Paka dla Futrzaka - realne wsparcie podopiecznych Schroniska Promyk
Personal PR
Grunwaldzka 44
80-241 Gdańsk
karolina.matysek|personal-pr.pl| |karolina.matysek|personal-pr.pl
+ 48 880 887 363
personal-pr.pl/
Zakończyła się akcja charytatywna Paka dla Futrzaka, zorganizowana przez Park Handlowy Matarnia we współpracy ze sklepem zoologicznym ZOO Karina. Do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt Promyk w Gdańsku trafiło ponad 190 kilogramów specjalistycznej karmy. To zasługa klientów centrum, którzy okazali ogromne zainteresowanie akcją i pokazali, że mają serce do zwierząt.
Paka dla Futrzaka to wieloetapowe wydarzenie, którego celem było zwrócenie uwagi na problem bezdomności wśród zwierząt i wsparcie czworonogów zamieszkujących gdańskie schronisko. Akcja składała się m.in. z konkursu, wystawy multimedialnej oraz spotkania z wolontariuszami, którzy opowiedzieli o adopcji oraz opiece nad psami i kotami.
Przez dwa tygodnie w sklepie ZOO Karina znajdującym się na terenie Parku Handlowego Matarnia, trwała zbiórka najpotrzebniejszych produktów dla zwierząt. Specjalnie oznakowane artykuły można było zakupić w promocyjnej cenie i włożyć do przygotowanego w tym celu kosza. Zebrane w ramach akcji karmy, witaminy i oleje wspomogą leczenie i funkcjonowanie bezdomnych zwierząt.
Równocześnie na profilu Parku Handlowego Matarnia na Facebooku odbył się konkurs rysunkowy.
– Uczestnicy zabawy wykazali się ogromną pomysłowością i kreatywnością. Spłynęło do nas wiele prac, a za każdą z nich, przekazaliśmy dodatkowy 1 kg karmy na rzecz Schroniska Promyk. – mówi Monika Jaworska, specjalista ds. współpracy ze społecznościami lokalnymi. Konkurs bardzo zaktywizował naszych klientów i pokazał siłę lokalnej społeczności, której jako centrum, czujemy się częścią. Bardzo cieszy nas taka aktywność, zwłaszcza że cel akcji podejmował ważny społecznie temat – dodaje.
Laureaci konkursu otrzymali Karty Podarunkowe. Po zakończeniu zabawy wszystkie prace można było podziwiać podczas multimedialnej wystawy w centrum.
Kolejnym z elementów akcji była wizyta pracowników schroniska w Parku Handlowym Matarnia. Wolontariusze opowiadali o adopcji i opiece nad czworonożnymi członkami rodziny.
Zwieńczeniem wydarzenia Paka dla Futrzaka było przekazanie zebranych produktów. Dzięki zaangażowaniu klientów centrum oraz partnerów akcji udało się podarować na rzecz potrzebujących zwierząt ponad 190 kg specjalistycznej karmy. To realna pomoc, która wesprze zdrowie psów oraz kotów i polepszy ich los.

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.