Komunikaty PR

Pedigree rusza z ogólnopolską kampanią „Dla dobra psów” i wspiera schroniska!

2021-05-07  |  14:00
Biuro prasowe

Każdy pies zasługuje na kochający dom - to myśl, która przyświeca kampanii Pedigree „Dla dobra psów”, zachęcającej do odpowiedzialnej adopcji pupila. Pedigree nawiązało partnerstwo z Towarzystwem Opieki nad Zwierzętami w Polsce, aby jak najwięcej psów znalazło swój kochający dom i troskliwych opiekunów. W ramach całorocznej kampanii Pedigree przeznaczyło 1 mln złotych na inicjatywy wspierające adopcje i służące dobru psów m.in. opiekę behawiorystów, wsparcie leczenia czworonogów oraz edukację dzieci i młodzieży.

Pedigree od wielu lat działa dla dobra psów.  Tylko w ubiegłym roku marka przekazała schroniskom w Polsce ponad 133 tysiące posiłków dla bezdomnych psów. W tym roku Pedigree idzie zdecydowanie dalej, inicjując całoroczną kampanię, której celem jest wspieranie adopcji oraz angażowanie opiekunów czworonogów w tworzenie lepszego świata dla wszystkich psów. Od kwietnia br. Pedigree wspiera bezdomne psy przy współpracy z 12 schroniskami i oddziałami Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce (TOZ), przeznaczając na ten cel milion złotych.

Pierwszym z trzech filarów kampanii Pedigree „Dla Dobra Psów” jest profesjonalna opieka behawiorystów. Każdy pies przebywający w placówce TOZ, który potrzebuje pomocy behawioralnej otrzyma ją. Dzięki temu pracownicy schroniska będą mogli lepiej odpowiadać na indywidualne potrzeby czworonogów zwiększając tym samym szansę na adopcję i udaną aklimatyzację w nowym domu. Zoopsycholodzy będą pomagać psom w schroniskach w Celestynowie, Chorzowie, Częstochowie, Kiczarowie, Koninie, Krotoszynie, Piotrkowie Trybunalskim, Radlinie, Słupsku, Sopocie, Wrocławiu i Zabrzu.

- Dobre relacje człowieka z czworonożnym przyjacielem zależą przede wszystkim od zaspokojenia potrzeb zwierzęcia. Dlatego tak ważne jest zaangażowanie behawiorysty, który pomaga zwierzętom w uzyskaniu dobrostanu, czyli stanu fizycznej i psychicznej równowagi. Dzięki pracy zoopsychologów czworonogi mają szansę na lepsze, szczęśliwsze życie oraz troskliwy i kochający dom. – mówi Małgorzata Głowacka, lekarka weterynarii, kierownik naukowy ds. żywienia zwierząt Mars Polska.

Kolejnym obszarem wspieranym w ramach kampanii „Dla dobra psów” jest opieka weterynaryjna. Dzięki temu psy ze schronisk TOZ’u uzyskają dodatkową pomoc w postaci np. zabiegów profilaktycznych, leczenia stomatologicznego. Takie działania służą zwiększeniu komfortu ich życia, co w efekcie pozwoli na bezpieczną i zdrową adopcję.

Trzecim filarem kampanii marki Pedigree jest edukacja. Przy współpracy z ekspertami TOZ powstały kolorowanki dla dzieci i broszury dla młodzieży oraz angażujące prezentacje do lekcji. Materiały zostały przygotowane tak, aby zajęcia mogły być realizowane w przedszkolach i szkołach także w trybie zdalnym.

- Współpracujemy z Pedigree od lat i łączy nas przekonanie, że każde zwierzę zasługuje na miłość i szacunek ze strony człowieka, dlatego cieszy nas, że dzięki tegorocznej kampanii możemy zainwestować nie tylko w bieżące potrzeby naszych podopiecznych, pomagając im znaleźć własny dom, ale także możemy wspólnie edukować przyszłych opiekunów psów.– mówi  Łukasz Balcer, kierownik schroniska dla bezdomnych zwierząt w Celestynowie oraz prezes Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce.

To nie koniec działań wspierających wiedzę opiekunów czworonogów na temat odpowiedzialnej adopcji i opieki nad pupilem. Pedigree będzie zapraszać ekspertów oraz influencerów, aby dzielić się wiedzą i razem przełamywać bariery adopcyjne. W cyklicznych nagraniach publikowanych na kanałach marki będą poruszane tematy m.in. proces adopcyjny, potrzeby psa, wprowadzenie psa do rodziny. W pierwszym odcinku Kasia Czereszewska, z Fundacji "Dr Clown", koordynująca projekt dogoterapii dla dzieci w szpitalach rozmawia z Edytą Herbuś. Znana m.in.  z miłości do zwierząt aktorka sama jest opiekunką adoptowanego psa i od lat wspiera działania mające na celu poprawę jakości życia psów i kotów w schroniskach.

