PsiBufet wspólnie z Karmimy Psiaki rusza ze zbiórką “PSYjaciele w potrzebie”.
Z okazji Światowego Dnia Bezdomnych Zwierząt, który odbywa się 4 kwietnia, marka PsiBufet wspólnie z ogólnopolską akcją Karmimy Psiaki rusza ze zrzutką na bezdomne psiaki. Zebrane pieniądze będą przeznaczone na potrzebujące pieski ze schronisk, które są związane z akcją Karmimy Psiaki. Marka PsiBufet planuje zebrać minimalną kwotę 11 tys. złotych. Ponad 7 tys. złotych zostanie przeznaczone na rehabilitację psa Bongo ze Skawińskiego Stowarzyszenia Pomocy dla Zwierząt, żeby mógł zacząć się poruszać na własnych nogach. Drugi pies to Rekinek, który ma zaledwie 8 miesięcy. Został on znaleziony wycieńczony, przemarznięty i wygłodzony w rowie w jednej z mazowieckich wsi. Na ten moment Rekinek potrzebuje około 4 tys. złotych na rehabilitację.
– W Polsce żyje obecnie ok. 90 tysięcy bezdomnych zwierząt. Schroniska są obłożone i potrzebują naszej pomocy. Koszty prowadzenia nawet mniejszej organizacji czy schroniska takiego typu są bardzo duże. Cieszymy się, że wspólnie z marką PsiBufet będziemy mogli pomóc potrzebującym psiakom - komentuje Iwona Duda, prezes Karmimy Psiaki Fundacji Sarigato.
Zbiórka https://zrzutka.pl/z/psyjacielewpotrzebie wystartowała w poniedziałek, 29 marca i potrwa na platformie zrzutka.pl do 19 kwietnia. Część zebranej kwoty zostanie przeznaczona na opłacenie leczenia zwierząt oraz zabiegi. Pozostała część kwoty zostanie przekazana potrzebującym schroniskom na bieżące wydatki, takie jak: karma weterynaryjna dla zwierząt z problemami zdrowotnymi, lekarstwa, szczepionki, podkłady higieniczne, koce, miski, obroże przeciw kleszczom itd.
Akcję “PSYjaciele w potrzebie” wspierają znani influencerzy oraz celebryci na swoich social mediach, którzy sami są właścicielami psów i chętnie wspierają inicjatywy na rzecz pomocy zwierząt.
– Jako PsiBufet chętnie angażujemy się w akcje charytatywne i często przekazujemy fundusze lub naszą naturalną i zdrową karmę do potrzebujących schronisk. Wiemy, jak bardzo cierpią te psiaki i jak szczególnej pomocy potrzebują, dlatego zdecydowaliśmy się na uruchomienie zbiórki. Będziemy wdzięczni każdemu, kto wesprze naszą zbiórkę, a dla trzech osób, które wpłacą najwięcej podarujemy obraz ich zwierzaka namalowany przez Michała Torzeckiego. Serdecznie zapraszamy wszystkich do udziału w tej inicjatywie na rzecz pomocy potrzebującym zwierzakom - mówi Piotr Wawrysiuk, właściciel firmy PsiBufet.
Akcja Karmimy Psiaki działa w ramach Fundacji Sarigato. Od prawie dziesięciu lat wspiera schroniska w całej Polsce - znalazła już domy dla 854 psów i przekazała ponad 64 tony karmy. Misją akcji Karmimy Psiaki jest eliminowanie bezdomności zwierząt poprzez znajdowanie domów, pomoc schroniskom oraz popularyzację odpowiedzialnych adopcji.
PsiBufet to polski startup oferujący spersonalizowaną świeżą karmę dla psów z dostawą prosto pod drzwi klientów. Oferowane karmy są zbilansowane i ugotowane ze świeżych i naturalnych składników oraz stworzone przez Olgę Lasek - specjalistkę w dziedzinie żywienia psów. Karma jest indywidualnie porcjowana, hermetycznie pakowana i wysyłana do klientów w całej Polsce.

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.