Komunikaty PR

Marka Makłowicz i Synowie debiutuje na rynku spożywczym z pierwszymi produktami

2023-07-06  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt
Joanna Guz
Lepont

Bagatela 10/8
00-585 Warszawa
joanna|lepont.pl| |joanna|lepont.pl
898 898 898
https://www.lepont.pl/

Marka Makłowicz i Synowie z dumą ogłasza swój debiut na rynku spożywczym, wprowadzając produkty własne inspirowane podróżami kulinarnymi Roberta Makłowicza. Marka wnosi świeże podejście oraz autentyczny smak na stoły Polaków, a do tego także inspiruje i zachęca do eksperymentowania w zaciszu domowych kuchni.

Robert Makłowicz, jeden z najpopularniejszych polski krytyk kulinarny i podróżnik, spędził lata na odkrywaniu tajemnic smaków z najróżniejszych zakątków świata. Teraz, wraz z synami - Mikołajem i Ferdynandem - kontynuuje swoje kulinarne dziedzictwo, wspólnie przekuwając swoje doświadczenia w unikalne produkty spożywcze.

Makłowicz i Synowie to marka będąca odzwierciedleniem pasji do podróżowania. Nieustanne poszukiwanie doskonałych składników i oryginalnych receptur zaowocowało stworzeniem wyjątkowych produktów, które teraz zostały udostępnione szerokiej rzeszy konsumentom.

Proponujemy Państwu podróże kulinarne bez wychodzenia z własnej kuchni. Gotujcie, jedzcie, cieszcie się! - mówi Robert Makłowicz.

Oferta produktowa marki obejmuje szeroką gamę produktów inspirowanych podróżami w najdalsze zakątki świata. Od oryginalnych włoskich makaronów, poprzez aromatyczne sosy, aż po dania gotowe, jak np. gulasz segedyński. Każdy z produktów jest starannie przygotowany na bazie autorskich receptur z wykorzystaniem wysokiej jakości składników, które sprawią, że na domowych talerzach zagości niepowtarzalna kompozycja smaków.

Makłowicz i Synowie to nie tylko wyjątkowe produkty spożywcze, ale także źródło wiedzy kulinarnej. Marka w ramach inspirowania smakoszy, planuje cyklicznie udostępniać przepisy oraz porady kulinarne na stronie internetowej, social mediach, kanale YouTube, a także…na samych opakowaniach produktów za pośrednictwem kodów QR. 

Chcemy, aby każdy mógł czerpać radość i przyjemność z gotowania oraz odkrywał smaki lokalnych kuchni z całego świata. Zachęcamy także do eksperymentowania i szukania swoich własnych interpretacji naszych produktów. - mówi Mikołaj Makłowicz, Wiceprezes Zarządu Makłowicz i Synowie Sp. z o.o.

Na czele marki Makłowicz i Synowie stoi pasja do autentycznego smaku oraz miłość do podróży. Misją marki jest dostarczanie konsumentom wyjątkowych doznań kulinarnych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lepont
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Farmacja

Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.