Komunikaty PR

PsiBufet z Karmimy Psiaki zakończyli sukcesem zrzutkę “PSYjaciele w potrzebie"

2021-05-10  |  17:00
Biuro prasowe

PsiBufet wspólnie z ogólnopolską akcją Karmimy Psiaki rozpoczęli w kwietniu zrzutkę na bezdomne psiaki. Planowali zebrać ponad 11 tysięcy złotych na potrzebujące pieski oraz schroniska. Udało się przekroczyć zakładany cel i zebrać ponad 15 tys. złotych. Akcję bardzo chętnie wspierali influencerzy. 

Z okazji Światowego Dnia Bezdomnych Zwierząt, który odbywa się 4 kwietnia, marka PsiBufet wspólnie z ogólnopolską akcją Karmimy Psiaki wystartowała ze zrzutką na dwa bezdomne psiaki: Bongo oraz Rekin. Marka początkowo planowała zebrać 11 tys. złotych na rehabilitację piesków oraz poprawę ich stanu zdrowia. Ostatecznie, udało się zebrać ponad 15 tys. złotych. Czasy są trudne, ale jednak znalazło się wiele wspaniałych osób, którzy pomogli osiągnąć cel, a nawet zrobić jeszcze więcej. 

Jesteśmy bardzo wdzięczni każdemu za wsparcie naszej zrzutki. Jest to niesamowite ile osób chętnie pomaga psiakom. Wszystko dzięki ludziom, którzy zaangażowali się w naszą akcję. Ważnego informacyjnego wsparcia udzieliły nam również media lokalne oraz branżowe. Bardzo za to dziękujemy w imieniu psiaków - komentuje Piotr Wawrysiuk, właściciel firmy PsiBufet. 

Akcję “PSYjaciele w potrzebie” bardzo chętnie wspierali również znani influencerzy na swoich social mediach. Łącznie wsparło zbiórkę 264 osoby.  

Dużą niespodzianką dla nas było to, że influencerzy bardzo chętnie i otwarcie reagowali na nasze wiadomości do nich - mówi Piotr Wawrysiuk, właściciel firmy PsiBufet. 

Akcja Karmimy Psiaki działa w ramach Fundacji Sarigato. Od prawie dziesięciu lat wspiera schroniska w całej Polsce - znalazła już domy dla 854 psów i przekazała ponad 64 tony karmy. Misją akcji Karmimy Psiaki jest eliminowanie bezdomności zwierząt poprzez znajdowanie domów, pomoc schroniskom oraz popularyzację odpowiedzialnych adopcji.

PsiBufet to polski startup oferujący spersonalizowaną świeżą karmę dla psów z dostawą prosto pod drzwi klientów. Oferowane karmy są zbilansowane i ugotowane ze świeżych i naturalnych składników oraz stworzone przez Olgę Lasek - specjalistkę w dziedzinie żywienia psów. Karma jest indywidualnie porcjowana, hermetycznie pakowana i wysyłana do klientów w całej Polsce. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Bezpieczne święta i sylwester z pupilem Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

Okres świąteczno-noworoczny to czas radości i wspólnych chwil z bliskimi. Niestety, dla naszych pupili może to być również czas stresu i zagrożeń.
Zwierzęta „Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
2024-12-17 | 07:00

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Ponad 1 300 000 zł – tyle pieniędzy jest potrzebnych, aby bezdomne psy z województw dolnośląskiego i opolskiego mogły wrócić do schronisk, które
Zwierzęta Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
2024-12-12 | 14:20

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn

8. edycja charytatywnej imprezy dla bezdomnych zwierząt Psi Targ będzie trwała aż dwa dni! Zapraszamy wszystkich na I piętro Galerii Turzyn w sobotę i niedzielę – 14 i 15 grudnia w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.