Czekoladowy klasyk!
Terravita oferuje dwa rodzaje tej pysznej przekąski – czekoladę mleczną oraz czekoladę gorzką, obie z dużą ilością chrupiących, całych orzechów laskowych. To przyjemność, którą można zobaczyć – jeszcze zanim poczujemy aksamitny, czekoladowy smak, z nieodzowną orzechową nutą!
Charakterystyczny kartonik „z okienkiem”, przez które widać pełne orzechy, zatopione w czekoladzie – ta słodkość wielu osobom przywodzi smakowite, niezwykle przyjemne wspomnienia sprzed lat. To, co dobre, nigdy się nie starzeje – dlatego, mimo upływu czasu, czekolady „z okienkiem” nadal mają ogromną rzeszę fanów, zarówno tych starszych, jak i młodszych. Popularność tej słodkiej przekąski wynika nie tylko z sentymentu, ale też z walorów smakowych i przyjemności, której dostarcza każda jej kostka.
Czekolady „z okienkiem” Terravita Nuts powstają z najwyższej jakości, wyselekcjonowanych składników. Zachwycają głębią kakaowego smaku i orzechowych nut. Idealną propozycję dla siebie znajdą tu miłośnicy słodkiej klasyki, jak i ci, którzy preferują bardziej wytrawny smak czekolady, ponieważ czekolady „z okienkiem” Terravita są dostępne w dwóch wersjach. Czekolada mleczna Terravita Nuts to niezwykła delikatność smaku i idealne połączenie kakao z mlecznymi nutami. Czekolada gorzka Terravita Nuts zawiera 70% kakao i wyróżnia ją głęboki, wyrafinowany smak. Czekolady mają aksamitną konsystencję, którą ciekawie przełamują całe, przyjemnie chrupiące orzechy laskowe.
Czekolady Terravita Nuts to dostarczająca przyjemności i energii przekąska, idealna w trakcie pełnego wyzwań czy aktywności dnia, jak również jako słodkie „co nieco” do popołudniowej kawy. Z pewnością sprawdzi się także jako miły upominek, który ucieszy każdego wielbiciela słodkości.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.