Zwierzęta od zawsze są mi bliskie, dlatego cieszę się, że razem z marką Pedigree mogę aktywnie wspierać je i zachęcać do tego innych. Właśnie dzięki takim kampaniom świat ma szansę stać się lepszym miejscem dla zwierząt, a szczególnie dla bezdomnych psów. Moim marzeniem jest, by dla każdego psiaka udało się znaleźć kochający dom. – mówi aktorka Edyta Herbuś.  

 

Dodatkowo, nowi opiekunowie, na początku ich drogi z czworonożnym członkiem rodziny, otrzymają w schroniskach TOZ pakiety edukacyjne „Nowy dom z Pedigree” zawierające list powitalny, produkty oraz broszurę z praktycznymi informacjami m.in. jak dbać o zdrowie psa, nie zapominając o zaspokojeniu jego potrzeb emocjonalnych, jak powinna wygląda prawidłowa dieta psa, dlaczego zwierzęta mają pozytywny wpływ na zdrowie psychiczne i fizyczne całej rodziny oraz jak można zapobiegać bezdomności zwierząt.

Więcej informacji o kampanii Pedigree „Dla Dobra Psów” znajduje się na stronie:

https://www.pedigree.pl/

Filmy z udziałem ekspertów i influencerów będzie można na bieżąco oglądać na profilu Pedigree na Facebooku:

https://www.facebook.com/PedigreePolska

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Psie yin yang – jak zadbać o białą i czarną sierść? Biuro prasowe
2021-06-10 | 14:45

Psie yin yang – jak zadbać o białą i czarną sierść?

Wydaje się, że czarny i biały to przeciwieństwa, jednak gdy mówimy o tych kolorach w kontekście sierści naszych czworonogów, okazuje się, że… mają wiele
Zwierzęta Forum Koszalin z psimi ambasadorami
2021-06-09 | 16:34

Forum Koszalin z psimi ambasadorami

Forum Koszalin to pierwsze centrum handlowe w Polsce z trzema psimi ambasadorami. Manfred, Abi i Celinka to laureaci akcji #ForumPsiaków. Działania koszalińskiego centrum handlowego na
Zwierzęta VIVO! Stalowa Wola dba o naturę
2021-05-31 | 10:24

VIVO! Stalowa Wola dba o naturę

Wydawać by się mogło, że w mieście ciężko o spotkanie z dzikimi gatunkami zwierząt. Nic bardziej mylnego!  Przekonało się o tym VIVO! Stalowa Wola, które wybudowane zostało

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Paula Tumala: Moje córeczki karmiłam piersią tylko przez trzy miesiące. Niestety mój organizm nie nadążał produkować pokarmu dla dwóch dziewczynek

Modelka podkreśla, że zależało jej na tym, by móc jak najdłużej karmić piersią swoje córeczki. Niestety jej organizm nie nadążał z produkcją pokarmu dla bliźniczek, które miały spory apetyt. Tumala zachęca jednak inne kobiety do tego, żeby, jeśli mają takie możliwości, nie rezygnowały zbyt szybko z karmienia tylko dlatego, że ktoś je krytykuje lub wyśmiewa. Podkreśla też, że mleko matki to prawdziwa „bomba witaminowa" dla dziecka i żaden zamiennik nie jest w stanie zaoferować mu tylu składników odżywczych.

Muzyka

Piotr Lato: Nie uda mi się pojechać w żadną trasę. Planuję jeden duży koncert

Wokalista zyskał rozpoznawalność dzięki udziałowi w pierwszej edycji programu „Big Brother”. Po 20 latach od premiery kontrowersyjnego show Lato wydał swój debiutancki album pod tytułem „Dust Bowl Desert Night Fantasies”. Cieszy się, że dzięki zmniejszeniu obostrzeń pandemicznych będzie mógł zaprezentować nowy materiał podczas koncertów. Tłumaczy jednak, że nie zamierza ruszyć w tradycyjną trasę, ponieważ jego podejście do koncertowania w trakcie ostatnich miesięcy znacznie się zmieniło.

Finanse

Nieruchomości premium zyskały dzięki pandemii. Nabywcy szukają atrakcyjnych lokalizacji, większych metraży i dostępu do tarasu lub ogródka

Dobrze zlokalizowane nieruchomości o wysokim standardzie okazały się szczególnie odporne na rynkowe wahania spowodowane pandemią. Zainteresowanie wykazywali nie tylko inwestorzy, którzy ten segment traktują jako dobrą lokatę kapitału, lecz także klienci, którzy dla siebie szukają większych metraży. Pandemia wyraźnie zmieniła preferencje nabywców: ważniejszy stał się dostęp do zieleni i naturalnego światła, a także własny balkon lub taras. Odporność rynku premium pokazują m.in. dane KPMG na temat segmentu luksusowych nieruchomości. Rekord padł w Stanach Zjednoczonych, gdzie w III kwartale ub.r. sprzedaż nieruchomości premium wzrosła aż o ponad 60 proc. r/r.