?

Wybór odpowiedniej diety dla psa to ważny element dbania o jego zdrowie i dobre samopoczucie. Według badania grupy Fressnapf, do której należą specjalistyczne sklepy z
Zwierzęta Jak zaplanować udany urlop z pupilem
2024-07-24 | 07:50

Jak zaplanować udany urlop z pupilem

Wakacyjny wyjazd to wspaniała okazja do wzmacniania wyjątkowej więzi łączącej człowieka z czworonożnym przyjacielem. Wspólne spacery w pięknych okolicznościach przyrody,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne

Stylistka zaznacza, że w swoim programie nie działa pochopnie i na oślep, a wszystkie metamorfozy poprzedzone są szczerą rozmową z bohaterkami. Z obserwacji Mai Sablewskiej wynika, że kobiety są coraz bardziej odważne w kwestii wyglądu i ubioru, nie boją się eksperymentować, chętnie szukają inspiracji i już nie przejmują się tak bardzo krytyką innych osób.  W kolejnej formatu „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską” jego gospodyni musi więc dostosować się do zmieniających się warunków i sprostać wymaganiom uczestniczek.

Uroda

Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga

Prezenterka nie ukrywa, że czasem lubi odpocząć od telewizyjnego looku i jeśli tylko może, to rezygnuje z perfekcyjnego makijażu, jaki jest koniecznością w pracy przed kamerami. W swoich mediach społecznościowych również nie unika zdjęć, na których pokazuje, jak wygląda bez filtrów i make-upu. Paulina Sykut-Jeżyna podkreśla, że bardziej niż na kosmetyki kolorowe stawia na pielęgnacyjne. Szczególnie dba o odpowiednie nawilżenie skóry, by zawsze była gładka i promienna.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.