Komunikaty PR

Paka dla Futrzaka - realne wsparcie podopiecznych Schroniska Promyk

2021-03-31  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Matysek
Personal PR

Grunwaldzka 44
80-241 Gdańsk
karolina.matysek|personal-pr.pl| |karolina.matysek|personal-pr.pl
+ 48 880 887 363
personal-pr.pl/

Zakończyła się akcja charytatywna Paka dla Futrzaka, zorganizowana przez Park Handlowy Matarnia we współpracy ze sklepem zoologicznym ZOO Karina. Do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt Promyk w Gdańsku trafiło ponad 190 kilogramów specjalistycznej karmy. To zasługa klientów centrum, którzy okazali ogromne zainteresowanie akcją i pokazali, że mają serce do zwierząt. 

Paka dla Futrzaka to wieloetapowe wydarzenie, którego celem było zwrócenie uwagi na problem bezdomności wśród zwierząt i wsparcie czworonogów zamieszkujących gdańskie schronisko. Akcja składała się m.in. z konkursu, wystawy multimedialnej oraz spotkania z wolontariuszami, którzy opowiedzieli o adopcji oraz opiece nad psami i kotami.

Przez dwa tygodnie w sklepie ZOO Karina znajdującym się na terenie Parku Handlowego Matarnia, trwała zbiórka najpotrzebniejszych produktów dla zwierząt. Specjalnie oznakowane artykuły można było zakupić w promocyjnej cenie i  włożyć do przygotowanego w tym celu kosza. Zebrane w ramach akcji karmy, witaminy i oleje wspomogą leczenie i funkcjonowanie bezdomnych zwierząt.

Równocześnie na profilu Parku Handlowego Matarnia na Facebooku odbył się konkurs rysunkowy.

Uczestnicy zabawy wykazali się ogromną pomysłowością i kreatywnością. Spłynęło do nas wiele prac, a za każdą z nich, przekazaliśmy dodatkowy 1 kg karmy na rzecz Schroniska Promyk. – mówi Monika Jaworska, specjalista ds. współpracy ze społecznościami lokalnymi. Konkurs bardzo zaktywizował naszych klientów i pokazał siłę lokalnej społeczności, której jako centrum, czujemy się częścią. Bardzo cieszy nas taka aktywność, zwłaszcza że cel akcji podejmował ważny społecznie temat – dodaje.

Laureaci konkursu otrzymali Karty Podarunkowe. Po zakończeniu zabawy wszystkie prace można było podziwiać podczas multimedialnej wystawy w centrum.

Kolejnym z elementów akcji była wizyta pracowników schroniska w Parku Handlowym Matarnia. Wolontariusze opowiadali o adopcji i opiece nad czworonożnymi członkami rodziny. 

Zwieńczeniem wydarzenia Paka dla Futrzaka było przekazanie zebranych produktów. Dzięki zaangażowaniu klientów centrum oraz partnerów akcji udało się podarować na rzecz potrzebujących zwierząt ponad 190 kg specjalistycznej karmy. To realna pomoc, która wesprze zdrowie psów oraz kotów i polepszy ich los. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Personal PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Bezpieczne święta i sylwester z pupilem Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

Okres świąteczno-noworoczny to czas radości i wspólnych chwil z bliskimi. Niestety, dla naszych pupili może to być również czas stresu i zagrożeń.
Zwierzęta „Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
2024-12-17 | 07:00

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Ponad 1 300 000 zł – tyle pieniędzy jest potrzebnych, aby bezdomne psy z województw dolnośląskiego i opolskiego mogły wrócić do schronisk, które
Zwierzęta Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
2024-12-12 | 14:20

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn

8. edycja charytatywnej imprezy dla bezdomnych zwierząt Psi Targ będzie trwała aż dwa dni! Zapraszamy wszystkich na I piętro Galerii Turzyn w sobotę i niedzielę – 14 i 15 grudnia w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.