Komunikaty PR

PEDIGREE® wspiera psich opiekunów w potrzebie

2023-06-30  |  11:00

Mars Polska przy współpracy z Towarzystwem Opieki nad Zwierzętami w Polsce, rozpoczął program PEDIGREE® Relief Fund, którego ideą jest pomoc opiekunom w potrzebie, tak aby w obliczu trudnej sytuacji ekonomicznej nie musieli podejmować dramatycznych decyzji o rozstaniu z psem. W ramach programu ruszyła ogólnopolska akcja konsumencka w sklepach, aby każdy kupujący mógł przyczynić się do napełnienia nawet 1 miliona misek kompletnym i zbilansowanym jedzeniem dla psów.

Psy, z którymi dzielimy życie, obdarowują nas bezgraniczną miłością i oddaniem, czyniąc nasz świat lepszym miejscem. Są nie tylko przyjaciółmi, ale także, jak potwierdzają badania naukowe, mają pozytywny wpływ na nasze zdrowie fizyczne i psychiczne. Jako opiekunowie czworonożnych pupili chcemy zapewnić im szczęście i zdrowie, odwdzięczając się im każdego dnia odpowiedzialną opieką.

Marka PEDIGREE® od lat troszczy się, aby każdy pies miał kochający dom. Obecnie podejmuje nowe działania, aby opiekunowie, którzy borykają się z kłopotami ekonomicznymi nie byli zmuszeni do rozstania się z ukochanym zwierzęciem. W ramach programu PEDIGREE® Relief Fund marka przy współpracy z Towarzystwem Opieki nad Zwierzętami w Polsce (TOZ) przekaże pokarm dla psów, napełniając nawet 1 milion misek.

- W ostatnich miesiącach, ze względu na m.in. trudne inflacyjne czasy, obserwujemy niestety zmniejszoną liczbę adopcji zwierząt oraz zwiększona skalę oddawania czworonogów do schronisk. Nie brakuje też opiekunów, którzy otwarcie zwracają się do nas po wsparcie. Działania statutowe TOZ to nie tylko opieka nad bezdomnymi zwierzętami, ale także właśnie pomoc opiekunom zwierząt, którzy znaleźli się w potrzebie. Dlatego cieszy nas, że dzięki programowi PEDIGREE® Relief Fund prowadzonemu wspólnie z Mars Polska, będziemy mogli pomóc jeszcze większej liczbie osób – mówi Nelly Bieniek, Prezes Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce.

Każdy może pomóc napełnić 1 milion psich misek

W ramach programu PEDIGREE® Relief Fund Mars Polska rozpoczął akcję konsumencką pod hasłem "Kup PEDIGREE® i wesprzyj psy i ich opiekunów w potrzebie". Klienci, którzy od 19 czerwca do 16 lipca 2023 roku kupią w sklepach na terenie całego kraju dowolny produkt PEDIGREE®, wesprą akcję przekazywania karmy dla psich opiekunów znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej. Im więcej karmy PEDIGREE® zostanie kupione, tym więcej pełnoporcjowych posiłków zostanie przekazanych do rodzin w potrzebie. Wspólnie możemy napełnionych nawet 1 milion misek.  

- Jako odpowiedzialny producent jedzenia dla czworonogów nie tylko dostarczamy kompletny i zbilansowany pokarm dla milionów psów i kotów na świecie, ale także podejmujemy wiele inicjatyw, mających na celu tworzenie lepszego świata dla zwierząt, tak aby każde z nich było zdrowe i miało kochający dom. W obliczu aktualnej sytuacji ekonomicznej w Polsce zdajemy sobie sprawę z problemów, z jakimi mierzą się zwierzęcy opiekunowie. Dlatego marka PEDIGREE® pragnie im pomóc. Nie działamy sami, współpracujemy z naszym długoletnim partnerem - Towarzystwem Opieki nad Zwierzętami w Polsce - który, bazując na swoim doświadczeniu dostarczy smaczne i pożywne jedzenie PEDIGREE® do potrzebujących rodzin na terenie naszego kraju. Z okazji Dnia Psa zachęcamy, aby wszyscy miłośnicy czworonogów włączyli się do Programu PEDIGREE® Relief Fund i pomogli nam  przekazać nawet 1 milion posiłków dla psów – mówi Małgorzata Głowacka, ekspertka ds. żywienia zwierząt w Mars Polska.

Mars Polska od lat tworzy lepszy świat dla zwierząt

Od ponad 30 lat firma Mars wspiera schroniska i fundacje pomagające zwierzętom w potrzebie, przekazując im ok. 300 ton jedzenia rocznie. Wraz z Towarzystwem Opieki nad Zwierzętami w Polsce prowadzi również kampanię edukacyjną dla dzieci i młodzieży, w ramach której dzieli się wiedzą na temat odpowiedzialnej opieki i adopcji. Korzystając z dobroczynnego wpływu psów na zdrowie psychiczne i fizyczne ludzi, Mars przy współpracy z Fundacją Dr Clown prowadzi także od 6 lat ogólnopolski program dogoterapii połączonej z ,,terapią śmiechem” w szpitalach dla dzieci i młodzieży, a od 2021 roku także w Domach Pomocy Społecznej dla seniorów. W 2022 roku blisko 3 000 małych pacjentów oraz prawie 700 seniorów uczestniczyło w terapeutycznych spotkaniach z udziałem wyszkolonych psów i certyfikowanych opiekunów – terapeutów. Porównując efekty pierwszego i ostatniego roku programu dogoterapii, liczba dzieci i młodzieży wzrosła blisko czterokrotnie.

Więcej informacji o programie PEDIGREE® Relief Fund oraz akcji konsumenckiej znajduje się na stronie www.pedigree.pl/relief-fund. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Bezpieczne święta i sylwester z pupilem Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

Okres świąteczno-noworoczny to czas radości i wspólnych chwil z bliskimi. Niestety, dla naszych pupili może to być również czas stresu i zagrożeń.
Zwierzęta „Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
2024-12-17 | 07:00

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Ponad 1 300 000 zł – tyle pieniędzy jest potrzebnych, aby bezdomne psy z województw dolnośląskiego i opolskiego mogły wrócić do schronisk, które
Zwierzęta Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
2024-12-12 | 14:20

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn

8. edycja charytatywnej imprezy dla bezdomnych zwierząt Psi Targ będzie trwała aż dwa dni! Zapraszamy wszystkich na I piętro Galerii Turzyn w sobotę i niedzielę – 14 i 15 grudnia w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.