Ostatni dzień zapisów na akcje "Instagrama dla zwierząt"!
Spółka Petgram S.A., która jako pierwsza na świecie połączyła aplikację dla miłośników zwierząt z obrożą wyposażoną w lokalizator GPS, prowadzi drugą transzę emisji akcji w formie kampanii crowdinvestingowej. Jest to ostatni dzień, kiedy inwestorzy mogą zainwestować w firmę w transzy CrowdConnect. Zwierzęcy startup łącznie chce pozyskać kwotę do 3 mln złotych. Wycena spółki przed emisją wynosi 16 mln zł. Petgram S.A. w przyszłości planuje również dołączyć do grona spółek notowanych na rynku NewConnect.
- Potencjalni akcjonariusze jeszcze tylko dziś mogą złożyć zapis na akcje oferowane przez nas w ramach kampanii crowdinvestingowej. W czasie jej trwania mieliśmy okazję zaprezentować im nasze dotychczasowe osiągnięcia oraz podzielić się planami na przyszłość. Branża pet-tech, w której działamy, rozwija się bardzo dynamicznie i chcemy wykorzystać jej potencjał - mówi Jordan Wojsym-Antoniewicz, prezes zarządu Petgram S.A.
Spółka Petgram S.A. prowadzi kampanię crowdinvestingową na platformie należącej do Domu Maklerskiego INC - CrowdConnect. W ramach emisji maksymalnie 448 000 akcji serii B, po cenie 6,70 za jedną akcję, planowane jest pozyskanie do 3 mln złotych. Środki zostaną przeznaczone m.in. na rozwój i wzbogacenie aplikacji o nowe funkcjonalności oraz jej promocję i ekspansję zagraniczną. W 2023 r. na rynku pojawi się anglojęzyczna wersja Petgram.
- Dzięki sukcesowi pierwszej transzy emisji akcji, skierowanej do dużych inwestorów, udało nam się pozyskać blisko 1 mln zł. Umożliwiło to nam przejęcie Petopo - portalu, który pomaga zwierzętom w znalezieniu kochających domów. Bardzo się z tego cieszymy, ponieważ przejęcie witryny było jednym z naszych celów emisyjnych - podkreśla Monika Goździalska, założycielka i akcjonariuszka Petgram S.A.
Do tej pory wokół aplikacji Petgram zgromadzonych jest około 28 tysięcy użytkowników z ponad 100 krajów świata. Aplikacja dostarcza swoim odbiorcom nie tylko zabawę i rozrywkę, ale pozwala także zadbać o bezpieczeństwo pupili - w połączeniu z lokalizatorem GPS umożliwia ona śledzenie lokalizacji zwierząt przez 24 godziny na dobę. Petgram jest skierowany do osób z pokolenia X, Y i Z. Do grupy tej należą osoby w przedziale wiekowym 20-49 lat. Tylko w Polsce grupa docelowa spółki to ok. 11 mln osób.
- W ostatnich latach zauważyliśmy, że świadomość dotycząca opieki oraz wydatki na zwierzęta domowe rosną, stąd jesteśmy pewni, że to, co oferujemy, odpowiada na potrzeby wielu opiekunów. W ciągu kolejnych 5 lat planujemy stworzyć najbardziej innowacyjne urządzenie monitorujące zachowanie, funkcje zdrowotne oraz aktywność fizyczną zwierząt nie ograniczając się tylko do tych domowych. Wierzymy, że dzięki wsparciu inwestorów jesteśmy w stanie to zrobić - podsumowuje Bartosz Kotliński, członek rady nadzorczej Petgram S.A.
Zapisy na akcje firmy w ramach transzy uzupełniającej potrwają do jutra tj. 10 stycznia 2023 r.
Spółka Petgram S.A. w przyszłości zamierza zadebiutować na rynku NewConnect. Rozpoczęcie procedury związanej z debiutem planowane jest w 2023 r.
Więcej informacji o trwającej kampanii: https://crowdconnect.pl/campaigns/petgram

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.