Komunikaty PR

„Testerzy porządku, mistrzowie bałaganu” - Esperienza Agency startuje z kampanią

2024-07-05  |  09:15
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.67 MB )

Esperienza Agency z przyjemnością informuje o najnowszej współpracy z Vileda Polska, mającej na celu promocję innowacyjnej linii produktów VILEDA PET PRO, stworzonej specjalnie z myślą o właścicielach zwierząt. Nowa seria akcesoriów do sprzątania dedykowana jest tym, którzy codziennie mierzą się z wyzwaniami, jakie niesie ze sobą życie z czworonogami.

 

Kampania „Testerzy porządku, mistrzowie bałaganu” - dajemy głos zwierzętom!

Centralnym elementem kampanii jest unikalna aktywacja pod hasłem „Testerzy porządku, mistrzowie bałaganu”, w ramach której głos oddano samym zwierzakom. Prowadzony na Instagramie konkurs pozwoli zrekrutować futrzastych testerów, którzy na własnej skórze (i sierści) przekonają się o skuteczności nowych produktów.

 

Akcja charytatywna - każde udostępnienie to wsparcie dla Fundacji dla Szczeniąt Judyta

Niezwykle ważnym aspektem kampanii jest również wsparcie charytatywne. Dzięki funkcji „Podaj dalej” na Instagramie, każde udostępnione zdjęcie z pupilem przyczynia się do zbiórki na rzecz Fundacji dla Szczeniąt Judyta. VILEDA zobowiązała się przekazać fundacji niezbędne produkty do kwoty 10.000 PLN.

 

Influencerzy - współpraca z gwiazdami świata zwierząt

W ramach kampanii, Esperienza zaangażowała także influencerów na czterech łapach, którzy na swoich profilach social media prezentują życie z produktami VILEDA PET PRO, ukazując ich efektywność w codziennym użytkowaniu.

 

„To czysta przyjemność pracować z takim Klientem, jak Vileda Polska, i móc wspierać inicjatywy ważne dla społeczności właścicieli zwierząt. Szczególnie, że nasz agencyjny zwierzyniec liczy 7 psów i 3 koty, więc z radością przetestowaliśmy Vileda PET PRO” - mówi Katarzyna Pietraczyk-Myśliwy, Social Media Director w Esperienza Agency.

 

Zachęcamy do odwiedzenia strony produktów VILEDA PET PRO oraz do śledzenia postępów kampanii na Instagramie @vileda_polska.

 

O Vileda Polska

Vileda Polska, część globalnego koncernu Freudenberg Home and Cleaning Solutions, jest liderem w produkcji innowacyjnych rozwiązań do sprzątania domowego, stale dążąc do ulepszania życia swoich klientów poprzez oferowanie produktów o najwyższej jakości.

 

O Esperienza Agency

Esperienza Agency to agencja specjalizująca się w experience marketingu, która dostarcza kreatywne rozwiązania w strategiach komunikacyjnych, social media, kampaniach influencer marketingowych i PR. Zespół doświadczonych specjalistów realizuje projekty z pasją i zaangażowaniem, dostosowane do potrzeb klientów.

Więcej informacji o Esperienza Creative Technology na stronie: http://www.esperienza.agency

Śledź nasze social media:

https://www.facebook.com/esperienza.agency/

https://www.instagram.com/esperienza.agency/

https://www.linkedin.com/company/esperienza-agency/

https://www.tiktok.com/@esperienza.agency

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami Biuro prasowe
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad
Zwierzęta Bezpieczne święta i sylwester z pupilem
2024-12-18 | 11:00

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

Okres świąteczno-noworoczny to czas radości i wspólnych chwil z bliskimi. Niestety, dla naszych pupili może to być również czas stresu i zagrożeń.
Zwierzęta „Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
2024-12-17 | 07:00

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Ponad 1 300 000 zł – tyle pieniędzy jest potrzebnych, aby bezdomne psy z województw dolnośląskiego i opolskiego mogły wrócić do schronisk, które

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić

Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.

Farmacja

E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.

Inwestycje

Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.