Komunikaty PR

„Testerzy porządku, mistrzowie bałaganu” - Esperienza Agency startuje z kampanią

2024-07-05  |  09:15
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.67 MB )

Esperienza Agency z przyjemnością informuje o najnowszej współpracy z Vileda Polska, mającej na celu promocję innowacyjnej linii produktów VILEDA PET PRO, stworzonej specjalnie z myślą o właścicielach zwierząt. Nowa seria akcesoriów do sprzątania dedykowana jest tym, którzy codziennie mierzą się z wyzwaniami, jakie niesie ze sobą życie z czworonogami.

 

Kampania „Testerzy porządku, mistrzowie bałaganu” - dajemy głos zwierzętom!

Centralnym elementem kampanii jest unikalna aktywacja pod hasłem „Testerzy porządku, mistrzowie bałaganu”, w ramach której głos oddano samym zwierzakom. Prowadzony na Instagramie konkurs pozwoli zrekrutować futrzastych testerów, którzy na własnej skórze (i sierści) przekonają się o skuteczności nowych produktów.

 

Akcja charytatywna - każde udostępnienie to wsparcie dla Fundacji dla Szczeniąt Judyta

Niezwykle ważnym aspektem kampanii jest również wsparcie charytatywne. Dzięki funkcji „Podaj dalej” na Instagramie, każde udostępnione zdjęcie z pupilem przyczynia się do zbiórki na rzecz Fundacji dla Szczeniąt Judyta. VILEDA zobowiązała się przekazać fundacji niezbędne produkty do kwoty 10.000 PLN.

 

Influencerzy - współpraca z gwiazdami świata zwierząt

W ramach kampanii, Esperienza zaangażowała także influencerów na czterech łapach, którzy na swoich profilach social media prezentują życie z produktami VILEDA PET PRO, ukazując ich efektywność w codziennym użytkowaniu.

 

„To czysta przyjemność pracować z takim Klientem, jak Vileda Polska, i móc wspierać inicjatywy ważne dla społeczności właścicieli zwierząt. Szczególnie, że nasz agencyjny zwierzyniec liczy 7 psów i 3 koty, więc z radością przetestowaliśmy Vileda PET PRO” - mówi Katarzyna Pietraczyk-Myśliwy, Social Media Director w Esperienza Agency.

 

Zachęcamy do odwiedzenia strony produktów VILEDA PET PRO oraz do śledzenia postępów kampanii na Instagramie @vileda_polska.

 

O Vileda Polska

Vileda Polska, część globalnego koncernu Freudenberg Home and Cleaning Solutions, jest liderem w produkcji innowacyjnych rozwiązań do sprzątania domowego, stale dążąc do ulepszania życia swoich klientów poprzez oferowanie produktów o najwyższej jakości.

 

O Esperienza Agency

Esperienza Agency to agencja specjalizująca się w experience marketingu, która dostarcza kreatywne rozwiązania w strategiach komunikacyjnych, social media, kampaniach influencer marketingowych i PR. Zespół doświadczonych specjalistów realizuje projekty z pasją i zaangażowaniem, dostosowane do potrzeb klientów.

Więcej informacji o Esperienza Creative Technology na stronie: http://www.esperienza.agency

Śledź nasze social media:

https://www.facebook.com/esperienza.agency/

https://www.instagram.com/esperienza.agency/

https://www.linkedin.com/company/esperienza-agency/

https://www.tiktok.com/@esperienza.agency

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami Biuro prasowe
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad
Zwierzęta Bezpieczne święta i sylwester z pupilem
2024-12-18 | 11:00

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

Okres świąteczno-noworoczny to czas radości i wspólnych chwil z bliskimi. Niestety, dla naszych pupili może to być również czas stresu i zagrożeń.
Zwierzęta „Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
2024-12-17 | 07:00

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Ponad 1 300 000 zł – tyle pieniędzy jest potrzebnych, aby bezdomne psy z województw dolnośląskiego i opolskiego mogły wrócić do schronisk, które

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.