Maxi Zoo przedłuża kampanię „Nasza niska cena” do końca marca 2024
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/
W odpowiedzi na oczekiwania klientów i bieżące potrzeby rynkowe, Maxi Zoo z przyjemnością informuje o przedłużeniu swojej cenionej kampanii „Nasza niska cena” do końca marca 2024 roku. Dzięki temu klienci mogą kontynuować zakupy bez presji i niepotrzebnego pośpiechu. Oferta obowiązuje tylko w sklepach stacjonarnych.
Od rozpoczęcia kampanii 4 października br., „Nasza niska cena” stała się synonimem stabilności i pewności w niepewnych czasach. Z zaangażowaniem w długoterminowe podejście do potrzeb klientów, Maxi Zoo przedłuża kampanię na tych samych warunkach: dla tych samych prawie 600 produktów w tych samych cenach. Firma skupia się na zapewnieniu wartościowej oferty, która nie wymaga kompromisów w zakresie jakości czy wyboru.
Naszym celem jest zapewnienie ciągłości i przewidywalności w zakupach. Rozumiemy, jak ważne jest dla naszych klientów utrzymanie stabilnych warunków w obecnej sytuacji rynkowej. Dlatego podjęliśmy decyzję o przedłużeniu kampanii „Nasza niska cena”, co daje naszym klientom więcej czasu na dokonanie przemyślanych zakupów bez poczucia presji czasu i pośpiechu. Tym staramy się wyróżnić na tle innych – zachęcamy do zakupów robionych z uwagą i rozwagą, a nie w pogoni za promocjami – mówi Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo.
Maxi Zoo przekonuje, że mimo wszechobecnych podwyżek da się wykonywać rozsądne zakupy dla zwierząt domowych. Firma zachęca do zapoznawania się z etykietami produktów, informacjami o cenach, monitorowania gazetki oraz czytania informacji na temat przeliczania cen za kilogram, czy ich przeliczania. Te sposoby pozwalają zachować oszczędność bez utraty jakości.
Kampania „Nasza niska cena” jest dostępna we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci Maxi Zoo w Polsce. Klienci mogą łatwo zidentyfikować produkty objęte kampanią dzięki charakterystycznemu oznaczeniu żółtymi cenami oraz napisom „Nasza niska cena”. W trosce o klientów, firma rozważa również możliwość kolejnych edycji kampanii, o czym będziemy informować z wyprzedzeniem.
*******
Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 118 sklepów w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 14 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2022”, “Brylant Polskiej Gospodarki 2022”, “Gepard Biznesu 2022”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022, nagroda “Złoty Laur Klienta 2023-2024", nagroda “e-Laur Klienta 2010-2022", wyróżnienie w rankingu „Gazele Biznesu 2023” oraz wyróżnienia “Diamenty Forbes’a 2023”, a także “Innowacyjna Sieć Roku” oraz “Promocja Roku”, które zostały przyznane w plebiscycie BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek.
Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl
Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.