Komunikaty PR

Kuroniowie Diety poszukują lokalnych ekodostawców

2020-12-11  |  16:30
Biuro prasowe

Naturalność, lokalność i sezonowość – takie wartości przyświecają firmie diet pudełkowych Kuroniowie Diety, która gwarantuje, że codziennie dostarczy nam zdrowie pod same drzwi. Obecnie firma poszerza portfolio swoich ekodostawców i zaprasza do współpracy lokalnych producentów, którzy chcą, aby ich najlepszej jakości produkty trafiły na nasze stoły w postaci pysznych i wartościowych posiłków przygotowanych przez samych Kuroniów.

Kuroniowie Diety współpracują już z małymi gospodarstwami, dzięki czemu zyskują wysokiej jakości warzywa i owoce, a lokalni producenci otrzymują wsparcie i stałe dostawy. Ale, jak podkreśla szef kuchni Jakub Kuroń, celem firmy jest systematyczne zwiększanie liczby podpisanych umów z lokalnymi dostawcami i coraz większa kontrola drogi, którą żywność trafia na nasze stoły.

Coraz więcej osób czyta etykiety i interesuje się pochodzeniem produktu. Wzrasta też świadomość, że jakość żywności ma duży wpływ na zdrowie i samopoczucie. Konsumenci, którzy dbają o siebie i świadomie się odżywiają, sięgają po produkty ekologiczne i te pochodzące od lokalnych producentów. Dlatego wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, wprowadzamy do oferty coraz więcej produktów z małych, lokalnych gospodarstw, aby każdego dnia zapewnić w ich diecie świeże, sezonowe warzywa i owoce. Chcemy, aby nasi klienci odkrywali z nami smak prawdziwej, naturalnej żywności pochodzącej z lokalnych i ekologicznych upraw – podkreśla Jakub Kuroń.

Kuroniowie Diety to firma diet pudełkowych nowej generacji, która na bazie rodzinnego doświadczenia buduje markę zgodną z najnowszymi trendami w światowej sztuce kulinarnej. Bogaty wybór diet został stworzony przez wyspecjalizowanych dietetyków klinicznych, tak aby dzięki naturalnym, lokalnym i sezonowym składnikom wspierać zdrowy styl życia klientów, a zarazem zapewniać im niezrównane doznania smakowe. Unikalna oferta firmy obejmuje diety od standardowej przez różne odmiany wegetariańskich po bezglutenową i bezlaktozową, a także energetyzujące shoty na odporność. Oferta jest skierowana do osób, które chcą się zdrowo odchudzić, nie idąc na kompromisy smakowe, zyskać energię dzięki nieprzetworzonej żywności bez konserwantów i sztucznych dodatków czy po prostu nie mają czasu lub nie lubią gotować. Codzienna dostawa diety pod drzwi jest bezpłatna. Oprócz pomagania nam w kształtowaniu sylwetki fit Kuroniowie Diety wspierają również naszą odporność.

Dla mnie jako dietetyka oprócz tabelek i wartości odżywczych ważne jest, z czego robimy nasze jedzenie, aby było dobrej jakości, ekologiczne i zdrowe. Pamiętajcie, że jesteśmy tym, co jemy, i każdy produkt, który spożywamy, potem nam się odwdzięczy. Zdrowe, regularne jedzenie wpływa na naszą odporność. Jeśli połączymy to z wysiłkiem fizycznym, zyskamy pewność, że będziemy na długie lata zdrowi. My w Kuroniowie Diety stawiamy na kiszonki i sezonowe warzywa. To one pomogą nam mniej chorować i zadbać o naszą odporność – mówi Gaja Kuroń, główna dietetyczka Kuroniów Diety.

Wsparcie lokalnej produkcji ma duży wpływ nie tylko na jakość żywności, ale również pozytywnie oddziałuje na środowisko naturalne i ochronę planety. Małe gospodarstwa używają mniej chemii, wybierając większą bioróżnorodność. Ponadto, kupując produkty lokalnie, przyczyniamy się do obniżenia emisji CO2 związanej z transportem żywności.

Nasi klienci coraz częściej poszukują produktów, do których mają zaufanie. Dlatego podejmujemy działania w zakresie zaopatrzenia w naturalne składniki o najwyższych walorach smaku i bezpieczeństwa i zamierzamy zbudować sieć wyselekcjonowanych dostawców. Zapraszamy do współpracy lokalnych producentów, którzy dostarczą nam wysokiej jakości warzywa i owoce, które powstały z poszanowaniem środowiska naturalnego. Jeśli chcesz, aby marka Kuroniowie Diety stała się również twoją wizytówką, dołącz do nas! – zachęca Jakub Kuroń.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.