Monika Goździalska zamierza wprowadzić „instagrama dla zwierząt” na NewConnect
Petgram to jedyny na świecie portal dedykowany właścicielom zwierząt połączony z obrożą wyposażoną w lokalizator GPS. Jego założycielka Monika Goździalska zaczynała swoją przygodę z mediami od udziału w programie MasterChef na antenie TVN. Tworzyła też media od innej strony, przez kilka lat była prezesem wydawnictwa Extra Media oraz dyrektorem zarządzającym telewizji TOTV. Monika Goździalska planuje, aby w przyszłości firma Petgram dołączyła do grona spółek publicznych. To kolejny milowy krok w rozwoju jej autorskiego portalu dla miłośników czworonogów.
- Bezpieczeństwo zwierząt jest dla ich właścicieli najważniejsze i to właśnie ono było głównym bodźcem, który skłonił mnie do założenia portalu. Sama posiadam cztery psy i wiem, co to znaczy, kiedy któryś z nich zaginie. Cieszy mnie, że z naszej aplikacji połączonej z lokalizatorem GPS korzysta coraz więcej osób z Polski i zagranicy. Pozwala ona nie tylko zadbać o bezpieczeństwo milusińskich, ale oferuje też doskonałą zabawę - mówi Monika Goździalska, założycielka i akcjonariuszka Petgram S.A. - Jednym z milowych kroków w rozwoju portalu będzie debiut spółki Petgram S.A. na rynku NewConnect. Wierzę, że pozwoli to na dotarcie do jeszcze szerszego grona odbiorców, którym leży na sercu dobro zwierząt - dodaje Monika Goździalska.
Wejście na NewConnect poprzedzi oferta publiczna akcji Petgram S.A. w formie kampanii crowdinvestingowej, która planowo wystartuje w czwartym kwartale tego roku na platformie inwestycyjnej Domu Maklerskiego INC - CrowdConnect. Pozyskane od inwestorów pieniądze spółka przeznaczy m.in. na uatrakcyjnienie i wzbogacenie aplikacji w nowe funkcjonalności oraz na intensywne działania marketingowe.
- Planujemy także przejąć jedną z platform internetowych, której celem jest pomoc bezdomnym zwierzętom w szybkim znalezieniu kochających właścicieli. Szacunki podają, że na całym świecie może ich być do nawet miliarda, a zdecydowaną większość z nich stanowią psy i koty. Mam nadzieję, że moja rozpoznawalność w mediach i działalność na rzecz czwórnogów zachęci kolejne osoby do przemyślanej adopcji oraz do korzystania z naszej aplikacji, w trosce o bezpieczeństwo towarzyszących nam pupili - podkreśla Monika Goździalska.
Petgram to pierwszy na świecie portal połączony z nowoczesną obrożą wyposażoną w lokalizator GPS. Gadżet umożliwia śledzenie lokalizacji zwierzaka na mapie w czasie rzeczywistym oraz stworzenie dla niego strefy bezpieczeństwa. Obecnie z aplikacji korzysta niespełna 30 tysięcy osób - również z zagranicy mimo braku anglojęzycznej wersji portalu, nad którą prace planuje spółka. Petgram często porównywany do popularnego Instagrama - z tym, że dla zwierząt, oferuje liczne funkcje społecznościowe takie jak m.in. możliwość stworzenia profilu dla swojego pupila, obserwowanie znajomych, udostępnianie postów, ich komentowanie oraz polubienie poprzez symbol łapki.
W pomysł Moniki Goździalskiej uwierzyli już założony i prowadzony przez kobiety fundusz Black Swan oraz Aniołowie Biznesu.

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.