Komunikaty PR

Pedigree rusza z ogólnopolską kampanią „Dla dobra psów” i wspiera schroniska!

2021-05-07  |  14:00
Biuro prasowe

Każdy pies zasługuje na kochający dom - to myśl, która przyświeca kampanii Pedigree „Dla dobra psów”, zachęcającej do odpowiedzialnej adopcji pupila. Pedigree nawiązało partnerstwo z Towarzystwem Opieki nad Zwierzętami w Polsce, aby jak najwięcej psów znalazło swój kochający dom i troskliwych opiekunów. W ramach całorocznej kampanii Pedigree przeznaczyło 1 mln złotych na inicjatywy wspierające adopcje i służące dobru psów m.in. opiekę behawiorystów, wsparcie leczenia czworonogów oraz edukację dzieci i młodzieży.

Pedigree od wielu lat działa dla dobra psów.  Tylko w ubiegłym roku marka przekazała schroniskom w Polsce ponad 133 tysiące posiłków dla bezdomnych psów. W tym roku Pedigree idzie zdecydowanie dalej, inicjując całoroczną kampanię, której celem jest wspieranie adopcji oraz angażowanie opiekunów czworonogów w tworzenie lepszego świata dla wszystkich psów. Od kwietnia br. Pedigree wspiera bezdomne psy przy współpracy z 12 schroniskami i oddziałami Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce (TOZ), przeznaczając na ten cel milion złotych.

Pierwszym z trzech filarów kampanii Pedigree „Dla Dobra Psów” jest profesjonalna opieka behawiorystów. Każdy pies przebywający w placówce TOZ, który potrzebuje pomocy behawioralnej otrzyma ją. Dzięki temu pracownicy schroniska będą mogli lepiej odpowiadać na indywidualne potrzeby czworonogów zwiększając tym samym szansę na adopcję i udaną aklimatyzację w nowym domu. Zoopsycholodzy będą pomagać psom w schroniskach w Celestynowie, Chorzowie, Częstochowie, Kiczarowie, Koninie, Krotoszynie, Piotrkowie Trybunalskim, Radlinie, Słupsku, Sopocie, Wrocławiu i Zabrzu.

- Dobre relacje człowieka z czworonożnym przyjacielem zależą przede wszystkim od zaspokojenia potrzeb zwierzęcia. Dlatego tak ważne jest zaangażowanie behawiorysty, który pomaga zwierzętom w uzyskaniu dobrostanu, czyli stanu fizycznej i psychicznej równowagi. Dzięki pracy zoopsychologów czworonogi mają szansę na lepsze, szczęśliwsze życie oraz troskliwy i kochający dom. – mówi Małgorzata Głowacka, lekarka weterynarii, kierownik naukowy ds. żywienia zwierząt Mars Polska.

Kolejnym obszarem wspieranym w ramach kampanii „Dla dobra psów” jest opieka weterynaryjna. Dzięki temu psy ze schronisk TOZ’u uzyskają dodatkową pomoc w postaci np. zabiegów profilaktycznych, leczenia stomatologicznego. Takie działania służą zwiększeniu komfortu ich życia, co w efekcie pozwoli na bezpieczną i zdrową adopcję.

Trzecim filarem kampanii marki Pedigree jest edukacja. Przy współpracy z ekspertami TOZ powstały kolorowanki dla dzieci i broszury dla młodzieży oraz angażujące prezentacje do lekcji. Materiały zostały przygotowane tak, aby zajęcia mogły być realizowane w przedszkolach i szkołach także w trybie zdalnym.

- Współpracujemy z Pedigree od lat i łączy nas przekonanie, że każde zwierzę zasługuje na miłość i szacunek ze strony człowieka, dlatego cieszy nas, że dzięki tegorocznej kampanii możemy zainwestować nie tylko w bieżące potrzeby naszych podopiecznych, pomagając im znaleźć własny dom, ale także możemy wspólnie edukować przyszłych opiekunów psów.– mówi  Łukasz Balcer, kierownik schroniska dla bezdomnych zwierząt w Celestynowie oraz prezes Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce.

To nie koniec działań wspierających wiedzę opiekunów czworonogów na temat odpowiedzialnej adopcji i opieki nad pupilem. Pedigree będzie zapraszać ekspertów oraz influencerów, aby dzielić się wiedzą i razem przełamywać bariery adopcyjne. W cyklicznych nagraniach publikowanych na kanałach marki będą poruszane tematy m.in. proces adopcyjny, potrzeby psa, wprowadzenie psa do rodziny. W pierwszym odcinku Kasia Czereszewska, z Fundacji "Dr Clown", koordynująca projekt dogoterapii dla dzieci w szpitalach rozmawia z Edytą Herbuś. Znana m.in.  z miłości do zwierząt aktorka sama jest opiekunką adoptowanego psa i od lat wspiera działania mające na celu poprawę jakości życia psów i kotów w schroniskach.

Zwierzęta od zawsze są mi bliskie, dlatego cieszę się, że razem z marką Pedigree mogę aktywnie wspierać je i zachęcać do tego innych. Właśnie dzięki takim kampaniom świat ma szansę stać się lepszym miejscem dla zwierząt, a szczególnie dla bezdomnych psów. Moim marzeniem jest, by dla każdego psiaka udało się znaleźć kochający dom. – mówi aktorka Edyta Herbuś.  

 

Dodatkowo, nowi opiekunowie, na początku ich drogi z czworonożnym członkiem rodziny, otrzymają w schroniskach TOZ pakiety edukacyjne „Nowy dom z Pedigree” zawierające list powitalny, produkty oraz broszurę z praktycznymi informacjami m.in. jak dbać o zdrowie psa, nie zapominając o zaspokojeniu jego potrzeb emocjonalnych, jak powinna wygląda prawidłowa dieta psa, dlaczego zwierzęta mają pozytywny wpływ na zdrowie psychiczne i fizyczne całej rodziny oraz jak można zapobiegać bezdomności zwierząt.

Więcej informacji o kampanii Pedigree „Dla Dobra Psów” znajduje się na stronie:

https://www.pedigree.pl/

Filmy z udziałem ekspertów i influencerów będzie można na bieżąco oglądać na profilu Pedigree na Facebooku:

https://www.facebook.com/PedigreePolska

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach przekroczy wagę ryb Biuro prasowe
2024-04-25 | 11:50

Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach przekroczy wagę ryb

Wyniki najnowszego badania wskazują, że do 2040 roku dwukrotnie wzrośnie ilość tworzyw sztucznych na świecie. Dlatego tak ważna jest walka z ich nadmiarem. Marka Waterdrop we
Zwierzęta Przygotuj pupila na majówkę z Maxi Zoo
2024-04-25 | 01:00

Przygotuj pupila na majówkę z Maxi Zoo

Majówka tuż, tuż! Wreszcie możesz złapać oddech od codziennej rutyny i zaplanować jakąś wycieczkę.  Zabierasz ze sobą pupila? Świetnie! Przeczytaj ten poradnik i zobacz, co
Zwierzęta Zamień swój dom w salon pielęgnacji z Maxi Zoo
2024-04-10 | 01:00

Zamień swój dom w salon pielęgnacji z Maxi Zoo

Przekształcenie domu w salon pielęgnacji dla Twojego psa lub kota jest łatwiejsze, niż myślisz! Skorzystaj ze wskazówek Maxi Zoo i podaruj zwierzakowi najlepsze zabiegi. Każdy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.