Pedigree rusza z ogólnopolską kampanią „Dla dobra psów” i wspiera schroniska!
Każdy pies zasługuje na kochający dom - to myśl, która przyświeca kampanii Pedigree „Dla dobra psów”, zachęcającej do odpowiedzialnej adopcji pupila. Pedigree nawiązało partnerstwo z Towarzystwem Opieki nad Zwierzętami w Polsce, aby jak najwięcej psów znalazło swój kochający dom i troskliwych opiekunów. W ramach całorocznej kampanii Pedigree przeznaczyło 1 mln złotych na inicjatywy wspierające adopcje i służące dobru psów m.in. opiekę behawiorystów, wsparcie leczenia czworonogów oraz edukację dzieci i młodzieży.
Pedigree od wielu lat działa dla dobra psów. Tylko w ubiegłym roku marka przekazała schroniskom w Polsce ponad 133 tysiące posiłków dla bezdomnych psów. W tym roku Pedigree idzie zdecydowanie dalej, inicjując całoroczną kampanię, której celem jest wspieranie adopcji oraz angażowanie opiekunów czworonogów w tworzenie lepszego świata dla wszystkich psów. Od kwietnia br. Pedigree wspiera bezdomne psy przy współpracy z 12 schroniskami i oddziałami Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce (TOZ), przeznaczając na ten cel milion złotych.
Pierwszym z trzech filarów kampanii Pedigree „Dla Dobra Psów” jest profesjonalna opieka behawiorystów. Każdy pies przebywający w placówce TOZ, który potrzebuje pomocy behawioralnej otrzyma ją. Dzięki temu pracownicy schroniska będą mogli lepiej odpowiadać na indywidualne potrzeby czworonogów zwiększając tym samym szansę na adopcję i udaną aklimatyzację w nowym domu. Zoopsycholodzy będą pomagać psom w schroniskach w Celestynowie, Chorzowie, Częstochowie, Kiczarowie, Koninie, Krotoszynie, Piotrkowie Trybunalskim, Radlinie, Słupsku, Sopocie, Wrocławiu i Zabrzu.
- Dobre relacje człowieka z czworonożnym przyjacielem zależą przede wszystkim od zaspokojenia potrzeb zwierzęcia. Dlatego tak ważne jest zaangażowanie behawiorysty, który pomaga zwierzętom w uzyskaniu dobrostanu, czyli stanu fizycznej i psychicznej równowagi. Dzięki pracy zoopsychologów czworonogi mają szansę na lepsze, szczęśliwsze życie oraz troskliwy i kochający dom. – mówi Małgorzata Głowacka, lekarka weterynarii, kierownik naukowy ds. żywienia zwierząt Mars Polska.
Kolejnym obszarem wspieranym w ramach kampanii „Dla dobra psów” jest opieka weterynaryjna. Dzięki temu psy ze schronisk TOZ’u uzyskają dodatkową pomoc w postaci np. zabiegów profilaktycznych, leczenia stomatologicznego. Takie działania służą zwiększeniu komfortu ich życia, co w efekcie pozwoli na bezpieczną i zdrową adopcję.
Trzecim filarem kampanii marki Pedigree jest edukacja. Przy współpracy z ekspertami TOZ powstały kolorowanki dla dzieci i broszury dla młodzieży oraz angażujące prezentacje do lekcji. Materiały zostały przygotowane tak, aby zajęcia mogły być realizowane w przedszkolach i szkołach także w trybie zdalnym.
- Współpracujemy z Pedigree od lat i łączy nas przekonanie, że każde zwierzę zasługuje na miłość i szacunek ze strony człowieka, dlatego cieszy nas, że dzięki tegorocznej kampanii możemy zainwestować nie tylko w bieżące potrzeby naszych podopiecznych, pomagając im znaleźć własny dom, ale także możemy wspólnie edukować przyszłych opiekunów psów.– mówi Łukasz Balcer, kierownik schroniska dla bezdomnych zwierząt w Celestynowie oraz prezes Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce.
To nie koniec działań wspierających wiedzę opiekunów czworonogów na temat odpowiedzialnej adopcji i opieki nad pupilem. Pedigree będzie zapraszać ekspertów oraz influencerów, aby dzielić się wiedzą i razem przełamywać bariery adopcyjne. W cyklicznych nagraniach publikowanych na kanałach marki będą poruszane tematy m.in. proces adopcyjny, potrzeby psa, wprowadzenie psa do rodziny. W pierwszym odcinku Kasia Czereszewska, z Fundacji "Dr Clown", koordynująca projekt dogoterapii dla dzieci w szpitalach rozmawia z Edytą Herbuś. Znana m.in. z miłości do zwierząt aktorka sama jest opiekunką adoptowanego psa i od lat wspiera działania mające na celu poprawę jakości życia psów i kotów w schroniskach.
Zwierzęta od zawsze są mi bliskie, dlatego cieszę się, że razem z marką Pedigree mogę aktywnie wspierać je i zachęcać do tego innych. Właśnie dzięki takim kampaniom świat ma szansę stać się lepszym miejscem dla zwierząt, a szczególnie dla bezdomnych psów. Moim marzeniem jest, by dla każdego psiaka udało się znaleźć kochający dom. – mówi aktorka Edyta Herbuś.
Dodatkowo, nowi opiekunowie, na początku ich drogi z czworonożnym członkiem rodziny, otrzymają w schroniskach TOZ pakiety edukacyjne „Nowy dom z Pedigree” zawierające list powitalny, produkty oraz broszurę z praktycznymi informacjami m.in. jak dbać o zdrowie psa, nie zapominając o zaspokojeniu jego potrzeb emocjonalnych, jak powinna wygląda prawidłowa dieta psa, dlaczego zwierzęta mają pozytywny wpływ na zdrowie psychiczne i fizyczne całej rodziny oraz jak można zapobiegać bezdomności zwierząt.
Więcej informacji o kampanii Pedigree „Dla Dobra Psów” znajduje się na stronie:
https://www.pedigree.pl/
Filmy z udziałem ekspertów i influencerów będzie można na bieżąco oglądać na profilu Pedigree na Facebooku:
https://www.facebook.com/PedigreePolska
![Glovo i Kakadu łączą siły, aby zapewnić użytkownikom szybkie dostawy produktów Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1525334869,w_259,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Glovo i Kakadu łączą siły, aby zapewnić użytkownikom szybkie dostawy produktów
![Tydzień z Fundacją WWF Polska w Atrium Kasztanowa](/files/_uploaded/glownekonf_1686389286,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Tydzień z Fundacją WWF Polska w Atrium Kasztanowa
![Zwycięska drużyna w co drugim domu nie tylko na Euro](/files/_uploaded/glownekonf_927262150,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zwycięska drużyna w co drugim domu nie tylko na Euro
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.