“Świąteczna pomoc zwierzętom w potrzebie” - Maxi Zoo podsumowało wyniki ostatnie
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/
Tysiące przekazanych darów i setki wspartych zwierząt. Kolejna edycja charytatywnej akcji organizowanej przez Maxi Zoo “Świąteczna pomoc zwierzętom w potrzebie” zakończyła się sukcesem. Sieć oraz jej klienci ponownie pokazali, że nie są obojętni na los potrzebujących pupili i wspólnie przekazali im duże wsparcie. To jedno z wielu działań, jakie Maxi Zoo podejmuje na rzecz poprawy życia zwierząt.
Akcja trwała od 15 listopada do końca grudnia 2023 roku. Przez prawie dwa miesiące sklepy w całej Polsce zgromadziły powyżej 19 tysięcy darów, które trafiły do ponad 100 placówek i organizacji pomagającym zwierzętom. Zebrane produkty to głównie pożywienie - sucha i mokra karma oraz przysmaki. Do zwierząt trafiły również zabawki oraz akcesoria.
Akcja trwa od wielu lat
“Świąteczna pomoc zwierzętom w potrzebie” to już niemal tradycja zapoczątkowana w 2018 roku. Każdego roku w okresie świątecznym we wszystkich sklepach stacjonarnych Maxi Zoo stają wyjątkowe choinki. Zawsze udekorowane w szczególny sposób - kartkami zawierającymi marzenia zwierząt przebywających w schroniskach i domach tymczasowych. Osoba, która zdecyduje się pomóc, wybiera produkt z listy i zostawia go pod drzewkiem. Prezenty są następnie przekazywane potrzebującym zwierzętom. Każda edycja to realne wsparcie dla pupili, którym nie udało się jeszcze znaleźć stałych domów.
Akcja jest dla naszego schroniska wyjątkowa. Wpływa na to jej charakter. Dzięki dedykowanym życzeniom umieszczanym na choinkach, nasi podopieczni otrzymują produkty spełniające ich potrzeby. Ostatnio musieliśmy zorganizować dużą ilość karmy dla kociąt. Kartki z życzeniami sprawiły, że klienci Maxi Zoo kupowali najczęściej właśnie te produkty i pomogli nam uzupełnić zapasy. Współpraca z Maxi Zoo wybiega daleko poza samą akcję. Dodatkowo np. nasi wolontariusze pojawiają się z podopiecznymi schroniska w dwóch sklepach w Zabrzu. Klienci mają szansę zobaczyć, że adopciaki również są fajne, kochane i odpowiednio socjalizowane. Dziękujemy Maxi Zoo za wsparcie, na jakie zawsze możemy liczyć oraz wszystkim klientom, którzy zaangażowali się w akcję i przekazali dary dla naszych podopiecznych. – mówi Małgorzata Witkowska-Zabawa, zastępca kierownika schroniska „Psitulmnie” w Zabrzu.
Szczęśliwsze zwierzęta to szczęśliwsi ludzie. Motto Maxi Zoo nie jest przypadkowe
Szczęśliwsze zwierzęta to szczęśliwsi ludzie. Motto naszej organizacji nie jest przypadkowe i bynajmniej nie stanowi pustego sloganu. Od lat wspieramy oraz inicjujemy działania, które realnie wpływają na poprawę życia zwierząt w Polsce. Wynik zeszłorocznej edycji naszej akcji uznaję za sukces. To prawdziwe wsparcie dla schronisk, domów tymczasowych czy fundacji. Pragnę za to podziękować wszystkim klientom Maxi Zoo, którzy wzięli udział w akcji oraz wszystkim pracownikom, którzy wsparli akcję swoim zaangażowaniem i kreatywnością. - podsumowuje Wojciech Kamiński, Dyrektor Zarządzający Maxi Zoo Polska.
Maxi Zoo wspiera zwierzęta od swoich początków na polskim rynku w 2012 roku. Współpracując ze schroniskami, a także inicjując działania charytatywne z klientami sieć skutecznie zwiększania zasięg pomocy dla potrzebujących czworonogów. To przekłada się na poprawę ich losu.
*******
Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 118 sklepów w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 14 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2022”, “Brylant Polskiej Gospodarki 2022”, “Gepard Biznesu 2022”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022, nagroda “Złoty Laur Klienta 2023-2024", nagroda “e-Laur Klienta 2010-2022", wyróżnienie w rankingu „Gazele Biznesu 2023” oraz wyróżnienia “Diamenty Forbes’a 2023”, a także “Innowacyjna Sieć Roku” oraz “Promocja Roku”, które zostały przyznane w plebiscycie BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek.
Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.