Paka dla Futrzaka - realne wsparcie podopiecznych Schroniska Promyk
Personal PR
Grunwaldzka 44
80-241 Gdańsk
karolina.matysek|personal-pr.pl| |karolina.matysek|personal-pr.pl
+ 48 880 887 363
personal-pr.pl/
Zakończyła się akcja charytatywna Paka dla Futrzaka, zorganizowana przez Park Handlowy Matarnia we współpracy ze sklepem zoologicznym ZOO Karina. Do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt Promyk w Gdańsku trafiło ponad 190 kilogramów specjalistycznej karmy. To zasługa klientów centrum, którzy okazali ogromne zainteresowanie akcją i pokazali, że mają serce do zwierząt.
Paka dla Futrzaka to wieloetapowe wydarzenie, którego celem było zwrócenie uwagi na problem bezdomności wśród zwierząt i wsparcie czworonogów zamieszkujących gdańskie schronisko. Akcja składała się m.in. z konkursu, wystawy multimedialnej oraz spotkania z wolontariuszami, którzy opowiedzieli o adopcji oraz opiece nad psami i kotami.
Przez dwa tygodnie w sklepie ZOO Karina znajdującym się na terenie Parku Handlowego Matarnia, trwała zbiórka najpotrzebniejszych produktów dla zwierząt. Specjalnie oznakowane artykuły można było zakupić w promocyjnej cenie i włożyć do przygotowanego w tym celu kosza. Zebrane w ramach akcji karmy, witaminy i oleje wspomogą leczenie i funkcjonowanie bezdomnych zwierząt.
Równocześnie na profilu Parku Handlowego Matarnia na Facebooku odbył się konkurs rysunkowy.
– Uczestnicy zabawy wykazali się ogromną pomysłowością i kreatywnością. Spłynęło do nas wiele prac, a za każdą z nich, przekazaliśmy dodatkowy 1 kg karmy na rzecz Schroniska Promyk. – mówi Monika Jaworska, specjalista ds. współpracy ze społecznościami lokalnymi. Konkurs bardzo zaktywizował naszych klientów i pokazał siłę lokalnej społeczności, której jako centrum, czujemy się częścią. Bardzo cieszy nas taka aktywność, zwłaszcza że cel akcji podejmował ważny społecznie temat – dodaje.
Laureaci konkursu otrzymali Karty Podarunkowe. Po zakończeniu zabawy wszystkie prace można było podziwiać podczas multimedialnej wystawy w centrum.
Kolejnym z elementów akcji była wizyta pracowników schroniska w Parku Handlowym Matarnia. Wolontariusze opowiadali o adopcji i opiece nad czworonożnymi członkami rodziny.
Zwieńczeniem wydarzenia Paka dla Futrzaka było przekazanie zebranych produktów. Dzięki zaangażowaniu klientów centrum oraz partnerów akcji udało się podarować na rzecz potrzebujących zwierząt ponad 190 kg specjalistycznej karmy. To realna pomoc, która wesprze zdrowie psów oraz kotów i polepszy ich los.

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.