Rusza akcja charytatywna “Nakarm Zwierzaka”
Deor, polski start-up z branży pet-tech, rusza z akcją charytatywną Nakarm Zwierzaka, której celem jest zbiórka pieniędzy na zakup karmy dla schronisk z Gdańska, Warszawy oraz Rzeszowa. Dzięki niej, użytkownicy mogą jednym kliknięciem myszki nakarmić potrzebującego zwierzaka, całkowicie bezpłatnie.
Tragiczna sytuacja schronisk w Polsce
W Polsce znajduje się 230 schronisk, w których przebywa ponad 90 tysięcy psów oraz 32 tysiące kotów. Nietrudno wyciągnąć wnioski, płynące z tych liczb: schroniska są przepełnione. Placówki opiekujące się zwierzakami każdego dnia zmagają się z wieloma problemami – środki na ich utrzymanie to jeden z nich. Każdego dnia osoby pracujące w schroniskach dokładają wszelkich starań, by zadbać o swoich podopiecznych. Zdarza się jednak, że czasem brakuje karmy lub środków na podjęcie leczenia w przypadku zachorowań. Nie zawsze uda się pomóc każdemu zwierzakowi na czas.
Deor wyszedł naprzeciw potrzebom schronisk, organizując akcję charytatywną Nakarm Zwierzaka, której celem jest zebranie karmy dla wybranych placówek.
Na czym polega akcja Nakarm zwierzaka?
Akcja charytatywna Nakarm Zwierzaka polega na zbiórce pieniędzy na zakup karmy dla potrzebujących psiaków i kociaków. W “Nakarm Zwierzaka” biorą aktualnie udział trzy schroniska: “Kundelek” z Rzeszowa, “Promyk” z Gdańska oraz Fundacja “Azylu pod Psim Aniołem” z Warszawy.
Jak możesz pomóc?
Każdy użytkownik może pomóc w zaledwie kilka sekund. Wszystko, co trzeba zrobić to kliknąć w przycisk “Nakarm Zwierzaka” na dedykowanej stronie. Akcję można wesprzeć w ten sposób raz dziennie – całkowicie bezpłatnie. Każde pojedyncze kliknięcie to jedna złotówka, która zostanie wykorzystana do kupienia żywności dla zwierząt.
Pomóż nakarmić potrzebujące zwierzaki jeszcze dzisiaj: https://deor.co/nakarm-zwierzaka
Partnerzy
Sponsorem akcji jest Butcher’s, popularny producent karmy dla psów i kotów, zaś portal FajnyZwierzak.pl objął akcję “Nakarm Zwierzaka” patronatem medialnym.
Chcesz zostać partnerem akcji Nakarm Zwierzaka? Napisz bezpośrednio do Deor: info@deor.pl
O organizatorze:
Deor to innowacyjny start-up z branży pet-tech. Dostosowuje technologię do potrzeb opiekunów zwierząt, by skutecznie ułatwiać im wykonywanie codziennych obowiązków. Na początku tego roku, otworzył pierwszy w Polsce marketplace dla zwierząt, w którym dziś znajduje się już ponad 18 tysięcy produktów. Zaimplementował technologię digital twin, jako pierwsza firma w branży pet-tech na świecie. Start-up od początku swojej działalności aktywnie udziela się charytatywnie m.in. poprzez promowanie inicjatywy #PomagamZwierzakomzUkrainy.

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.