Jedzenie dopasowane do nastroju, czyli Mood Food z VEGETA
Ulubiona przekąska, danie przywołujące miłe wspomnienia czy potrawa, dzięki której czujemy się lepiej – to drobne przyjemności, które możemy zaserwować sobie każdego dnia. Mood Food, bo o nim mowa, to sposób na wprawienie się w dobry nastrój, a także urozmaicenie codziennych momentów. Jednak niekiedy zdarza się, że sami nie wiemy, na co mamy dzisiaj ochotę. Marka VEGETA przybywa z rozwiązaniem i pomaga w dopasowaniu FOODU do MOODU.
Czym jest Mood Food?
Mood Food to obecnie jeden z wiodących trendów żywieniowych. Na czym polega? Na dopasowaniu jedzenia do nastroju w danej chwili. Stawiamy na potrawy, które nie tylko zaspokoją nasz głód i dostarczą niezbędnych składników odżywczych, ale także dadzą nam poczucie komfortu i satysfakcji. Kierujemy się indywidualnymi potrzebami w konkrentym momencie, tak aby czerpać z jedzenia przyjemność. To także idealny sposób na celebrowanie chwili i urozmaicenie każdego dnia.
Na jaki Food masz Mood?
Jedzenie to jeden z najważniejszych obszarów naszego życia. Codziennie mamy do zaplanowania minium kilka posiłków, które dostarczą nam niezbędnej energii. Nic dziwnego, że często stajemy przed pytaniem: „co dzisiaj zjeść?”. VEGETA przybywa z pomocą. Na stronie marki znaleźć można quiz, który w kilka chwil podpowie pyszne potrawy – dopasowane zarówno do preferencji żywieniowych, jak i aktualnego nastroju. Wystarczy odpowiedzieć na kilka pytań by dowiedzieć się, czy nasz obecny stan to „Only Good Vibes”, „I want adventure”, „Hooneymoonish” czy coś zupełnie innego. Wraz z wynikiem quizu uzyskamy także kulinarne inspiracje – propozycję konkretnego dania, a także kilka jego alternatyw.
Wszystko smakuje lepiej z VEGETA
Niezależnie od przygotowywanej potrawy, o jej idealne doprawienie i wyrazisty smak zadba VEGETA Uniwersalna. To sprawdzone rozwiązanie, które towarzyszy nam w kuchni od 65 lat. Mieszanka przypraw VEGETA stanowi oryginalne połączenie starannie wyważonych proporcji przypraw oraz suszonych warzyw. Dzięki jej wszechstronnemu zastosowaniu, idealnie sprawdzi się do różnorodnych potraw – od zup po dania warzywne i mięsne, duszone i grillowane. W bogatym portfolio marki można znaleźć również m.in. mieszanki przypraw dostosowane do potraw, piramidki smaku, fixy, kostki rosołowe, przyprawy w płynie oraz przyprawę warzywną BIO. Z VEGETA gotowanie staje się pasją, a kuchnia polem do kreatywnego wyrażania siebie.
Quiz oraz wszystkie przepisy znajdują się w zakładce Mood Food na oficjalnej stronie marki: https://www.vegeta.pl/pl/mood-food

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Maciej Dowbor: Mamy dom w Hiszpanii i tam odpoczywamy, ale na co dzień mieszkamy w Polsce. Tu pracujemy, płacimy podatki, a nasze córki chodzą do szkoły
Prezenter zaznacza, że co prawda wraz ze swoją żoną kupili dom w Hiszpanii, to jednak większość czasu spędzają w Polsce. Tutaj bowiem mają pracę, a ich córki chodzą do miejscowych szkół. Maciej Dowbor zdradza też, że dużo lepiej funkcjonuje mu się w naszym kraju. Tu realizuje większość swoich projektów zawodowych, natomiast możliwość wyjechania z dala od Warszawy pomaga mu się wyciszyć, odpocząć od zgiełku i nabrać do wszystkiego dystansu.
Podróże
Damian Janikowski: Po ostatniej walce muszę porządnie odpocząć i wyleczyć kontuzje. Zazwyczaj na wakacje wybieram Egipt albo Turcję

Sportowiec przyznaje, że jego ulubionymi kierunkami na wakacje są Egipt i Turcja. Lubi odpoczywać w egzotycznych kurortach i cieszy się, kiedy cała rodzina ma wreszcie czas dla siebie. Damian Janikowski zaznacza, że teraz przede wszystkim chce wyleczyć kontuzje i naładować akumulatory, a kolejne walki na ringu stoczy dopiero pod koniec tego roku lub na początku przyszłego.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.