Świętowanie Dnia Kota. Co kupić, żeby sprawić mu radość?
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/
Dzień Kota to doskonała okazja, aby podarować swojemu pupilowi wyjątkowy prezent w postaci ulubionego przysmaku lub zabawki. Na co zwrócić uwagę w procesie szukania idealnego produktu, który zaangażuje do aktywności zarówno opiekuna, jak i kota?
Posiadanie pupila to niezwykła radość, ale również odpowiedzialność. Czworonożny przyjaciel wymaga opieki, uwagi, cierpliwości oraz pielęgnacji, a w zamian odpłaca się bezgraniczną miłością. Chociaż zabawy i aktywności powinny być stałym punktem każdego dnia, zbliżające się święto kotów to dobry moment na rozejrzenie się za nową zabawką, która pozwoli na wspólną interakcję. Warto rozważyć również zabawki, które pozwolą walczyć z nudą podczas naszej nieobecności.
Dlaczego zabawy są tak ważne?
Zabawy i różnego rodzaju aktywności są co prawda sposobem na zabicie nudy, ale odgrywają w życiu kotów o wiele większą, ważniejszą rolę. Pozwalają przede wszystkim uwolnić im drapieżny instynkt i są gwarancją prawidłowego rozwoju fizycznego oraz psychicznego. Angażujące interakcje z różnymi rodzajami przedmiotów, pozwalają szlifować łowieckie umiejętności, a także zachować odpowiednią sprawność fizyczną. Warto urozmaicać wspólne zabawy nauką sztuczek, co pozytywnie wpłynie na rozwój intelektualny i zacieśni więzi z pupilem. Szczegółowy poradnik traktujący o treningu z kotem można znaleźć na stronie Maxi Zoo Polska https://www.maxizoo.pl/magazyn/kot/zabawa-trening/kocie-sztuczki/. Zabawa to również sposób na odreagowanie stresu. Stanowi ważny punkt, ponieważ pupil, który nie ma pola do aktywności, może przenosić swoją energię na elementy wyposażenia domu, np. meble. Brak zabaw może również prowadzić do negatywnych, długofalowych konsekwencji, takich jak wzmożona agresja, apatyczność, a nawet depresja.
Jakie zabawki są najlepsze?
Koty to istne wulkany energii, które nie znoszą nudy i rutyny. Dlatego tak ważne jest, aby regularnie zmieniać zabawki i formy aktywności. Uwielbiają przedmioty, które pozwalają imitować polowanie, są dynamiczne i wymagają błyskawicznych reakcji:
-
Laser – to urządzenie pozwala doskonale imitować polowanie, a migające światło z pewnością spotka się za zainteresowaniem ze strony pupila. Należy jednak pamiętać, że każda zabawa powinna kończyć się zwycięstwem kota, więc należy mieć w zanadrzu jakąś nagrodę np. w postaci przysmaku. Podczas tej aktywności zwracajmy szczególną uwagę na bezpieczeństwo czworonoga i unikajmy kierowania wiązki lasera w stronę jego oczu.
-
Wędka – to klasyczna zabawka, która posiada prostą konstrukcję. Do kijka przyczepiony jest sznurek, a na jego końcu znajduje się zabawka lub pióra, na które chętnie poluje kot. Różne rodzaje i rozmiary wędek pozwalają dopasować przedmiot do potrzeb swojego pupila.
-
Zabawki interaktywne – w skład tej kategorii wchodzą np. sterowane pilotem myszy, które prowokują do pościgu, ale również cała gama zabawek, wymagających od kota kreatywności i użycia łapek oraz języka.
-
Mata węchowa – są doskonałym sposobem na wyciszenie, a poszukiwanie ulubionych przysmaków w zakamarkach materiałowych wypustek z pewnością da pupilowi masę radości.
-
Kula do karmienia – można schować w niej przysmaki, a dostanie się do pyszności, będzie stanowiło dla kota ciekawe wyzwanie.
-
Drapak – koty odczuwają silną potrzebę drapania, dlatego warto wyposażyć się w produkt, który ją spełni. Dzięki drapakowi pupil może się odprężyć, usunąć martwe części pazurów, oznaczyć terytorium, a także zadbać o zdrowie swojego kręgosłupa.
Te, a także wiele innych produktów można znaleźć w sklepie internetowym oraz sklepach stacjonarnych Maxi Zoo Polska. Z okazji zbliżającego się święta kotów, sieć przygotowała specjalną ofertę. Przy zakupie dwóch dowolnych drapaków, zabawek oraz przysmaków dla kotów, naliczany jest rabat w wysokości 20%. Promocja obowiązuje tylko w sklepach stacjonarnych w dniach od 15 lutego do 7 marca lub do wyczerpania zapasów. Oferta nie łączy się z innymi rabatami i akcjami. Więcej informacji o akcji promocyjnej znajduje się na stronie Maxi Zoo Polska https://www.maxizoo.pl/promocje-oferty/. Bogaty asortyment sprawia, że każdy opiekun z łatwością znajdzie coś dla swojego ukochanego pupila.
*******
Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 88 sklepów w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W czerwcu 2020 roku Maxi Zoo dołączyło do największego multipartnerskiego Programu Bonusowego w Polsce - PAYBACK. W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2022”, “Brylant Polskiej Gospodarki 2022”, “Gepard Biznesu 2022”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022, nagroda “Złoty Laur Klienta 2022-2023", nagroda “e-Laur Klienta 2010-2022" oraz wyróżnienia “Diamenty Forbes’a 2023”, a także “Innowacyjna Sieć Roku” przyznane w plebiscycie BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek.
Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.