Meat Corner w sklepie Maxi Zoo Polska
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/
Sklep Maxi Zoo w warszawskim centrum handlowym Sadyba był jednym z pierwszych w Polsce. Niebawem zyska innowacyjne, zupełnie nowe oblicze i zostanie zaopatrzony w Meat Corner.
Sklep Maxi Zoo Polska w Sadyba Best Mall w Warszawie to pierwsza lokalizacja, w której powstanie Meat Corner - wyjątkowa przestrzeń dedykowana opiekunom psów. Będzie można w niej znaleźć szeroki wybór mięsnych gryzaków i przysmaków, gotowe mieszanki BARF oraz mrożone, surowe mięso do samodzielnego układania diety pupila. To przełomowe wydarzenie w historii sieci, która nie wyklucza kontynowania koncepcji Meat Corner w kolejnych lokalizacjach.
Co więcej, sklep przeszedł remodeling, a jego otwarcie w formacie 3.0 zaplanowane jest na 17 czerwca 2023 roku. To jedna z najczęściej odwiedzanych lokalizacji Maxi Zoo Polska w stolicy, dlatego nie została zamknięta podczas remontu. Prowadzone prace nie przeszkodziły klientom w zaopatrywaniu swoich pupili w najpotrzebniejsze produkty. Choć ograniczona powierzchnia stanowiła wyzwanie, odpowiednie przygotowanie logistyczne pozwoliło ulokować na niej wszystkie niezbędne artykuły i zapewnić komfort odwiedzającym. Dzięki temu remont oraz zakupy odbywały się w tym samym czasie.

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.