Premiera wysłodków Tofi Horses na CAVALIADA 2021

4 dni wydarzenia, dwie areny, pięć konkurencji jeździeckich, zmagania w skokach przez przeszkody, międzynarodowe konkursy światowych rankingów, aukcja koni czy największe Targi Sprzętu i Akcesoriów Jeździeckich CAVALIADA EXPO w Poznaniu – wśród nich rozwijająca się marka Tofi Horses dostarczająca niemelasowane wysłodki buraczane.
„Biało-zielona” marka Tofi Horses, należąca do koncernu Pfeifer & Langen (na stoisku nr 62) po raz pierwszy w historii zaprezentowała swój produkt pośród ponad kilkudziesięciu producentów sprzętu, akcesoriów i żywności dla koni. Stoisko, zaaranżowane w sielskim stylu z dodatkiem siana, polskich jabłek oraz ekspozycją produktów, zachęciło tysiące odwiedzających do poznania marki. Chętni mogli nie tylko napić się pysznej kawy, ale także mogli otrzymać darmową próbkę wysłodków do wypróbowania w stajennym zaciszu. Odwiedzający otrzymali też bony rabatowe na zakup wysłodków w sklepie internetowym oraz dowiedzieli się, dlaczego warto włączyć niemelasowane wysłodki Tofi Horses do diety zwierzęcia, zwłaszcza kiedy koń nie ma apetytu, traci masę w okresie zimowym lub zwyczajnie potrzeba mu energii.
Podczas targów można było też poznać opinie młodych amazonek i właścicielek koni, które przed wydarzeniem testowały produkty w swoich stajniach, wśród nich m.in. Wisza HR, Imielinka z Wymarzonej Stajni, Szkoła na Kopytach, Bad Mare Day czy Natalia Schiffer.
Wysłodki buraczane Tofi Horses stanowią idealne uzupełnienie diety konia – można je mieszać
z sieczką, sianem, musli. Są dla zwierzęcia smaczne (mają słodki smak, jednak zawierają mniej niż 10% cukru!) i wnoszą do dawki pokarmowej pożądane włókno. Zawierają one także łatwo przyswajalne pektyny oraz dużo potrzebnego dla kości wapnia. Dzięki zawartym aminokwasom, doskonale wpływają na budowę mięśni. Sprawdzają się w diecie wszystkich koni zarówno młodych, jak i starszych. Stosuje się je zwykle w formie mokrej lub półmokrej, czyli po uprzednim zalaniu wodą. Marka, wspólnie z Uniwersytetem Rolniczym im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, poddała wysłodki analizie, która wykazała, że wysłodki Tofi Horses należy namaczać zaledwie godzinę w ciepłej wodzie (lub 2 godziny w wodzie zimnej). Można więc przygotować je przed treningiem, a tuż po zejściu z wybiegu na konia czeka gotowy posiłek.
Jeśli też chcesz sprawdzić jakość produktu Tofi Horses, zajrzyj na stronę www.tofihorses.pl lub na Instagrama @tofi_horses. Teraz przy zakupie produktów w sklepie internetowym klienci otrzymają wiaderko i łopatkę gratis.

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.