Zyskaj moc dzięki Panasonic i wygraj udział w obozie karate POWER RANGERS
Kreatywna energia pomiędzy firmą Panasonic – największym w Europie producentem baterii – i należącą do Hasbro marką POWER RANGERS nie słabnie. Tegoroczna współpraca obu marek dotyczy zyskiwania mocy – a konkretnie wzmacniania swoich umiejętności przez fanów serialu. Zapraszamy do udziału w grze online, w której można wygrać wyjazd na obóz karate POWER RANGERS.
Jest to kolejna ekscytująca okazja dla fanów POWER RANGERS z całej Europy. W nowej kampanii trzeba wykazać się swoimi umiejętnościami w grze Power Up, aby wygrać ekskluzywne nagrody lub po prostu dobrze się bawić!
Uwolnij w sobie moc POWER RANGER
Gra Power Up polega na wskoczeniu – i to dosłownie – do świata pełnego akcji, w którym misją POWER RANGERS jest zebrać jak najwięcej baterii Panasonic. Zabawa nigdy się nie kończy, ponieważ uczestnicy mogą grać tak często, jak chcą. Wystarczy wejść na stronę poweryourday.win, by zacząć grać (i wygrywać!). Konkurs kończy się 31 grudnia 2021 roku.
Wynik, który upoważnia do ubiegania się o główną nagrodę, można przesłać tylko raz w miesiącu. Trzech szczęśliwców będzie miało okazję wziąć udział w obozie karate POWER RANGERS. Każdemu zwycięzcy zostanie zaproponowana czterodniowa wycieczka, wraz z przelotem i zakwaterowaniem, do ściśle tajnego miejsca, w którym będą czekać profesjonalni trenerzy karate POWER RANGERS.
Ponadto 50 kolejnych finalistów otrzyma za swoje wysiłki niesamowite nagrody: figurkę POWER RANGERS Dino Fury Morpher oraz wyrzutnię Nerf Ultra AMP.
Nagrody miesiąca – naprawdę jest o co grać! – to między innymi wysokiej jakości zestawy baterii Panasonic, zestaw dwóch figurek POWER RANGERS Dino Fury Battle Attackers, wyrzutnia Nerf Ultra AMP i wyrzutnia Nerf Elite 2.0 Phoenix CS-6.
Moc współpracy (i bardzo szczęśliwi zwycięzcy)
Nowa kampania jest elementem współpracy między Panasonic Energy a Hasbro, międzynarodową firmą zajmującą się grami i rozrywką, a jednocześnie właścicielem marki POWER RANGERS.
Nowy konkurs oznacza również koniec naszej kampanii z 2020 roku, w której fani serialu zostali poproszeni o stworzenie krótkiego filmu pokazującego, jak sami wcielają się w POWER RANGERS w swoim codziennym życiu. Oprócz nagród miesiąca przyznaliśmy dwie szczególne, niepowtarzalne nagrody – gdy pozwolą na to warunki, Daniel (Austria) i Asit (Wielka Brytania) polecą na plan serialu POWER RANGERS Dino Fury. Daniel weźmie udział w ekskluzywnej wycieczce za kulisy, a Asit pojawi się jako statysta w jednym z odcinków. Nie możemy się doczekać, kiedy zobaczymy go na naszych ekranach.
Panasonic Power
Jakość, moc i trwałość baterii Panasonic sprawia, że doskonale nadają się one do Twoich zabawek, w tym zabawek na baterie inspirowanych serialem POWER RANGERS.
Oprócz konkursu online zestawy baterii z edycji limitowanej można znaleźć w punktach sprzedaży Panasonic w całej Europie oraz w sklepach internetowych. Specjalny wzór pojawi się na opakowaniach baterii Panasonic EVOLTA, Pro Power i Everyday Power oraz na opakowaniach baterii litowych guzikowych często używanych w zabawkach. Zdobądź przedmioty kolekcjonerskie!
---
O FIRMIE PANASONIC ENERGY EUROPE NV
Panasonic Energy Europe ma siedzibę w Zellik niedaleko Brukseli, w Belgii. Spółka jest częścią Panasonic Corporation, wiodącego globalnego producenta wyrobów elektronicznych i elektrycznych. Ogromne i długotrwałe doświadczenie firmy Panasonic w dziedzinie elektroniki użytkowej sprawiło, że firma jest dzisiaj największym producentem akumulatorów w Europie. Europejskie zakłady produkcyjne znajdują się w Tessenderlo w Belgii oraz w Gnieźnie. Panasonic Energy Europe dostarcza mobilne rozwiązania energetyczne do ponad trzydziestu krajów Europy. Bogata oferta produktów firmy obejmuje baterie wielokrotnego ładowania, akumulatory cynkowo-węglowe, alkaliczne i specjalne (takie jak cynkowo-powietrzne, fotolityczne, litowe, mikroalkaliczne, srebrowo-tlenkowe) oraz ładowarki. Więcej informacji można uzyskać na stronie: www.panasonic-batteries.com.
INFORMACJE O FIRMIE PANASONIC
Panasonic Corporation z siedzibą w Osace w Japonii jest firmą przodującą na świecie w dziedzinie opracowywania i wytwarzania wyrobów elektronicznych do szerokiej gamy zastosowań domowych, handlowych i przemysłowych. Na zakończenie roku obrotowego, 31 marca 2019 r., Panasonic odnotował skonsolidowaną sprzedaż netto w wysokości około 69,7 miliardów euro. Panasonic z oddaniem działa na rzecz tworzenia lepszego świata i lepszego życia, nieustannie przyczyniając się do rozwoju społeczeństwa i szczęścia ludzi na całym świecie. W 2018 roku firma świętowała setną rocznicę powstania. Więcej informacji o spółce i marce Panasonic znajdziesz na stronie www.panasonic.net.
O HASBRO
Hasbro (NASDAQ: HAS) to międzynarodowa firma rozrywkowa, której celem jest tworzenie najlepszych na świecie gier i rozrywek. Począwszy od zabawek i gier po programy telewizyjne, filmy, gry cyfrowe i produkty konsumenckie, Hasbro oferuje swoim odbiorcom rozmaite sposoby doświadczania kultowych marek, m.in. NERF, MY LITTLE PONY, TRANSFORMERS, PLAY-DOH, MONOPOLY, BABY ALIVE, MAGIC: THE GATHERING i POWER RANGERS, a także czołowych marek partnerskich. Dzięki swoim wytwórniom rozrywkowym, Allspark Pictures i Allspark Animation, firma buduje pozycję swoich marek na całym świecie przez wspaniałe opowieści i treści na wszystkich ekranach. Hasbro stara się uczynić świat lepszym miejscem dla dzieci i ich rodzin przez społeczną odpowiedzialność biznesu i działania charytatywne. W 2019 roku firma Hasbro zajęła 13. miejsce w rankingu 100 Best Corporate Citizens czasopisma „CR Magazine” oraz otrzymała tytuł World’s Most Ethical Companies® przyznawany przez Ethisphere Institute ósmy rok z rzędu. Aby dowiedzieć się więcej, wejdź na stronę www.hasbro.com oraz obserwuj nas na Twitterze (@Hasbro) i Instagramie (@Hasbro).
Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy!
Dzień Chłopaka, czyli idealna okazja do obdarowania chłopców w każdym wieku!
Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?" – opowieści o pozytywnym ojcostwie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.