Komunikaty PR

Z miłości do bohaterów na czterech łapach – Maxi Zoo przekazało 150 000 złotych

2024-02-19  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
BRZ
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/

W sercu każdego miłośnika zwierząt drzemie ogromna chęć niesienia pomocy. Najlepszym tego przykładem jest akcja “Przyjaźń Łączy - Wspólnie dla Zwierząt” realizowana z inicjatywy lidera sklepów dla zwierząt Maxi Zoo we współpracy z Fundacją GOPR. W tym roku, dzięki zaangażowaniu klientów sieci, jak i samej organizacji, udało się przekazać aż 150 000 złotych na rzecz psów ratowniczych GOPR!

Maxi Zoo już po raz dziewiąty zainicjowało akcję „Przyjaźń Łączy-Wspólnie dla Zwierząt”, która od siedmiu lat wspiera psich ratowników służących w jednostkach GOPR. Co roku, od października do końca grudnia, w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym w ofercie Maxi Zoo pojawiają się specjalne produkty dedykowane akcji. Początkowo były to naklejki z psią łapą, które w kolejnych latach zostały zastąpione bransoletkami i zawieszkami. Dochód z ich sprzedaży jest przekazywany na opiekę i rozwój umiejętności psich ratowników GOPR. Środki pokrywają wysokie koszty specjalistycznego sprzętu, a przede wszystkim utrzymania psów. Dynamika i niebezpieczeństwo wykonywanej pracy wiążą się czasami z  urazami i rehabilitacjami, dlatego wymagają stałej opieki weterynaryjnej i specjalistycznej diety.   

Akcja od pierwszej edycji cieszy się dużą popularnością. Nie inaczej było tym razem. Sieć sklepów dla zwierząt wspólnie z klientami przekazali Fundacji GOPR 150 000 złotych – 139 500 złotych ze sprzedaży bransoletek i zawieszek oraz 10 500 złotych dodatkowej darowizny od Maxi Zoo Polska. Przekazywane środki mają bezpośrednie przełożenie na sukces każdej misji ratunkowej, w której biorą udział psy ratownicze. Dzięki nim czworonogi mają możliwość ćwiczenia pod okiem najlepszych specjalistów na świecie, co znacznie zwiększa ich skuteczność w terenie.
 

-Psy ratownicze GOPR każdego dnia dbają o bezpieczeństwo ludzi i biorą udział w misjach poszukiwawczych w Polsce i za granicą. Dzięki zaangażowaniu naszych klientów, którzy co roku entuzjastycznie nabywają zawieszki oraz bransoletki, wspieramy tych psich bohaterów, niosąc im realną pomoc. W ramach zakończenia IX edycji naszej akcji, w dniu 16 lutego przekazaliśmy przedstawicielom GOPR symboliczny czek na kwotę 150 000 złotych. Niemniej jednak łączna wartość udzielonej pomocy od początku naszej współpracy z Fundacją GOPR przy tej akcji, to już 830 000 złotych! Zapewnienie takiego wsparcia nie byłoby możliwe bez aktywności niezwykłej społeczności tworzonej przez klientów oraz pracowników Maxi Zoo. Serdecznie za to dziękuję! Liczę, że kolejna edycja okaże się równie wielkim sukcesem i pozwoli pobić kolejny rekord i przekroczenie progu miliona złotych. – mówi Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska.


Prawdziwi bohaterowie na czterech łapach

Szczególne zdolności i predyspozycje czworonożnych ratowników znacznie zwiększają powodzenie misji. Potrafią pracować w trudnym terenie, a dzięki niesamowitemu węchowi są w stanie bardzo szybko zlokalizować poszukiwaną osobę.  Akcje, w których uczestniczą nie ograniczają się do terenów górskich. Psy równie dobrze radzą sobie w gruzowiskach, pod ziemią oraz w wodzie.   

