Tydzień z Fundacją WWF Polska w Atrium Kasztanowa
Jeśli chcesz dowiedzieć się o ochronie zagrożonych gatunków lub zastanawiasz się, jak możesz wpłynąć na swoje otoczenie, odwiedź stoisko Fundacji WWF Polska, które będzie dostępne w dniach 15-19 lipca w Atrium Kasztanowa. Od poniedziałku do piątku wolontariusze będą opowiadać o tym, jak chronią przyrodę w ramach programów WWF i jak ty możesz to robić wspólnie z nimi. Przyjdź, posłuchaj, zapytaj i sam zdecyduj.
Naturalne zasoby Ziemi kurczą się, a wiele gatunków roślin i zwierząt jest zagrożona wyginięciem. Jeśli nie podejmiemy odpowiednich kroków, istnieje niebezpieczeństwo całkowitego zaniku siedlisk naturalnych i wymarcia żyjących istot. Wspierając działania WWF Polska, możemy chronić najcenniejsze obszary przyrodnicze oraz zagrożone gatunki zwierząt, których życie zależy od stanu naszej Planety.
Praktyczne aspekty działalności Fundacji będzie można poznać osobiście, odwiedzając stoisko WWF Polska w dniach 15-19 lipca w Atrium Kasztanowa. Pojawienie się punktu informacyjnego WWF Polska związane jest z promowaniem misji i projektów Fundacji. Przez 5 dni prowadzona będzie akcja informacyjna o charakterze edukacyjnym z zakresu ochrony środowiska i zagrożonych gatunków zwierząt oraz dotycząca szerzenia świadomości wśród klientów Atrium Kasztanowa potrzeby troski o otaczający nas świat Flory i Fauny.
Podczas akcji wolontariusze będą zachęcać zainteresowanych do wsparcia działań Fundacji poprzez m.in.:
- przekazanie 1% podatku
- jednorazową darowiznę przez stronę www
- przyłączenia się do grona stałych darczyńców Fundacji przez wstąpienie do Klubu Przyjaciół WWF.
Stanowisko WWF Polska zlokalizowane będzie w pobliżu salonu Apart i dostępne w godzinach otwarcia galerii.
Od 60 lat misją międzynarodowej organizacji WWF (World Wide Fund for Nature) jest działanie na rzecz przyszłości, w której człowiek żyje w harmonii z naturą. WWF jest niezależną organizacją ochrony środowiska wspieraną przez ponad 35 milionów ludzi, której globalna sieć jest aktywna w niemal 100 krajach. Celem WWF jest powstrzymanie degradacji środowiska naturalnego naszej planety i kształtowanie przyszłości, w której ludzie będą żyli w harmonii z przyrodą poprzez ochronę światowej różnorodności biologicznej, zrównoważone wykorzystanie zasobów odnawialnych oraz ograniczenie zanieczyszczenia i marnotrawstwa http://www.wwf.pl/.
Więcej informacji na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić
Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.
Farmacja
E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.
Inwestycje
Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.