Nowe logo Maxi Zoo i szereg korzyści dla klientów
Made in PR
Wejnerta
02-619 Warszawa
n.piekacz|madeinpr.pl| |n.piekacz|madeinpr.pl
783 505 900
madeinpr.pl
Nowe logo Maxi Zoo i szereg korzyści dla klientów
Maxi Zoo pod nowym szyldem? Dokładnie tak! Już teraz możesz zobaczyć popularną sieć sklepów z artykułami dla zwierząt w odświeżonej odsłonie. Nowe logo marki to twarz uśmiechniętego pupila. Firma ruszyła też z kampanią „Wasze szczęście to nasza radość”, skupiającą się na relacji człowieka ze zwierzęciem. Jakie korzyści czekają na klientów?
Szczęście i radość pupili to misja Maxi Zoo. Sieć jest na polskim rynku od 12 lat i stale się rozwija. Poprzez zmianę logo oraz nową kampanię podkreśla, że jest nie tylko sklepem, ale także partnerem, opiekunem zwierząt i Twoim przyjacielem. Od właściwego żywienia po wybór odpowiednich akcesoriów – Maxi Zoo chce być obok Ciebie na każdym etapie życia Twojego podopiecznego, pomagając zapewnić mu bezpieczeństwo, zdrowie i szczęście.
Zmiana, którą zobaczysz
Pies i kot, czyli dotychczasowi bohaterowie logotypu, zmieniają się w uśmiechniętą twarz zwierzaka. Już teraz możesz zobaczyć nowe szyldy i wystrój w wybranych sklepach w całej Polsce. Poprzednie logo nie odchodzi jednak całkowicie w zapomnienie. Nowa wersja będzie pojawiała się stopniowo w kolejnych lokalizacjach. Co więcej, już teraz w telewizji i w mediach społecznościowych marki możesz zobaczyć spoty reklamowe, w których pojawia się logo w najświeższej odsłonie.
Poczuj radość z oszczędzania
Zmiany w Maxi Zoo oznaczają szereg korzyści dla klientów. Teraz możesz liczyć na jeszcze więcej rozwiązań, które pomogą Ci robić zakupy przyjazne nie tylko dla Twojego pupila, ale również Twojego portfela. Abyś mógł czerpać radość z oszczędzania, korzystaj z aplikacji Maxi Zoo. Dzięki niej zyskasz 5% rabatu Friends* przy każdej transakcji na Twoje zakupy zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i online. W aplikacji znajdziesz również specjalne kupony rabatowe które obniżą wartość Twojego koszyka podczas zakupów w sklepach stacjonarnych. Warto również obserwować cyklicznie pojawiającą się gazetkę z najciekawszymi promocjami oraz odwiedzać stronę maxizoo.pl po specjalne kody rabatowe.
„Wspólnie dla Zwierząt” - niezmiennie pomagaj z Maxi Zoo
Od samego początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażowało się w wiele działań charytatywnych na rzecz zwierząt. Pod hasłem „Wspólnie dla Zwierząt” od lat sieć współpracuje ze schroniskami, wspiera odpowiedzialne adopcje i pomaga organizacjom prozwierzęcym. Dla marki ważne jest, aby nie tylko dbać o klientów, ale także wspierać zwierzęta, które czekają na dom w schroniskach. W każdym sklepie Maxi Zoo znajdziesz specjalne pojemniki, w których możesz zostawić dary dla bezdomnych zwierząt z Twojej okolicy. Co roku organizowana jest również świąteczna akcja, dzięki której klienci mogą spełniać życzenia psów i kotów ze schronisk. Dodatkowo, cyklicznie prowadzona jest sprzedaż specjalnych produktów, a pozyskane fundusze kierowane są na wsparcie psich ratowników GOPR.
Nowy standard opieki nad zwierzętami
Maxi Zoo to więcej niż sklep. Doradcy klienta to prawdziwi pasjonaci z ogromną wiedzą na temat opieki nad zwierzętami, którą chętnie się z Tobą podzielą. Dzięki temu masz pewność, że wybierzesz odpowiednie produkty dla Twojego pupila. Co więcej, do Maxi Zoo zawsze możesz przyjść ze swoim zwierzakiem, a to pomaga chociażby w przymiarce szelek czy innych akcesoriów. To jednak nie koniec! Sieć nieustannie rozwija swoją ofertę, aby jeszcze bardziej ułatwić Ci dbanie o pupila. W ciągu kilku kolejnych lat planuje przekształcić swoje sklepy w centra usług. Dzięki temu pod jednym dachem kupisz potrzebne produkty, a także skorzystasz z wizyt u specjalistów, m.in. weterynarza czy groomera. Te usługi sprawdzają się już w sklepach Maxi Zoo i Fressnapf za granicą, a wkrótce będą dostępne również w Polsce.
*Rabat Friends w wysokości 5% obowiązuje do 30.06.2024 r., dla posiadaczy aplikacji i konta Klienta Maxi Zoo. Nie obejmuje toreb na zakupy, bonów, kart podarunkowych oraz kosztów wysyłki. Może łączyć się z niektórymi innymi akcjami rabatowymi czy promocjami, z wyłączeniem indywidualnych rabatów, jak np. kupony, bony, promocje z okazji otwarcia sklepu. Kwota Rabatu nie podlega wypłacie w gotówce ani uwzględnieniu po zakupie. Więcej informacji na Maxizoo.pl/Friends i u pracowników sklepu.

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.