VIVO! Stalowa Wola dba o naturę

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Wydawać by się mogło, że w mieście ciężko o spotkanie z dzikimi gatunkami zwierząt. Nic bardziej mylnego! Przekonało się o tym VIVO! Stalowa Wola, które wybudowane zostało w pobliżu rzeki San. Dzięki dogodnej lokalizacji w sąsiedztwie obiektu znajdują się nadsańskie błonia, stare sady i łąki, a pośród nich pojawiają się często niezwykli goście: sarny, bażanty czy dzikie kaczki. Z myślą o nich centrum handlowe zdecydowało się zamontować w pobliżu wodopój, aby ułatwić zwierzętom dostęp do wody.
- Mając na uwadze to, że zbliża się sezon letni i związane z nim susze, które utrudniają dzikim zwierzętom znalezienie wody, zdecydowaliśmy się na zainstalowanie wodopoju w pobliżu naszego obiektu. Niebawem będziemy montować kolejne udogodnienia dla zwierząt, a o szczegółach poinformujemy naszych klientów już w najbliższych tygodniach. Gorąco zachęcamy również mieszkańców Stalowej Woli i okolic, aby nie byli obojętni na los dzikich gatunków i również w pobliżu swoich domów umieścili choćby miskę wody dla spragnionych zwierząt - mówi Paweł Wojtkowski, Dyrektor VIVO! Stalowa Wola.

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.