Komunikaty PR

Kuroniowie Diety poszukują lokalnych ekodostawców

2020-12-11  |  16:30
Biuro prasowe

Naturalność, lokalność i sezonowość – takie wartości przyświecają firmie diet pudełkowych Kuroniowie Diety, która gwarantuje, że codziennie dostarczy nam zdrowie pod same drzwi. Obecnie firma poszerza portfolio swoich ekodostawców i zaprasza do współpracy lokalnych producentów, którzy chcą, aby ich najlepszej jakości produkty trafiły na nasze stoły w postaci pysznych i wartościowych posiłków przygotowanych przez samych Kuroniów.

Kuroniowie Diety współpracują już z małymi gospodarstwami, dzięki czemu zyskują wysokiej jakości warzywa i owoce, a lokalni producenci otrzymują wsparcie i stałe dostawy. Ale, jak podkreśla szef kuchni Jakub Kuroń, celem firmy jest systematyczne zwiększanie liczby podpisanych umów z lokalnymi dostawcami i coraz większa kontrola drogi, którą żywność trafia na nasze stoły.

Coraz więcej osób czyta etykiety i interesuje się pochodzeniem produktu. Wzrasta też świadomość, że jakość żywności ma duży wpływ na zdrowie i samopoczucie. Konsumenci, którzy dbają o siebie i świadomie się odżywiają, sięgają po produkty ekologiczne i te pochodzące od lokalnych producentów. Dlatego wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, wprowadzamy do oferty coraz więcej produktów z małych, lokalnych gospodarstw, aby każdego dnia zapewnić w ich diecie świeże, sezonowe warzywa i owoce. Chcemy, aby nasi klienci odkrywali z nami smak prawdziwej, naturalnej żywności pochodzącej z lokalnych i ekologicznych upraw – podkreśla Jakub Kuroń.

Kuroniowie Diety to firma diet pudełkowych nowej generacji, która na bazie rodzinnego doświadczenia buduje markę zgodną z najnowszymi trendami w światowej sztuce kulinarnej. Bogaty wybór diet został stworzony przez wyspecjalizowanych dietetyków klinicznych, tak aby dzięki naturalnym, lokalnym i sezonowym składnikom wspierać zdrowy styl życia klientów, a zarazem zapewniać im niezrównane doznania smakowe. Unikalna oferta firmy obejmuje diety od standardowej przez różne odmiany wegetariańskich po bezglutenową i bezlaktozową, a także energetyzujące shoty na odporność. Oferta jest skierowana do osób, które chcą się zdrowo odchudzić, nie idąc na kompromisy smakowe, zyskać energię dzięki nieprzetworzonej żywności bez konserwantów i sztucznych dodatków czy po prostu nie mają czasu lub nie lubią gotować. Codzienna dostawa diety pod drzwi jest bezpłatna. Oprócz pomagania nam w kształtowaniu sylwetki fit Kuroniowie Diety wspierają również naszą odporność.

Dla mnie jako dietetyka oprócz tabelek i wartości odżywczych ważne jest, z czego robimy nasze jedzenie, aby było dobrej jakości, ekologiczne i zdrowe. Pamiętajcie, że jesteśmy tym, co jemy, i każdy produkt, który spożywamy, potem nam się odwdzięczy. Zdrowe, regularne jedzenie wpływa na naszą odporność. Jeśli połączymy to z wysiłkiem fizycznym, zyskamy pewność, że będziemy na długie lata zdrowi. My w Kuroniowie Diety stawiamy na kiszonki i sezonowe warzywa. To one pomogą nam mniej chorować i zadbać o naszą odporność – mówi Gaja Kuroń, główna dietetyczka Kuroniów Diety.

Wsparcie lokalnej produkcji ma duży wpływ nie tylko na jakość żywności, ale również pozytywnie oddziałuje na środowisko naturalne i ochronę planety. Małe gospodarstwa używają mniej chemii, wybierając większą bioróżnorodność. Ponadto, kupując produkty lokalnie, przyczyniamy się do obniżenia emisji CO2 związanej z transportem żywności.

Nasi klienci coraz częściej poszukują produktów, do których mają zaufanie. Dlatego podejmujemy działania w zakresie zaopatrzenia w naturalne składniki o najwyższych walorach smaku i bezpieczeństwa i zamierzamy zbudować sieć wyselekcjonowanych dostawców. Zapraszamy do współpracy lokalnych producentów, którzy dostarczą nam wysokiej jakości warzywa i owoce, które powstały z poszanowaniem środowiska naturalnego. Jeśli chcesz, aby marka Kuroniowie Diety stała się również twoją wizytówką, dołącz do nas! – zachęca Jakub Kuroń.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów Biuro prasowe
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.