Komunikaty PR

Paka dla Futrzaka - realne wsparcie podopiecznych Schroniska Promyk

2021-03-31  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Matysek
Personal PR

Grunwaldzka 44
80-241 Gdańsk
karolina.matysek|personal-pr.pl| |karolina.matysek|personal-pr.pl
+ 48 880 887 363
personal-pr.pl/

Zakończyła się akcja charytatywna Paka dla Futrzaka, zorganizowana przez Park Handlowy Matarnia we współpracy ze sklepem zoologicznym ZOO Karina. Do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt Promyk w Gdańsku trafiło ponad 190 kilogramów specjalistycznej karmy. To zasługa klientów centrum, którzy okazali ogromne zainteresowanie akcją i pokazali, że mają serce do zwierząt. 

Paka dla Futrzaka to wieloetapowe wydarzenie, którego celem było zwrócenie uwagi na problem bezdomności wśród zwierząt i wsparcie czworonogów zamieszkujących gdańskie schronisko. Akcja składała się m.in. z konkursu, wystawy multimedialnej oraz spotkania z wolontariuszami, którzy opowiedzieli o adopcji oraz opiece nad psami i kotami.

Przez dwa tygodnie w sklepie ZOO Karina znajdującym się na terenie Parku Handlowego Matarnia, trwała zbiórka najpotrzebniejszych produktów dla zwierząt. Specjalnie oznakowane artykuły można było zakupić w promocyjnej cenie i  włożyć do przygotowanego w tym celu kosza. Zebrane w ramach akcji karmy, witaminy i oleje wspomogą leczenie i funkcjonowanie bezdomnych zwierząt.

Równocześnie na profilu Parku Handlowego Matarnia na Facebooku odbył się konkurs rysunkowy.

Uczestnicy zabawy wykazali się ogromną pomysłowością i kreatywnością. Spłynęło do nas wiele prac, a za każdą z nich, przekazaliśmy dodatkowy 1 kg karmy na rzecz Schroniska Promyk. – mówi Monika Jaworska, specjalista ds. współpracy ze społecznościami lokalnymi. Konkurs bardzo zaktywizował naszych klientów i pokazał siłę lokalnej społeczności, której jako centrum, czujemy się częścią. Bardzo cieszy nas taka aktywność, zwłaszcza że cel akcji podejmował ważny społecznie temat – dodaje.

Laureaci konkursu otrzymali Karty Podarunkowe. Po zakończeniu zabawy wszystkie prace można było podziwiać podczas multimedialnej wystawy w centrum.

Kolejnym z elementów akcji była wizyta pracowników schroniska w Parku Handlowym Matarnia. Wolontariusze opowiadali o adopcji i opiece nad czworonożnymi członkami rodziny. 

Zwieńczeniem wydarzenia Paka dla Futrzaka było przekazanie zebranych produktów. Dzięki zaangażowaniu klientów centrum oraz partnerów akcji udało się podarować na rzecz potrzebujących zwierząt ponad 190 kg specjalistycznej karmy. To realna pomoc, która wesprze zdrowie psów oraz kotów i polepszy ich los. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Personal PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Firma SOFTSWISS aktywnie wspiera schroniska dla zwierząt Biuro prasowe
2024-08-23 | 10:00

Firma SOFTSWISS aktywnie wspiera schroniska dla zwierząt

Międzynarodowa firma technologiczna SOFTWISS, posiadająca główne centra rozwoju Warszawie i Poznaniu, zorganizowała projekt wolontariacki, mający na celu wsparcie schronisk dla
Zwierzęta Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa?
2024-07-24 | 14:00

Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa?

Wybór odpowiedniej diety dla psa to ważny element dbania o jego zdrowie i dobre samopoczucie. Według badania grupy Fressnapf, do której należą specjalistyczne sklepy z
Zwierzęta Jak zaplanować udany urlop z pupilem
2024-07-24 | 07:50

Jak zaplanować udany urlop z pupilem

Wakacyjny wyjazd to wspaniała okazja do wzmacniania wyjątkowej więzi łączącej człowieka z czworonożnym przyjacielem. Wspólne spacery w pięknych okolicznościach przyrody,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne

Stylistka zaznacza, że w swoim programie nie działa pochopnie i na oślep, a wszystkie metamorfozy poprzedzone są szczerą rozmową z bohaterkami. Z obserwacji Mai Sablewskiej wynika, że kobiety są coraz bardziej odważne w kwestii wyglądu i ubioru, nie boją się eksperymentować, chętnie szukają inspiracji i już nie przejmują się tak bardzo krytyką innych osób.  W kolejnej formatu „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską” jego gospodyni musi więc dostosować się do zmieniających się warunków i sprostać wymaganiom uczestniczek.

Uroda

Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga

Prezenterka nie ukrywa, że czasem lubi odpocząć od telewizyjnego looku i jeśli tylko może, to rezygnuje z perfekcyjnego makijażu, jaki jest koniecznością w pracy przed kamerami. W swoich mediach społecznościowych również nie unika zdjęć, na których pokazuje, jak wygląda bez filtrów i make-upu. Paulina Sykut-Jeżyna podkreśla, że bardziej niż na kosmetyki kolorowe stawia na pielęgnacyjne. Szczególnie dba o odpowiednie nawilżenie skóry, by zawsze była gładka i promienna.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.