Komunikaty PR

Jak wołowina z USA zmieniała rynek kulinarny nad Wisłą

2024-09-27  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maria Woźniak
Tender Meat sp. z o.o.

Wolności 21
09-100 Płońsk
biuro|tendermeat.pl| |biuro|tendermeat.pl
+23 662 69 20
www.tendermeat.pl

Budowanie rynku wołowiny premium w Polsce to proces, który rozpoczął się niemal dwie dekady temu, kiedy steki były jeszcze egzotycznym rarytasem. Obecnie Polacy coraz chętniej sięgają po najwyższej jakości mięso na steki, a sprzedaż tego rodzaju produktów notuje znaczące wzrosty z roku na rok. W dużej mierze jest to zasługa firmy Tender Meat sp. z o.o., która w 2001 roku wprowadziła na polski rynek amerykańską wołowinę o najwyższych standardach jakości.

Na początku lat dwutysięcznych termin kulinarna wołowina stekowa był praktycznie nieznany. Wołowina kojarzyła się głównie z mięsem do rosołu, pieczeni, bitek czy zrazów, ewentualnie na tatar. Sytuacja ta zmieniała się stopniowo wraz z rosnącą świadomością kulinarną Polaków i systematycznym budowaniem mody na steki z wyższej półki przez dystrybutorów mięsa premium. Dzisiaj Tender Meat sp. z o.o. z dumą oferuje szeroki wybór steków restauracyjnej klasy nie tylko w segmencie HoReCa, ale także w detalu za pośrednictwem swojego internetowego butiku mięsnego BBQ.PL oraz dostarczając steki do specjalistycznych sklepów mięsnych, a nawet sieci detalicznych.

„Kiedy rozpoczynaliśmy tę przygodę, to właśnie od amerykańskich hodowców i producentów mięsa uczyliśmy się wszystkiego o kulinarnej wołowinie – od klasyfikacji jakości po najdrobniejsze szczegóły procesu hodowli,” wspomina właściciel firmy. „Organizowaliśmy wyjazdy studyjne do USA, gdzie razem z szefami kuchni poznawaliśmy tajniki produkcji steków, doskonaląc wiedzę o tym, co wyróżnia wołowinę premium. Dziś jesteśmy dumni, że możemy tę wiedzę przekazywać dalej i kreować nowe standardy jakości na polskim rynku.”

Internetowy butik BBQ.PL jest miejscem, gdzie klienci mogą wybierać spośród bogatego asortymentu mięs, w tym słynnych amerykańskich steków: Ribeye, T-Bone, New York Strip czy Porterhouse. Wysokie standardy, wieloletnie doświadczenie oraz inspiracja najlepszymi praktykami z USA pozwalają firmie dostarczać mięso, które zachwyca nawet najbardziej wymagających konsumentów.

„Naszym celem jest oferowanie mięsa, które gwarantuje powtarzalność i pewność, że za każdym razem klient otrzyma produkt wysokiej jakości za jaką zapłacił,” dodaje właściciel. „Amerykańska wołowina, która od lat dominuje w naszej ofercie, stanowi fundament tego podejścia – jej popularność jest najlepszym dowodem na to, że Polacy nie boją się już wyższych cen, jeśli w zamian otrzymują produkt najwyższej klasy.”

Ten sukces to wynik długoletniej edukacji rynku oraz budowania świadomości jakości premium w segmencie mięsa wołowego. Tender Meat sp. z o.o. nadal zamierza rozwijać ofertę, odpowiadając na rosnące potrzeby konsumentów oraz przyczyniając się do dalszego rozwoju kultury kulinarnej w Polsce. A wszystko po to, by jak najwięcej Polaków mogło cieszyć się doskonałymi stekami zarówno w restauracjach, jak również w zaciszu własnego domu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tender Meat sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.