Taksówki dla posiadaczy małych zwierząt. FREENOW wprowadza opcję Pets.
FREENOW, superaplikacja mobilności miejskiej, wprowadza pilotażowo w Warszawie usługę zamówienia taksówki przyjaznej małym zwierzętom domowym bezpośrednio z głównego ekranu aplikacji. Z okazji minionego Dnia Psa obchodzonego 1 lipca, FREENOW przekaże sumę wartości pieniężnej wszystkich przejazdów z usługi Pets wykonanych do 4 lipca dla Fundacji Przyjaciele Palucha. Na mieście pojawiła się także taksówka w pełni oklejona w pieskowe wzory.
Z najnowszego Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia wynika, że więcej Polaków posiada psa lub kota, niż własne dzieci. Ponad połowa Polaków ma w domu własnego pupila i z roku na rok odsetek ten się zwiększa.
Platforma FREENOW ułatwia właścicielom małych zwierząt domowych podróżowanie po mieście udostępniając opcję Pets, widoczną dla użytkowników w Warszawie na głównym ekranie aplikacji. Zamówienia z opcji Pets trafiają do kierowców, którzy wyrazili zgodę na przewożenie pasażerów z małymi zwierzętami. W pozostałych 24 polskich miastach, w których jest dostępne FREENOW również istnieje możliwość zamówienia takiego przejazdu, jednak poprzez ponowne kliknięcie wybranej usługi (np. Lite) i w dalszym ekranie wybór funkcji “Małe Zwierzęta”. FREENOW udostępniając pilotaż usługi Pets na głównym ekranie dla warszawskich posiadaczy pupili, zamierza sprawdzić jej popularność i potencjalnie rozwinąć ją na kolejne polskie lokalizacje. Ceny za przejazd w usłudze Pets są zbliżone do cennika w usłudze Comfort.
FREENOW oferuje bezpieczne, wygodne i szybkie przejazdy dla każdego. Cieszymy się, że grono pasażerów FREENOW powiększa się o futrzanych przyjaciół naszych użytkowników. Zamierzamy im ułatwić zamawianie przejazdu i przemieszczanie się po mieście na dłuższych dystansach, dlatego udostępniamy opcję Pets na głównym ekranie aplikacji. Przypominamy także o odpowiednim przewożeniu małych zwierząt w przeznaczonych do tego transporterach, aby zwierzę mogło podróżować bezpiecznie i nie zakłócało uwagi kierowcy podczas jazdy - mówi Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający FREENOW w Polsce.
Z okazji minionego Dnia Psa obchodzonego 1 lipca w Polsce, FREENOW zamierza przekazać datek pieniężny na cele statutowe Fundacji Przyjaciele Palucha działającego przy Schronisku na Paluchu, otaczającej opieką chore i bezdomne zwierzęta, które nie mogą przebywać w schronisku ze względu na stan zdrowia. Łączna równowartość wszystkich przejazdów w dn. 4 lipca w opcji Pets zostanie przez FREENOW w całości przekazana do tej fundacji, dlatego platforma zachęca tego dnia do przejazdów nie tylko pasażerów z małymi zwierzętami.
W Warszawie i kilku innych polskich lokalizacjach (np. w Poznaniu), mieszkańcy mogą spotkać na mieście taksówki w pełni oklejone w pieskowe wzory, które oprócz wożenia na co dzień pasażerów, pomagają w transporcie karmy dla schroniska w akcjach organizowanych przez FREENOW.

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.