 

-W szeregach GOPR służy obecnie 28 psów ratowniczych. 2 z nich znajdują się w stanie pozasłużbowym, a 10 przygotowuje się do roli ratowników. W ubiegłym roku nasze psy wzięły udział w 58 akcji na terenie całego kraju. Te statystyki rosną z roku na rok. To przede wszystkim dzięki współpracy z Maxi Zoo. Coroczna akcja “Przyjaźń Łączy-Wspólnie dla Zwierząt” stanowi dla nas realne wsparcie i daje nam możliwość ciągłego rozwoju. Środki z akcji pozwalają nam regularnie zwiększać liczbę psich ratowników i tym samym skalę pomocy. Pomagają również w przygotowaniach do wszystkich misji ratunkowych i wpływają na ich skuteczność. Dziękuję za wielkie serca wszystkich osób, które nas wspierają. - komentuje Patryk Czermak, przedstawiciel Komisji Szkolenia GOPR ds. psów ratowniczych.

Każda edycja wpływa na rozwój psich jednostek ratowniczych.  

-Pragnę bardzo podziękować wszystkim osobom, które zaangażowały się w tegoroczną akcję. A przede wszystkim sieci Maxi Zoo, która zainicjowała cały projekt. Już pierwsza edycja „Przyjaźń Łączy-Wspólnie dla Zwierząt” przyniosła nam duże wsparcie, a z roku na rok jest ono coraz większe. Otrzymywane środki stanowią dla nas nieocenioną pomoc. Dzięki nim psy szkolą się pod okiem najlepszych specjalistów na świecie, mają zagwarantowany odpowiedni sprzęt i kompleksową opiekę weterynaryjną. Czworonożni ratownicy ciężko pracują na treningach, dzięki czemu zwiększają swoją skuteczność podczas misji w terenie. Wszystkie procesy szkoleniowe, sprzęt, dieta, a przede wszystkim specjalistyczna opieka generują duże nakłady finansowe. Tym bardziej cieszę się, że zawsze możemy liczyć na wsparcie firmy Maxi Zoo oraz jej klientów. – mówi Jan Wysocki, prezes Fundacji GOPR.

 

Tegoroczna edycja jest potwierdzeniem sukcesu i popularności charytatywnej akcji Maxi Zoo na rzecz Fundacji GOPR. Długoletnia współpraca to prawdziwe wsparcie i szansa na stały rozwój czworonożnych ratowników, którzy poprzez zwiększanie umiejętności poszerzają zakres świadczonej pomocy.

 

 

*******

Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 118 sklepów w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 14 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2022”, “Brylant Polskiej Gospodarki 2022”, “Gepard Biznesu 2022”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022, nagroda “Złoty Laur Klienta 2023-2024", nagroda “e-Laur Klienta 2010-2022", wyróżnienie w rankingu „Gazele Biznesu 2023” oraz wyróżnienia “Diamenty Forbes’a 2023-2024”, a także “Innowacyjna Sieć Roku” oraz “Promocja Roku”, które zostały przyznane w plebiscycie BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek.

Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta „Rośnij Dziko” z Portem Łódź Biuro prasowe
2024-05-08 | 13:15

„Rośnij Dziko” z Portem Łódź

Były karmniki, budki lęgowe dla ptaków, spacery z entomologiem, teraz czas na domki dla owadów. Port Łódź zaprasza dzieci wraz z rodzicami i opiekunami do wspólnej
Zwierzęta Ubezpieczenie czworonoga może być receptą na drogie leczenie
2024-05-08 | 12:00

Ubezpieczenie czworonoga może być receptą na drogie leczenie

Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy? W Polsce mieszka ok. 8 mln psów i ponad 7 mln kotów, co daje nam kolejno
Zwierzęta Dlaczego warto chipować swoje zwierzęta
2024-04-30 | 13:00

Dlaczego warto chipować swoje zwierzęta

Współczesne społeczeństwo coraz bardziej docenia znaczenie odpowiedzialnego podejścia do opieki nad zwierzętami domowymi. W tym kontekście, procedura chipowania psów i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.