PsiBufet z Karmimy Psiaki zakończyli sukcesem zrzutkę “PSYjaciele w potrzebie"
PsiBufet wspólnie z ogólnopolską akcją Karmimy Psiaki rozpoczęli w kwietniu zrzutkę na bezdomne psiaki. Planowali zebrać ponad 11 tysięcy złotych na potrzebujące pieski oraz schroniska. Udało się przekroczyć zakładany cel i zebrać ponad 15 tys. złotych. Akcję bardzo chętnie wspierali influencerzy.
Z okazji Światowego Dnia Bezdomnych Zwierząt, który odbywa się 4 kwietnia, marka PsiBufet wspólnie z ogólnopolską akcją Karmimy Psiaki wystartowała ze zrzutką na dwa bezdomne psiaki: Bongo oraz Rekin. Marka początkowo planowała zebrać 11 tys. złotych na rehabilitację piesków oraz poprawę ich stanu zdrowia. Ostatecznie, udało się zebrać ponad 15 tys. złotych. Czasy są trudne, ale jednak znalazło się wiele wspaniałych osób, którzy pomogli osiągnąć cel, a nawet zrobić jeszcze więcej.
– Jesteśmy bardzo wdzięczni każdemu za wsparcie naszej zrzutki. Jest to niesamowite ile osób chętnie pomaga psiakom. Wszystko dzięki ludziom, którzy zaangażowali się w naszą akcję. Ważnego informacyjnego wsparcia udzieliły nam również media lokalne oraz branżowe. Bardzo za to dziękujemy w imieniu psiaków - komentuje Piotr Wawrysiuk, właściciel firmy PsiBufet.
Akcję “PSYjaciele w potrzebie” bardzo chętnie wspierali również znani influencerzy na swoich social mediach. Łącznie wsparło zbiórkę 264 osoby.
– Dużą niespodzianką dla nas było to, że influencerzy bardzo chętnie i otwarcie reagowali na nasze wiadomości do nich - mówi Piotr Wawrysiuk, właściciel firmy PsiBufet.
Akcja Karmimy Psiaki działa w ramach Fundacji Sarigato. Od prawie dziesięciu lat wspiera schroniska w całej Polsce - znalazła już domy dla 854 psów i przekazała ponad 64 tony karmy. Misją akcji Karmimy Psiaki jest eliminowanie bezdomności zwierząt poprzez znajdowanie domów, pomoc schroniskom oraz popularyzację odpowiedzialnych adopcji.
PsiBufet to polski startup oferujący spersonalizowaną świeżą karmę dla psów z dostawą prosto pod drzwi klientów. Oferowane karmy są zbilansowane i ugotowane ze świeżych i naturalnych składników oraz stworzone przez Olgę Lasek - specjalistkę w dziedzinie żywienia psów. Karma jest indywidualnie porcjowana, hermetycznie pakowana i wysyłana do klientów w całej Polsce.

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.