Purina uruchamia konkurs dla organizacji społecznych
Purina uruchamia konkurs BetterWithPets dla organizacji społecznych wspierających więzi między człowiekiem i zwierzęciem
- Konkurs BetterWithPets to jeden z elementów realizacji zobowiązań Purina: firma do 2030 roku wesprze milion osób, które mierzą się z trudną sytuacją życiową, w poprawie ich zdrowia i samopoczucia
- Purina nagrodzi 2-letnim grantem do 100 000 EUR organizacje w Europie, które najbardziej efektywnie działają na rzecz podwyższenia jakości życia społeczeństw.
Purina, wiodący producent karmy dla zwierząt, uruchomiła dziś proces przyjmowania zgłoszeń do nagrody BetterWithPets Prize (BWPP). Firma zaprasza organizacje z całej Europy do ubiegania się o środki na opracowanie nowych, kreatywnych rozwiązań, które będą miały pozytywny wpływ na życie ludzi, ich zwierząt oraz społeczności wokół nich.
Organizacje, które wyróżniają się najbardziej efektywnym działaniem, wygrają grant w wysokości do 100 000 € (ok. 470 000 zł), wypłacany przez okres 2 lat. Oprócz tego, zwycięzcy będą mieli możliwość dzielenia się najlepszymi praktykami i inicjatywami podczas konferencji oraz webinarów w celu poszerzania wiedzy oraz poprawy zdrowia i samopoczucia osób w trudnej sytuacji, przy jednoczesnym wspieraniu więzi między ludźmi i zwierzętami.
W ubiegłym roku Purina ogłosiła nowe zobowiązanie, obejmujące wsparcie do 2030 roku miliona osób, które mierzą się z trudną sytuacją życiową, w poprawie ich zdrowia i samopoczucia dzięki przyjaźni między człowiekiem i zwierzęciem. Uruchamiając kolejną edycję nagrody BetterWithPets, Purina wesprze najbardziej efektywne organizacje nie tylko przekazując znaczące granty finansowe, ale także łącząc uczestników konkursu w społeczność, dzięki czemu będą mogli wspólnie rozwijać najlepsze praktyki i zwiększać ich pozytywny wpływ na społeczeństwo.
Dotychczasowi laureaci konkursu BetterWithPets w ogromnym stopniu przyczynili się do rozwiązywania problemów społecznych z różnych kategorii. Przykładem jest organizacja OPOOEH, która działała na rzecz zmniejszenia samotności osób starszych, zwiększając przy tym ich aktywność fizyczną. Z kolei StreetVet wsparto środkami na rozwój pierwszego programu oferującego schronienie osobom bezdomnym i ich zwierzętom. Grant przyznano także organizacji Medical Detection Dogs, zajmującej się szkoleniem psów pod kątem rozpoznawalności chorób u człowieka, co pozwala na opracowywanie szybszych, bardziej efektywnych i mniej inwazyjnych metod diagnostycznych, a w rezultacie – poprawia rokowania.
„Wiemy, że więź między człowiekiem i zwierzęciem może być silnym impulsem pozytywnych zmian społecznych – mówi Jeff Hamilton, CEO, Nestlé Purina PetCare Europe - Jesteśmy dumni z dotychczasowych osiągnięć, ale wiele jeszcze przed nami. Dlatego zapraszamy wszystkie organizacje, działające na rzecz wsparcia ludzi w trudnej sytuacji oraz te, które wdrożyły już projekty w tym zakresie, do udziału w konkursie.
Z racji na trudny czas, z którym mierzymy się ostatnio jako społeczeństwo, stabilne wsparcie ma szczególnie znaczenie. Dlatego dwuletni grant z pewnością pomoże organizacjom w rozwoju i zwiększeniu skali działalności. Jesteśmy zdeterminowani, by wykorzystać również naszą wiedzę, doświadczenie i zasoby – wszystko po to, aby pomóc organizacjom wspierającym osoby w najtrudniejszej sytuacji.”
Zgłoszenia do konkursu BetterWithPets będą przyjmowane od 23 stycznia do 3 marca br. (do godz. 23:59 CET).
Więcej informacji o procesie aplikowania, kryteriach i regulaminie programu dostępnych jest na stronie https://purina.agorize.com/en/challenges/betterwithpetsprize
O Nestlé Purina PetCare Polska
Purina kieruje się przekonaniem, że ludziom i zwierzętom razem żyje się lepiej. Już od ponad 120 lat Purina jest jedną z wiodących firm dostarczających pełnowartościową karmę dla zwierząt domowych wytwarzaną zgodnie z najwyższymi standardami jakości i bezpieczeństwa. Pasja Purina do zwierząt domowych wykracza poza doskonalenie żywienia i innowacje produktowe. W 2016 roku Purina wprowadziła 10 zobowiązań, aby pozytywnie wpływać na dobrostan zwierząt domowych, społeczności i planetę. Purina z zaangażowaniem wspiera adopcje. Dzięki programowi odpowiedzialnych adopcji Adopciaki.pl, którego Purina jest strategicznym partnerem, od 2015 ponad 5000 bezdomnych zwierząt znalazło swój dom. W 2022 roku firma przekazała 360 ton karmy, fundując blisko 2 miliony posiłków dla bezdomnych psów i kotów. W Polsce portfolio marki Purina obejmuje wiele znanych i lubianych karm dla zwierząt domowych, w tym: Adventuros, Cat Chow, Dentalife, Dog Chow, Felix, Friskies, Gourmet, Purina ONE, Pro Plan, Pro Plan Veterinary Diets. Dowiedz się więcej na www.purina.pl.
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz Purina. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
Kontakt: |
|
|
| ||
Agnieszka Bieńko | Tel.: +48 600 040 315 | agnieszka.bienko@pl.nestle.com | |||

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.