Komunikaty PR

Ultra pupile #testują. Zabierz psa na spacer i odbieraj nagrody.

2020-07-01  |  14:10
Biuro prasowe

W pierwszy weekend lipca startuje pilotażowa akcja "Ultra pupile #testują". Wydarzenie skierowane jest do właścicieli psów i ich ukochanych czworonogów. Wystarczy razem ze swoim Pupilem odwiedzić psie biegowisko w jednej z wybranych lokalizacji (Katowice, Chorzów, Kraków, Poznań, Rzeszów, Tychy, Gliwice, Tarnów, Luboń, Plewiska, Tarnowo Podgórne); na uczestników czekają darmowe próbki karm, psie szczoteczki do zębów czy vouchery rabatowe. 

 

Organizator akcji producent karm ultrapremium dla psów i kotów marki ADDVENA wraz z Partnerem firmą Zoetis podjęli wyzwanie aktywizowania mieszkańców miast do częstszego odwiedzania osiedlowych biegowisk dla psów. Celem wydarzenia jest połączenie aktywności Pupila na świeżym powietrzu wraz z działaniami edukacyjnymi dotyczącymi odpowiedniego odżywiania zwierzaka
czy prawidłowego dbania o jego higienę i zdrowie. Zabierz swojego psa i PRZYJDŹ.

 

Sprawdź dokładne lokalizacje:


KRAKÓW [04 lipca 2020]
ul. Stanisława Kłosowskiego 16, g.9.00
Park Krowoderski, g.10.30
ul. Jabłonkowska 18, g.12.00
ul. Kolista 1, g.13.30

KATOWICE [04 lipca 2020]
Park Bogucki Bogucice Strefa Kultury, g.9.30
ul. Feliksa Nowowiejskiego 8A, g.11.30

CHORZÓW [04 lipca 2020]
Park Śląski, Aleja Główna, g.13.30

POZNAŃ [04 lipca 2020]
(Cybina) ul. Browarna 25, g.10.00-11.30

POZNAŃ [04 lipca 2020]
(Dębiec) ul. Orzechowa, g.14.00-15.30

LUBOŃ [04 lipca 2020]
(Wzgórze Papieskie) ul. Unijna g.16-17.30

POZNAŃ [04 lipca 2020]
(Wilda) ul. Dolna Wilda 89, g.12.00-13.30

RZESZÓW [05 lipca 2020]
Aleja Wincentego Witosa, g.9.00
Park Kultury i Wypoczynku, g.11.30

TARNÓW [05 lipca 2020]
Park Westerplatte Falklandy, g.14.00

TARNOWO PODGÓRNE [05 lipca 2020], g.10.00-11.30

TYCHY [05 lipca 2020]
ul. Hlonda, g.9.30

GLIWICE [05 lipca 2020]
ul. Obrońców Pokoju 4, g.11.30
ul. Gwiazdy Polarnej 1, g.13.30

PLEWISKA [05 lipca 2020]
Zielarska, g.12.00-13.30

POZNAŃ [05 lipca 2020]
(Lasek Marceliński), Wałbrzyska 13, g.14.00-15.30
 

Więcej na: www.addvena.com

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Bezpieczne święta i sylwester z pupilem Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

Okres świąteczno-noworoczny to czas radości i wspólnych chwil z bliskimi. Niestety, dla naszych pupili może to być również czas stresu i zagrożeń.
Zwierzęta „Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
2024-12-17 | 07:00

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Ponad 1 300 000 zł – tyle pieniędzy jest potrzebnych, aby bezdomne psy z województw dolnośląskiego i opolskiego mogły wrócić do schronisk, które
Zwierzęta Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
2024-12-12 | 14:20

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn

8. edycja charytatywnej imprezy dla bezdomnych zwierząt Psi Targ będzie trwała aż dwa dni! Zapraszamy wszystkich na I piętro Galerii Turzyn w sobotę i niedzielę – 14 i 15 grudnia w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.