Tajemnice pielęgnacji pupila z Maxi Zoo Polska
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/
Mieszkanie z czworonożnym przyjacielem przynosi opiekunowi mnóstwo radości i niezapomnianych momentów. To również duża odpowiedzialność. Aby pupil prawidłowo się rozwijał, należy kompleksowo zadbać o jego higienę. Jakie elementy są kluczowe dla prawidłowej pielęgnacji psa, a jakie dla kota?
Jako opiekunowie powinniśmy dbać o dobrą kondycję naszych zwierząt. Regularne kąpiele, wyczesywanie, a nawet szczotkowanie zębów to podstawa. Zachowywanie czystości jest bardzo ważne dla zdrowia czworonogów. Kąpiele i regularna pielęgnacja znacznie zmniejszają ryzyko wystąpienia stanów zapalnych skóry i rozwoju infekcji grzybiczych.
Pielęgnacja psa – jak często go kąpać i jakich kosmetyków używać?
Nie ma dokładnego harmonogramu na kąpiele. Ich częstotliwość zależy przede wszystkim od trybu życia pupila. Psy, które uwielbiają szaleństwa na zewnątrz – w szczególności po deszczu – powinny trafiać do wanny o wiele częściej niż spokojni domownicy unikający brzydkiej pogody. Pielęgnacja będzie wyglądała inaczej w przypadku psów z długą i krótką sierścią, natomiast najczęściej kąpiele są dostosowane do potrzeb oraz konkretnych sytuacji. Przecież to my znamy naszych pupili najlepiej i wiemy, kiedy najlepiej zafundować naszemu przyjacielowi mycie.
Kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji sierści
W przypadku kosmetyków do pielęgnacji psa kluczowy jest ich skład. Powinniśmy unikać produktów zawierających drażniące substancje, takich jak parabeny lub dioksan. Szampony dla psa powinny być również dobierane pod kątem długości sierści i jego wieku. Pamiętajmy, aby w żadnym wypadku nie stosować kosmetyków przeznaczonych dla ludzi. Różnica w pH naszej i psiej skóry sprawia, że użycie zwykłego szamponu może wywołać u pupila swędzenie i negatywnie wpłynąć na kondycję jego skóry.
Podczas planowania kąpieli warto wziąć pod uwagę inne pielęgnacyjne aktywności, takie jak czesanie, czyszczenie uszu, obcinanie pazurków, a nawet strzyżenie. Dzięki temu kompleksowo zadbamy o higienę pupila. Szeroką ofertę produktów do pielęgnacji psów można znaleźć w sklepach stacjonarnych Maxi Zoo Polska oraz na stronie internetowej https://www.maxizoo.pl/.
Pielęgnacja kota – o czym należy pamiętać?
Koty, w przeciwieństwie do psów, same potrafią zadbać o czystość swojego futra. Poświęcają zabiegom pielęgnacyjnym dużo czasu w ciągu całego dnia, a dzięki chropowatemu językowi skutecznie usuwają zalegające w sierści zanieczyszczenia. Są jednak przypadki, w których zaleca się kąpiele:
-
Jeżeli kot wychodzi na zewnątrz (kąpiel co 5-6 tygodni)
-
Jeśli pupil nie jest w stanie samodzielnie wyczyścić swojej sierści
-
Gdy w futrze kota pojawiły się kołtuny i filce
Do kąpieli należy wybierać produkty z naturalnymi składnikami, które nie wywołają podrażnienia.
Oprócz powyższych czynności należy pamiętać o regularnym wyczesywaniu sierści i pielęgnacji oczu, uszu oraz zębów. Nie zapominajmy również o drapakach, które pomogą utrzymać pazurki w odpowiedniej długości i ochronią nasze meble.
Kuweta
Koci lokatorzy muszą mieć zapewniony stały dostęp do toalety, którą jest kuweta. Jej wielkość powinna być dostosowana do rozmiarów pupila i gwarantować mu swobodne ruchy. Ważna jest również jej lokalizacja. Kuweta powinna być umieszczona w dobrze widocznym, ale odosobnionym miejscu.
Maxi Zoo Polska doskonale wie, jak ważna jest higiena naszych czworonożnych przyjaciół. Sieć przygotowała specjalną promocję, która dotyczy produktów z kategorii: pielęgnacja, szampony, szczotki i grzebienie, higiena kocia, żwirki, kuwety, podkłady i pieluchy. Przy zakupie minimum trzech sztuk nalicza się rabat w wysokości 20%. Produkty można ze sobą dowolnie mieszać. Promocja trwa od 19.04-09.05.2023 i obowiązuje tylko w sklepach stacjonarnych Mazi Zoo. Promocje nie łączą się ze sobą. Więcej informacji o akcji promocyjnej znajduje się na stronie Maxi Zoo Polska https://www.maxizoo.pl/promocje-oferty/sklepy-stacjonarne/.
*******
Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 91 sklepów w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W czerwcu 2020 roku Maxi Zoo dołączyło do największego multipartnerskiego Programu Bonusowego w Polsce - PAYBACK. W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2022”, “Brylant Polskiej Gospodarki 2022”, “Gepard Biznesu 2022”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022, nagroda “Złoty Laur Klienta 2022-2023", nagroda “e-Laur Klienta 2010-2022" oraz wyróżnienia “Diamenty Forbes’a 2023”, a także “Innowacyjna Sieć Roku”, które zostało przyznane w plebiscycie BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek.
Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.