Komunikaty PR

Podsumowanie Gwiazdkowej Pomocy Schroniskom 2022

2023-01-12  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
BRZ
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/

Sieć Maxi Zoo Polska od lat angażuje się w pomoc zwierzętom znajdującym się w potrzebie. Tak, jak w poprzednich latach, również w 2022 odbyła się kolejna edycja świątecznej akcji sieci sklepów dla zwierząt, dzięki której, podopieczni schronisk, fundacji oraz stowarzyszeń mogli liczyć na dodatkowe wsparcie.  

Gwiazdkowa Pomoc Schroniskom to już niemalże świąteczna tradycja. Wraz z początkiem grudnia we wszystkich sklepach Maxi Zoo Polska, stają specjalne choinki, które są udekorowane w wyjątkowy sposób. Zamiast bombek, znajdują się na nich kartki ze świątecznymi marzeniami czworonogów, które znajdują się w potrzebie i z różnych przyczyn pozostają bez swojego domu. Każdy, kto w tym czasie odwiedzi sklep Maxi Zoo Polska, może zabrać z choinki jedną z kartek życzeniami i je spełnić. Wystarczy kupić produkty, które znalazły się na liście, a następnie zostawić je pod świątecznym drzewkiem. Pomimo kryzysu i rosnących cen, wiele osób wykazało się ogromnym sercem, dzięki czemu w grudniu 2022 w 88 sklepach w całej Polsce udało się spełnić prawie 6000 marzeń potrzebujących pupili.  

Pomoc nieodłącznym elementem działalności 

Grupa Fressnapf, w tym sieć Maxi Zoo Polska, powstały przede wszystkim z miłości do zwierząt, a spełnianie potrzeb pupili jest naszą misją i sprawia nam dużą satysfakcję. Niezwykłą radość daje nam również angażowanie się w pomoc i patrzenie na jej efekty. Jednym z takich działań jest świąteczna akcja, w której udzielamy wsparcia podopiecznym stowarzyszeń oraz schronisk. Zdajemy sobie sprawę, że wiele pupili nie ma tyle szczęścia i ciągle pozostaje bez własnych domów. Według raportu Głównego Lekarza Weterynarii w 2020 roku, w schroniskach w całej Polsce pozostawało ponad 120 000 psów oraz kotów. Choć ta statystyka z roku na rok ulega zmniejszeniu, dalej pozostawia pole do głębokiej refleksji. Nasza akcja, pozwala klientom czynnie zaangażować się w odmianę losu potrzebujących zwierząt i podarować im szczęście w postaci ulubionego przysmaku, karmy lub zabawki. Klienci odwiedzający sklepy Maxi Zoo Polska nie zawiedli również w grudniu 2022, dzięki czemu wiele placówek otrzymało znaczne wsparcie, za co chciałbym serdecznie podziękować. - powiedział Wojciech Kamiński, Dyrektor Zarządzający sieci Maxi Zoo Polska.  

Gwiazdkowa Pomoc Schroniskom realnym wsparciem 

Pomoc niesiona przez sieć Maxi Zoo Polska stanowi dla nas ogromne wsparcie. Dzięki otrzymywanemu pożywieniu oraz akcesoriom dla naszych podopiecznych, jesteśmy w stanie zaoszczędzić pieniądze, które przeznaczamy na inne bieżące wydatki. Przekazywana przez sieć żywność zawiera również specjalistyczne karmy, które stanowią podstawę diety chorych zwierząt. Pomoc jest naprawdę nieoceniona i wiemy, że zawsze możemy na nią liczyć. – powiedział Ireneusz Piontek z Fundacji Jestem głosem, tych co nie mówią. 

 

Firma Maxi Zoo Polska od wielu lat wspiera nasze schronisko wspaniałymi i bardzo potrzebnymi darami. W grudniu 2022 po raz kolejny odbyła się świąteczna akcja, podczas której sklep w Gdyni przy ulicy Legionów 112/15 zorganizował zbiórkę świątecznych prezentów dla kotów oraz psiaków przebywających pod naszą opieką. Podczas akcji udało się zebrać mnóstwo wysokiej jakości karmy, żwirek dla kocich podopiecznych, zabawki, akcesoria dla zwierząt oraz wiele innych niezbędnych rzeczy. Pomoc od Maxi Zoo Polska jest nieoceniona. Każdego roku jesteśmy ogromnie wdzięczni za serce, jakie firma i jej klienci okazują najbardziej potrzebującym mieszkańcom schroniska. – mówi Anna Elgert ze Schroniska OTOZ Animals Ciapkowo.  

Po raz kolejny akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem, a pomimo stale rosnącym kosztom i trudnej sytuacji gospodarczej wiele osób nie zapomniało o najbardziej potrzebujących i spełniło marzenia tysięcy zwierząt w całym kraju.  

******* 

Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 88 sklepów w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W czerwcu 2020 roku Maxi Zoo dołączyło do największego multipartnerskiego Programu Bonusowego w Polsce - PAYBACK.  W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2021”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022 oraz wyróżnienie “Innowacyjna Sieć Roku” przyznane w plebiscycie BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek. 

Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.  

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Bezpieczne święta i sylwester z pupilem Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

Okres świąteczno-noworoczny to czas radości i wspólnych chwil z bliskimi. Niestety, dla naszych pupili może to być również czas stresu i zagrożeń.
Zwierzęta „Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
2024-12-17 | 07:00

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Ponad 1 300 000 zł – tyle pieniędzy jest potrzebnych, aby bezdomne psy z województw dolnośląskiego i opolskiego mogły wrócić do schronisk, które
Zwierzęta Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
2024-12-12 | 14:20

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn

8. edycja charytatywnej imprezy dla bezdomnych zwierząt Psi Targ będzie trwała aż dwa dni! Zapraszamy wszystkich na I piętro Galerii Turzyn w sobotę i niedzielę – 14 i 15 grudnia w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.