Sześć nóg, dwa serca, jedna miłość
Choć Walentynki kojarzą nam się przede wszystkim ze świętem zakochanych, jest to doskonała okazja do obdarowania drobnymi upominkami wszystkich, których darzymy uczuciem – w tym naszych czworonożnych przyjaciół. Maxi Zoo przygotowało specjalną ofertę, dzięki której będziemy mogli sprezentować naszym pupilom różne przysmaki.
Z badania przeprowadzonego przez Kantar w 2019 roku[1] wynika, że to, co dla nas jest najważniejsze w relacjach z naszymi zwierzętami to miłość i przyjaźń – tak twierdzi ponad 60% respondentów. Chętnie śpimy z naszymi pupilami w jednym łóżku, cenimy ich wierność, budujemy silne, oparte na emocjach relacje. Czy w tej sytuacji może dziwić kupowanie prezentów dla naszych czworonożnych przyjaciół z okazji ich urodzin, rocznicy przybycia do domu, czy właśnie Walentynek? Na pewno nie. Ważne jest jednak, by prezenty były odpowiednie – mogą być to zdrowe przekąski lub na przykład wspierające rozwój zwierzęcia zabawki. I choć kusi, by w tak ważnym dniu poczęstować pupila czymś pysznym, na przykład tym, co akurat mamy na swoim talerzu, to zdecydowanie powinniśmy unikać takich pokus. Możliwość nabycia różnych przysmaków w promocji Maxi Zoo pozwoli nam sprawdzić, które z nich najbardziej odpowiadają naszym zwierzętom.
Jeśli chcemy w wyjątkowy sposób okazać nasze przywiązanie, możemy samodzielnie upiec zdrowe, psie ciasteczka. Wystarczy połączyć 200 gramów mąki orkiszowej pełnoziarnistej, trzy jajka, jedną tubkę wątrobianki z pietruszką (75 g) marki MultiFit, dwie łyżki oleju rzepakowego i jedną startą marchewkę, wyrobić ciasto aż do uzyskania jednolitej masy, rozwałkować je, a następnie wyciąć ciasteczka i upiec je w nagrzanym piekarniku, w temperaturze 170 stopni góra/dół przez około 12 minut. Taki upominek z pewnością ucieszy naszego psa. Przepis pochodzi ze strony Magazynu Maxi Zoo (www.maxizoo.pl/magazyn/pies/zywienie/przygotowanie-ciasteczek/), w którym możemy również znaleźć wiele porad dotyczących żywienia naszych czworonożnych przyjaciół.
Z okazji Walentynek Maxi Zoo przygotowało specjalną ofertę, która pozwoli nam kupić i dać do wypróbowania naszemu pupilowi różne przekąski. Aż do 15 lutego przy zakupie w sklepach stacjonarnych czterech dowolnych opakowań wszystkich przysmaków dla psów i kotów, paczkowanych i na sztuki, piąty, najtańszy, otrzymamy za 1 grosz. Produkty można mieszać dowolnie. Rabat naliczany jest przy kasie. W wyborze odpowiednich produktów dla naszego pupila chętnie pomogą doradcy klienta. Pełna informacja na temat promocji znajduje się tutaj: www.maxizoo.pl/promocje-oferty/sklepy-stacjonarne/
[1] badanie zrealizowała firma Kantar na zlecenie MARS Polska. W badaniu wzięło udział 1000 osób w wieku 18-59 lat, które posiadają psa. Badanie przeprowadzono metodą CAWI w marcu 2019 r.

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.