„Testerzy porządku, mistrzowie bałaganu” - Esperienza Agency startuje z kampanią
Esperienza Agency z przyjemnością informuje o najnowszej współpracy z Vileda Polska, mającej na celu promocję innowacyjnej linii produktów VILEDA PET PRO, stworzonej specjalnie z myślą o właścicielach zwierząt. Nowa seria akcesoriów do sprzątania dedykowana jest tym, którzy codziennie mierzą się z wyzwaniami, jakie niesie ze sobą życie z czworonogami.
Kampania „Testerzy porządku, mistrzowie bałaganu” - dajemy głos zwierzętom!
Centralnym elementem kampanii jest unikalna aktywacja pod hasłem „Testerzy porządku, mistrzowie bałaganu”, w ramach której głos oddano samym zwierzakom. Prowadzony na Instagramie konkurs pozwoli zrekrutować futrzastych testerów, którzy na własnej skórze (i sierści) przekonają się o skuteczności nowych produktów.
Akcja charytatywna - każde udostępnienie to wsparcie dla Fundacji dla Szczeniąt Judyta
Niezwykle ważnym aspektem kampanii jest również wsparcie charytatywne. Dzięki funkcji „Podaj dalej” na Instagramie, każde udostępnione zdjęcie z pupilem przyczynia się do zbiórki na rzecz Fundacji dla Szczeniąt Judyta. VILEDA zobowiązała się przekazać fundacji niezbędne produkty do kwoty 10.000 PLN.
Influencerzy - współpraca z gwiazdami świata zwierząt
W ramach kampanii, Esperienza zaangażowała także influencerów na czterech łapach, którzy na swoich profilach social media prezentują życie z produktami VILEDA PET PRO, ukazując ich efektywność w codziennym użytkowaniu.
„To czysta przyjemność pracować z takim Klientem, jak Vileda Polska, i móc wspierać inicjatywy ważne dla społeczności właścicieli zwierząt. Szczególnie, że nasz agencyjny zwierzyniec liczy 7 psów i 3 koty, więc z radością przetestowaliśmy Vileda PET PRO” - mówi Katarzyna Pietraczyk-Myśliwy, Social Media Director w Esperienza Agency.
Zachęcamy do odwiedzenia strony produktów VILEDA PET PRO oraz do śledzenia postępów kampanii na Instagramie @vileda_polska.
O Vileda Polska
Vileda Polska, część globalnego koncernu Freudenberg Home and Cleaning Solutions, jest liderem w produkcji innowacyjnych rozwiązań do sprzątania domowego, stale dążąc do ulepszania życia swoich klientów poprzez oferowanie produktów o najwyższej jakości.
O Esperienza Agency
Esperienza Agency to agencja specjalizująca się w experience marketingu, która dostarcza kreatywne rozwiązania w strategiach komunikacyjnych, social media, kampaniach influencer marketingowych i PR. Zespół doświadczonych specjalistów realizuje projekty z pasją i zaangażowaniem, dostosowane do potrzeb klientów.
Więcej informacji o Esperienza Creative Technology na stronie: http://www.esperienza.agency
Śledź nasze social media:
https://www.facebook.com/esperienza.agency/
https://www.instagram.com/esperienza.agency/
https://www.linkedin.com/company/esperienza-agency/
https://www.tiktok.com/@esperienza.agency

Polacy dbają o chorego psa, jak o członka rodziny, dostrzegają rolę żywienia w procesie leczenia, a co trzeci z nich chce dni wolnych z tytułu opieki nad swoim pupilem – wynika z badania VET EXPERT

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Tomasz Jacyków: Nie lubię uczestniczyć w wakacyjnym obłędzie migracji ludzi. Unikam jak ognia tego, na co inni czekają cały rok
Stylista zaznacza, że nieco na przekór w wakacje dużo pracuje, a po nich, kiedy kurorty świecą już pustkami, on odpoczywa. W tym roku jednak ze względu na nadmiar obowiązków zawodowych i nawiązanie współpracy z branżą filmową pod znakiem zapytania staje jego urlop, który planował na przełomie września i października.
Farmacja
Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.
Ochrona środowiska
Rośnie liczba bezdomnych zwierząt w Polsce i związane z nimi wydatki. Potrzebne wprowadzenie kontroli środków przeznaczanych na schroniska

Według analizy bezdomności zwierząt przeprowadzonej przez The State of Pet Homelessness Project opublikowanych w maju 2024 roku w Polsce żyje blisko 950 tys. bezdomnych psów i kotów. W 2023 roku w 230 polskich schroniskach dla zwierząt przebywało 81 778 psów i 35 391 kotów. To o 1,3 proc. więcej niż w 2021 roku – wynika z najnowszych danych Głównego Lekarza Weterynarii. Mimo podejmowanych działań na rzecz zwalczania problemu on wciąż narasta, głównie w obszarze finansowym.