Jesień pełna smaku w Salad Story – odkryj nowe sezonowe menu!
Wraz z jesienią Salad Story, polska marka znana z serwowania świeżych i zdrowych potraw, zaskoczyła swoją ofertą. Od 19 września wszyscy miłośnicy kulinariów mają okazję odkrywać jesienną odsłonę menu i skosztować dań inspirowanych bogactwem smaków. Wśród nowych propozycji w portfolio pojawiły się m.in. sałatki, wrapy, bowle czy zupy, w których głównymi bohaterami są dynie i boczniaki. Limitowane propozycje inspirowane są polskimi, jesiennymi smakami.
W nowej karcie dań królują sezonowe warzywa i owoce, które stanowią idealną bazę do smacznych potraw. Główną rolę odgrywają tu składniki takie jak dynia, boczniak, jabłko, cebulka balsamiczna, kuskus, twaróg wędzony, porzeczka liofilizowana oraz aromatyczne przyprawy, które podkreślają charakter tej pory roku. Jesienna oferta nie tylko rozgrzeje w chłodne dni, ale dostarczy również organizmowi witamin niezbędnych do utrzymania zdrowia podczas jesiennej aury.
W ofercie znajdują się nie tylko nowe propozycje, ale również popularne klasyki. Dla klientów ceniących sobie zdrową kuchnię, sezonowe dania stanowią doskonały sposób na zachowanie balansu między smakiem a wartościami odżywczymi. Nowe menu jest dostępne od 19 września we wszystkich lokalach Salad Story w całej Polsce, jak również w aplikacjach do zamawiania jedzenia na wynos. Jesiennych smaków będzie można skosztować do pierwszej połowy grudnia.
W jesiennym menu Salad Story zagościły pyszne i sezonowe specjały:
Hit nadchodzącego sezonu – krem z dyni.
W rodzinie zup zagościł wyśmienity krem z dyni. Jest on źródłem beta-karotenu, który korzystnie wpływa na wzrok oraz kondycję skóry. W połączeniu z imbirem oraz różnorodnymi przyprawami działa rozgrzewająco, wykazuje właściwości antybakteryjne oraz wspiera pracę układu pokarmowego.
Większy wybór sałatek
Sieć wprowadza do menu także dwa nowe jesienne odkrycia sałatkowe. Wegetariańską „Jesienny boczniak” oraz wegańską „Dynia humus”. Dania nie tylko zachwycają smakiem, ale również wpływają prozdrowotnie na nasz organizm. „Jesienny boczniak” – to sałatka, której składniki są bogate w witaminy A i C, wspierające funkcjonowanie układu immunologicznego. Nie zabraknie w niej miksu sałat, pieczonej dyni, salsy pomidorowej, quionoa z ryżem, jabłka, twarogu, cebulki balsamicznej oraz prażonej, natki pietruszki i boczniaka. Całość do smaku doprawi nowy sos śliwkowy.
Z kolei druga z propozycji - „Dynia Hummus” – to przede wszystkim pieczona dynia i hummus, które są w towarzystwie miksu sałat, pomidorków cherry, surówki z kapusty, pieczonej cieciorki, kaszy kuskus gigant, granatu, posypki gryczanej i porzeczki liofilizowanej. Aby jeszcze mocniej wydobyć wszystkie smaki, dodatkowo w zestawie jest sos tahini. Produkty dostępne są w dwóch wariantach wagowych: standardowym oraz powiększonym.
W portfolio nie mogło zabraknąć również nowości wśród wrapów. Wegetariański smak na jesień to Dynia BBQ łączący w sobie wykwintne składniki i zdrowotne korzyści. Dynie są bogate w witaminę A, która wspiera nie tylko wzrok, ale także poprawia elastyczność i kondycję skóry.
Sporym zainteresowaniem w ofercie Salad Story cieszą się także bowle, dlatego do oferty dołączyły dwa nowe warianty: Kurczak Dynia oraz wegetariański Śliwkowy BBQ Boczniak. Są to propozycje idealne na szybkie i zdrowe posiłki.
Bowl z kurczakiem jest źródłem dobrze przyswajalnego białka, które stanowi element składowy przeciwciał wspierających organizm w walce z infekcjami. Oprócz tytułowego kurczaka, w kompozycji znalazły się m.in. szpinak, kuskus gigant, pomidorki cherry, pieczona dynia, jabłko, cebulka balsamiczna, wędzony twaróg, natka pietruszki, bazylia, porzeczka liofilizowana, miks pestek i sos śliwkowy.
Z kolei Bowl Śliwkowy BBQ Boczniak zachwyca nie tylko smakiem, ale także bogactwem składników. Znajdziemy tu boczniaki oraz quinoę serwowane z aromatycznym ryżem, pieczoną dynią, która dodaje słodkiego akcentu. Czarne fasole, wzbogacające danie o białko i intensywny smak oraz świeża salsa pomidorowa, idealnie komponują się z resztą składników. Balsamiczna cebulka nadaje całości wyjątkowej głębi, a soczyste jabłko oraz młody szpinak wprowadzają świeżość. O chrupkość zadba prażona cebulka.
Na osłodę coraz chłodniejszych dni, w menu pojawiło się Ciasto marchewkowe. To doskonała przekąska, która łączy jesienną słodycz z walorami zdrowotnymi, a przy tym zachwyca smakiem.
***
Salad Story powstało 2007 roku i obecnie jest to największa sieć restauracji serwujących zdrowe i szybkie posiłki w Polsce. Firma konsekwentnie realizuje misję serwowania zdrowego jedzenia zrzeszając już ponad 40 lokali gastronomicznych znajdujących się głównie w największych centrach handlowych w kraju. Marka karmi swoich gości z miłością do natury, współpracuje z polskimi dostawcami oraz korzysta z lokalnych upraw rolnych tam, gdzie jest to możliwe. Sieć jest zarządzana przez współzałożycielkę i pasjonatkę Anię Krajewską, która osobiście kreuje smaki i kompozycje dostępne w restauracjach, szuka nowych trendów i wprowadza je do Salad Story oraz pilnuje wartości i tego co od początku było najważniejsze, czyli misji zmieniania świata na lepsze, przez dobre zdrowe jedzenie.

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.