Do zakochania jeden… łyk! LOVE - nowy smak waterdrop®
Producent mikrodrinków waterdrop® prezentuje kolejny smak w ofercie marki. Kostki pod nazwą LOVE to niecodzienne połączenie roślinnych składników: słodko – kwaśnych jagód goji, owoców granatu oraz ekstraktu z schisandry, czyli cytryńca chińskiego. Kapsułki należy rozpuścić w wodzie, a smak uzyskanego napoju przyniesie przyjemne orzeźwienie w upalne dni i przywiedzie słodko – pikantne wspomnienia wakacyjnej miłości. Kostki LOVE zadebiutowały w polskim sklepie internetowym waterdrop® 9 sierpnia.
Według medycyny Bliskiego Wschodu schisandra ma moc uzdrawiania. W Chinach ta cudowna roślina jest od tysięcy lat wykorzystywana do leczenia różnych problemów zdrowotnych – ma pozytywny wpływ na wątrobę, wspiera procesy antyoksydacyjne i przeciwzapalne w organizmie. Lekko pikantny i słonawy smak schisandry zapewnia mikrodrinkowi LOVE ciekawy smakowy twist. Kapsułki waterdropÒ zawierają też kwas foliowy i witaminę C.
LOVE jest również pierwszym smakiem waterdropÒ z dodatkiem naturalnego słodzika: stewii. Dzięki temu mikrodrink LOVE jest jeszcze zdrowszy i bardziej przyjazny osobom, które stawiają na życie w zgodzie z naturą.
Zakochaj się w waterdrop®
Nowemu smakowi waterdrop® towarzyszą dedykowane linii LOVE akcesoria, wszystkie utrzymane w pięknym, lekko cukierkowym designie, w różnych tonacjach koloru różowego. Wśród nich znajdziemy ciemnoróżową butelkę ze stali nierdzewnej w dwóch rozmiarach (0,6 i 1L), szklaną butelkę, stalowe oraz szklane słomki, porcelanowe kubeczki, torbę oraz szklanki i karafkę. Wyjątkowym dodatkiem będzie perfumowana sojowa świeca (370ml) z bambusową pokrywką w porcelanowym słoju.
O waterdropÒ
LOVE jest jedenastym smakiem w portfolio marki waterdrop®. Oprócz niego w ofercie producenta znajdziemy smaki: GLOW, YOUTH, RELAX, ZEN, BOOST, CLEAN, FOCUS, DEFENCE, NERO oraz VIBE (edycja limitowana). Każdy z nich to wyjątkowa kompozycja roślinnych składników, od egzotycznych superfooods, jak opuncja, moringa, czy baobab, po wyjątkowe zioła, np. mniszek lekarski, chmiel i czarny bez. Waterdrop® to smaki owoców i roślin zamknięte w skoncentrowanych kostkach bez dodatku cukru, które po rozpuszczeniu w wodzie zamieniają ją w smaczny, orzeźwiający napój. Pomagają w piciu większej ilości wody i utrzymaniu zdrowego poziomu nawodnienia organizmu, a dzięki wyselekcjonowanym składnikom dobroczynnie wpływają na naturalne piękno, dodają zdrowej energii lub pomagają się zrelaksować.
Każdemu ze smaków waterdrop® towarzyszą wyjątkowe akcesoria zaprojektowane ze światowej klasy projektantami i ilustratorami, takie jak butelki, szklanki, metalowe słomki, czy bawełniane torby. Picie wody staje się łatwiejsze, gdy sprawia przyjemność, a dzięki akcesoriom waterdrop® możesz dbać o siebie i cieszyć się pięknem designerskich dodatków.
Waterdrop jest marką z doświadczeniem na wielu światowych rynkach, od niedawna działającą też na rynku polskim. Mikrodrinki waterdrop® i towarzyszące im akcesoria można znaleźć w sklepie internetowym producenta, a więcej informacji także na Facebooku oraz Instagramie marki. Smak LOVE dostępny jest od 9 sierpnia w sklepie internetowym.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.