Jedzenie dopasowane do nastroju, czyli Mood Food z VEGETA
Ulubiona przekąska, danie przywołujące miłe wspomnienia czy potrawa, dzięki której czujemy się lepiej – to drobne przyjemności, które możemy zaserwować sobie każdego dnia. Mood Food, bo o nim mowa, to sposób na wprawienie się w dobry nastrój, a także urozmaicenie codziennych momentów. Jednak niekiedy zdarza się, że sami nie wiemy, na co mamy dzisiaj ochotę. Marka VEGETA przybywa z rozwiązaniem i pomaga w dopasowaniu FOODU do MOODU.
Czym jest Mood Food?
Mood Food to obecnie jeden z wiodących trendów żywieniowych. Na czym polega? Na dopasowaniu jedzenia do nastroju w danej chwili. Stawiamy na potrawy, które nie tylko zaspokoją nasz głód i dostarczą niezbędnych składników odżywczych, ale także dadzą nam poczucie komfortu i satysfakcji. Kierujemy się indywidualnymi potrzebami w konkrentym momencie, tak aby czerpać z jedzenia przyjemność. To także idealny sposób na celebrowanie chwili i urozmaicenie każdego dnia.
Na jaki Food masz Mood?
Jedzenie to jeden z najważniejszych obszarów naszego życia. Codziennie mamy do zaplanowania minium kilka posiłków, które dostarczą nam niezbędnej energii. Nic dziwnego, że często stajemy przed pytaniem: „co dzisiaj zjeść?”. VEGETA przybywa z pomocą. Na stronie marki znaleźć można quiz, który w kilka chwil podpowie pyszne potrawy – dopasowane zarówno do preferencji żywieniowych, jak i aktualnego nastroju. Wystarczy odpowiedzieć na kilka pytań by dowiedzieć się, czy nasz obecny stan to „Only Good Vibes”, „I want adventure”, „Hooneymoonish” czy coś zupełnie innego. Wraz z wynikiem quizu uzyskamy także kulinarne inspiracje – propozycję konkretnego dania, a także kilka jego alternatyw.
Wszystko smakuje lepiej z VEGETA
Niezależnie od przygotowywanej potrawy, o jej idealne doprawienie i wyrazisty smak zadba VEGETA Uniwersalna. To sprawdzone rozwiązanie, które towarzyszy nam w kuchni od 65 lat. Mieszanka przypraw VEGETA stanowi oryginalne połączenie starannie wyważonych proporcji przypraw oraz suszonych warzyw. Dzięki jej wszechstronnemu zastosowaniu, idealnie sprawdzi się do różnorodnych potraw – od zup po dania warzywne i mięsne, duszone i grillowane. W bogatym portfolio marki można znaleźć również m.in. mieszanki przypraw dostosowane do potraw, piramidki smaku, fixy, kostki rosołowe, przyprawy w płynie oraz przyprawę warzywną BIO. Z VEGETA gotowanie staje się pasją, a kuchnia polem do kreatywnego wyrażania siebie.
Quiz oraz wszystkie przepisy znajdują się w zakładce Mood Food na oficjalnej stronie marki: https://www.vegeta.pl/pl/mood-food

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.