Komunikaty PR

Zwrot za badanie, różowe śniadanie, stream z mammologiem - SOFTSWISS dla kobiet

2023-10-16  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Daryna Mihdal
SmartContent

ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Do pobrania Komunikat ( 0 MB )

Co roku jesienią dziesiątki krajów, znanych korporacji i dużych firm dołączają się do Różowego Października – ogólnoświatowego ruchu na rzecz walki z rakiem piersi. Inicjatorem akcji od 1993 roku jest Światowa Organizacja Zdrowia. W tym roku międzynarodowa firma informatyczna SOFTSWISS, posiadająca na polskim rynku IT dwa centra rozwoju – w Poznaniu i Warszawie – dołożyła swoją cegiełkę do globalnego wydarzenia, którego celem jest zwrócenie uwagi na problem raka piersi oraz opowiedzenie o metodach wczesnej diagnostyki i profilaktyki.

SOFTSWISS zatrudnia pracowników mieszkających i pracujących na całym świecie. Jest to możliwe dzięki wdrożonemu przez firmę systemowi pracy zdalnej. Korporacja zatrudnia w sumie ponad 600 kobiet, z czego około 270 pracuje w biurach w Polsce. Podkreślając znaczenie regularnych badań, dzięki którym można w porę zwrócić uwagę na niepokojące objawy i wykryć choroby we wczesnym stadium, firma zadbała o swoich pracowników nie tylko informacyjnie. 

W przeddzień Światowego Dnia Walki z Rakiem Piersi, 15 października polskie centra rozwoju SOFTSWISS w Poznaniu i Warszawie zorganizowały różowe śniadanie z babeczkami w tym kolorze. Jest on symbolem globalnego ruchu Pink October. Na lustrach w damskich toaletach pojawiły się instrukcje do samodzielnego badania piersi, a także hasła motywujące, które zachęcały do regularnego przeprowadzania samobadań. Na najbliższe dni dla pracowniczek firmy zaplanowano streaming online z Dmitrijem Mikulichem, który jest lekarzem najwyższej kategorii kwalifikacji, onkologiem-chirurgiem, mammologiem, członkiem Europejskiego Towarzystwa Onkologów Medycznych (ESMO). Podzieli się on najważniejszymi informacjami na temat profilaktyki w temacie powszechnej onkologii kobiecej. Szczególną uwagę zwrócono na realną możliwość zadbania o swoje zdrowie oraz uzyskania opinii lekarza. SOFTSWISS refunduje koszty badań USG piersi i mammografii wszystkim swoim pracowniczkom.

 


- Stosunek mężczyzn do kobiet w firmie SOFTSWISS wynosi 52% do 48%. Wierzymy, że to właśnie ludzie stanowią podstawę sukcesu naszej firmy, dlatego też priorytetowo traktujemy dobre samopoczucie, szczęście, spełnienie i zdrowie naszych pracowników. Nasz aktywny udział w Różowym Październiku (wśród wielu inicjatyw w ostatnich latach) należy do najważniejszych i nieocenionych wkładów w rozwój naszej firmy i oddanych jej specjalistów – komentuje Valentina Bagniya, Dyrektor Marketingu w SOFTSWISS.


 

Zgodnie z danymi za 2020 rok, każdego roku w Polsce o raku piersi dowiaduje się około 25 tysięcy kobiet. Światowa Organizacja Zdrowia ogłosiła, że jest to najczęściej diagnozowany nowotwór na świecie. Im wcześniej kobieta zwróci uwagę na objawy i skonsultuje się z lekarzem, tym większe szanse na skuteczne leczenie. Jeśli rak piersi zostanie wykryty w stadium zerowym lub pierwszym, w zdecydowanej większości przypadków można go wyleczyć bez uszczerbku na jakości życia kobiety. Dlatego, aby pomóc swoim pracowniczkom w rozpoczęciu profilaktyki raka piersi, SOFTSWISS zachęca wszystkie kobiety do priorytetowego traktowania swojego zdrowia i poddania się badaniom kontrolnym w ramach Różowego Października.


INFORMACJE

SOFTSWISS to międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 15-letnim doświadczeniem, posiadająca oficjalne przedstawicielstwa w Polsce, na Malcie, w Gruzji i na Białorusi. Firma zatrudnia ponad 1400 osób. SOFTSWISS jako pierwszy na świecie stworzył rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w rozrywce online.

W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe Award w kategorii „Najlepsze miejsce pracy roku”, a także nagrodę SIGMA CIS Award w kategorii Best affiliate tracking software. Z kolei w 2021 roku SOFTSWISS została uhonorowana w kategoriach „Najlepsza firma roku w zakresie obsługi klienta” podczas International Gaming Awards (IGA) oraz „Najlepsza obsługa klienta roku” podczas Starlet Awards. Pracownicy SOFTSWISS zwyciężyli w kategoriach „Liderstwo”, „Produkty i innowacje”, a także „Pracownik roku”.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SmartContent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Aktywność fizyczna i trening umysłowy podczas wakacji – klucz do zdrowia Biuro prasowe
2024-07-30 | 11:10

Aktywność fizyczna i trening umysłowy podczas wakacji – klucz do zdrowia

Wakacje to idealny czas na zadbanie o siebie, zarówno pod względem fizycznym, jak i umysłowym. To czas, kiedy możemy na chwilę zwolnić, odciąć się od codziennych
Zdrowie AKCJA ZIKO DAYS POWRACA, A WRAZ Z NIĄ DNI ATRAKCYJNYCH PROMOCJI NA DERMOKOSMETY
2024-07-30 | 10:00

AKCJA ZIKO DAYS POWRACA, A WRAZ Z NIĄ DNI ATRAKCYJNYCH PROMOCJI NA DERMOKOSMETY

W dniach od 30 lipca do 2 sierpnia w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo oraz w drogerii internetowej zikodermo.pl Klienci będą mogli dokonać zakupu polskich, jak
Zdrowie Testy na HIV dla uczestników Pol’and’Rock Festival
2024-07-29 | 13:00

Testy na HIV dla uczestników Pol’and’Rock Festival

Wolontariusze z Towarzystwa Rozwoju Rodziny oddział w Zielonej Górze pojawią się na festiwalu Pol’And’Rock, by rozmawiać z gośćmi imprezy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.

Nauka

Sztuczna inteligencja wspiera lekarzy przy leczeniu niepłodności. Z rozwiązań polskiej firmy korzystają kliniki na całym świecie

Według danych Światowej Organizacji Zdrowia niepłodność może dotyczyć ok. 17,5 proc. dorosłej populacji. To oznacza, że średnio jedna osoba na sześć doświadcza problemów z niepłodnością. W Polsce to może być ok. 1,5 mln par, z których część decyduje się na procedurę in vitro. Z pomocą lekarzom w jej trakcie przychodzi sztuczna inteligencja. Polska firma MIM Fertility opracowała aplikacje, które optymalizują pracę embriologów i lekarzy. – Sztuczna inteligencja nie zastąpi lekarzy, ale wspiera ich w podejmowaniu decyzji – mówi ich współtwórca prof. Piotr Sankowski.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.