PsiBufet wspólnie z Karmimy Psiaki rusza ze zbiórką “PSYjaciele w potrzebie”.
Z okazji Światowego Dnia Bezdomnych Zwierząt, który odbywa się 4 kwietnia, marka PsiBufet wspólnie z ogólnopolską akcją Karmimy Psiaki rusza ze zrzutką na bezdomne psiaki. Zebrane pieniądze będą przeznaczone na potrzebujące pieski ze schronisk, które są związane z akcją Karmimy Psiaki. Marka PsiBufet planuje zebrać minimalną kwotę 11 tys. złotych. Ponad 7 tys. złotych zostanie przeznaczone na rehabilitację psa Bongo ze Skawińskiego Stowarzyszenia Pomocy dla Zwierząt, żeby mógł zacząć się poruszać na własnych nogach. Drugi pies to Rekinek, który ma zaledwie 8 miesięcy. Został on znaleziony wycieńczony, przemarznięty i wygłodzony w rowie w jednej z mazowieckich wsi. Na ten moment Rekinek potrzebuje około 4 tys. złotych na rehabilitację.
– W Polsce żyje obecnie ok. 90 tysięcy bezdomnych zwierząt. Schroniska są obłożone i potrzebują naszej pomocy. Koszty prowadzenia nawet mniejszej organizacji czy schroniska takiego typu są bardzo duże. Cieszymy się, że wspólnie z marką PsiBufet będziemy mogli pomóc potrzebującym psiakom - komentuje Iwona Duda, prezes Karmimy Psiaki Fundacji Sarigato.
Zbiórka https://zrzutka.pl/z/psyjacielewpotrzebie wystartowała w poniedziałek, 29 marca i potrwa na platformie zrzutka.pl do 19 kwietnia. Część zebranej kwoty zostanie przeznaczona na opłacenie leczenia zwierząt oraz zabiegi. Pozostała część kwoty zostanie przekazana potrzebującym schroniskom na bieżące wydatki, takie jak: karma weterynaryjna dla zwierząt z problemami zdrowotnymi, lekarstwa, szczepionki, podkłady higieniczne, koce, miski, obroże przeciw kleszczom itd.
Akcję “PSYjaciele w potrzebie” wspierają znani influencerzy oraz celebryci na swoich social mediach, którzy sami są właścicielami psów i chętnie wspierają inicjatywy na rzecz pomocy zwierząt.
– Jako PsiBufet chętnie angażujemy się w akcje charytatywne i często przekazujemy fundusze lub naszą naturalną i zdrową karmę do potrzebujących schronisk. Wiemy, jak bardzo cierpią te psiaki i jak szczególnej pomocy potrzebują, dlatego zdecydowaliśmy się na uruchomienie zbiórki. Będziemy wdzięczni każdemu, kto wesprze naszą zbiórkę, a dla trzech osób, które wpłacą najwięcej podarujemy obraz ich zwierzaka namalowany przez Michała Torzeckiego. Serdecznie zapraszamy wszystkich do udziału w tej inicjatywie na rzecz pomocy potrzebującym zwierzakom - mówi Piotr Wawrysiuk, właściciel firmy PsiBufet.
Akcja Karmimy Psiaki działa w ramach Fundacji Sarigato. Od prawie dziesięciu lat wspiera schroniska w całej Polsce - znalazła już domy dla 854 psów i przekazała ponad 64 tony karmy. Misją akcji Karmimy Psiaki jest eliminowanie bezdomności zwierząt poprzez znajdowanie domów, pomoc schroniskom oraz popularyzację odpowiedzialnych adopcji.
PsiBufet to polski startup oferujący spersonalizowaną świeżą karmę dla psów z dostawą prosto pod drzwi klientów. Oferowane karmy są zbilansowane i ugotowane ze świeżych i naturalnych składników oraz stworzone przez Olgę Lasek - specjalistkę w dziedzinie żywienia psów. Karma jest indywidualnie porcjowana, hermetycznie pakowana i wysyłana do klientów w całej Polsce.

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.