Komunikaty PR

Duda Nasze Polskie w Pytaniu na Śniadanie

2020-12-11  |  14:15
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 1.03 MB )

Duda Nasze Polskie w Pytaniu na Śniadanie

Już w najbliższą sobotę, 12 grudnia, widzowie programu TVP 2 - Pytanie na Śniadanie poznają produkty marki Duda Nasze Polskie. Szef kuchni pokaże, jak można wykorzystać kiełbasy suche z linii Nasze Polskie nie tylko na kanapkach. Propozycje dań z pewnością znajdą zastosowanie na świątecznym stole.

Kiełbasy suche – takie jak krakowska, żywiecka czy kabanosy, zazwyczaj serwowane są jako dodatek do kanapek lub przekąska. Tymczasem ich zastosowanie może być znacznie szersze, o czym przekonają się widzowie telewizji śniadaniowej. W sobotę, 12 grudnia, ceniony szef kuchni zaprezentuje trzy pomysły na nietypowe wykorzystanie kiełbas suchych. Będą to propozycje dla każdego, które sprawdzą się podczas wielu okazji, np. na świątecznymi stole.

- „Mimo że wciąż chcemy poznawać nowe smaki i zachwycamy się kuchniami świata, coraz częściej wracamy do korzeni polskiej kuchni i wykorzystujemy w niej tradycyjne produkty. Podążając za tym trendem, chcielibyśmy przedstawić widzom nasze nowości produktowe marki Duda Nasze Polskie, która inspirowana jest tradycyjnymi rodzimymi smakami. Pokażemy, jak można wykorzystać nasze specjały w niebanalny sposób” - mówi Beata Mroziuk, Dyrektor ds. Marketingu w Zakładach Mięsnych Silesia.

Prezentacja produktów zostanie wsparta bilbordami sponsorskimi. Działanie jest częścią kampanii 360° „Wybierz najlepszy smak”, promującej produkty marki Duda Nasze Polskie.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.