Ostatni dzień zapisów na akcje "Instagrama dla zwierząt"!
Spółka Petgram S.A., która jako pierwsza na świecie połączyła aplikację dla miłośników zwierząt z obrożą wyposażoną w lokalizator GPS, prowadzi drugą transzę emisji akcji w formie kampanii crowdinvestingowej. Jest to ostatni dzień, kiedy inwestorzy mogą zainwestować w firmę w transzy CrowdConnect. Zwierzęcy startup łącznie chce pozyskać kwotę do 3 mln złotych. Wycena spółki przed emisją wynosi 16 mln zł. Petgram S.A. w przyszłości planuje również dołączyć do grona spółek notowanych na rynku NewConnect.
- Potencjalni akcjonariusze jeszcze tylko dziś mogą złożyć zapis na akcje oferowane przez nas w ramach kampanii crowdinvestingowej. W czasie jej trwania mieliśmy okazję zaprezentować im nasze dotychczasowe osiągnięcia oraz podzielić się planami na przyszłość. Branża pet-tech, w której działamy, rozwija się bardzo dynamicznie i chcemy wykorzystać jej potencjał - mówi Jordan Wojsym-Antoniewicz, prezes zarządu Petgram S.A.
Spółka Petgram S.A. prowadzi kampanię crowdinvestingową na platformie należącej do Domu Maklerskiego INC - CrowdConnect. W ramach emisji maksymalnie 448 000 akcji serii B, po cenie 6,70 za jedną akcję, planowane jest pozyskanie do 3 mln złotych. Środki zostaną przeznaczone m.in. na rozwój i wzbogacenie aplikacji o nowe funkcjonalności oraz jej promocję i ekspansję zagraniczną. W 2023 r. na rynku pojawi się anglojęzyczna wersja Petgram.
- Dzięki sukcesowi pierwszej transzy emisji akcji, skierowanej do dużych inwestorów, udało nam się pozyskać blisko 1 mln zł. Umożliwiło to nam przejęcie Petopo - portalu, który pomaga zwierzętom w znalezieniu kochających domów. Bardzo się z tego cieszymy, ponieważ przejęcie witryny było jednym z naszych celów emisyjnych - podkreśla Monika Goździalska, założycielka i akcjonariuszka Petgram S.A.
Do tej pory wokół aplikacji Petgram zgromadzonych jest około 28 tysięcy użytkowników z ponad 100 krajów świata. Aplikacja dostarcza swoim odbiorcom nie tylko zabawę i rozrywkę, ale pozwala także zadbać o bezpieczeństwo pupili - w połączeniu z lokalizatorem GPS umożliwia ona śledzenie lokalizacji zwierząt przez 24 godziny na dobę. Petgram jest skierowany do osób z pokolenia X, Y i Z. Do grupy tej należą osoby w przedziale wiekowym 20-49 lat. Tylko w Polsce grupa docelowa spółki to ok. 11 mln osób.
- W ostatnich latach zauważyliśmy, że świadomość dotycząca opieki oraz wydatki na zwierzęta domowe rosną, stąd jesteśmy pewni, że to, co oferujemy, odpowiada na potrzeby wielu opiekunów. W ciągu kolejnych 5 lat planujemy stworzyć najbardziej innowacyjne urządzenie monitorujące zachowanie, funkcje zdrowotne oraz aktywność fizyczną zwierząt nie ograniczając się tylko do tych domowych. Wierzymy, że dzięki wsparciu inwestorów jesteśmy w stanie to zrobić - podsumowuje Bartosz Kotliński, członek rady nadzorczej Petgram S.A.
Zapisy na akcje firmy w ramach transzy uzupełniającej potrwają do jutra tj. 10 stycznia 2023 r.
Spółka Petgram S.A. w przyszłości zamierza zadebiutować na rynku NewConnect. Rozpoczęcie procedury związanej z debiutem planowane jest w 2023 r.
Więcej informacji o trwającej kampanii: https://crowdconnect.pl/campaigns/petgram

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.