Marki z portfolio Stock Polska nagrodzone w Warsaw Spirits Competition
Aż trzy złote medale zostały przyznane w tegorocznej edycji Warsaw Spirits Competition markom z oferty Stock Polska. Wyróżnione zostały: należąca do segmentu ultra premium wódka Orkisz, wódka smakowa Żołądkowa Kolonialna z Nutą Brandy oraz jedna z tegorocznych nowości z rodziny Żołądkowych - Żołądkowa Gorzka Rześka Limonka z Miętą.
Marki doceniane od lat
Stock Polska posiada w swoim szerokim portfolio wiele marek, które od lat są nie tylko doceniane przez konsumentów, ale również wyróżniane przez ekspertów w ważnych konkursach branżowych w Polsce i na świecie. Tegoroczna edycja Warsaw Spirits Competition, konkursu organizowanego przez magazyn Aqua Vitae oraz portal Spirits.com.pl, przyniosła lubelskiemu producentowi alkoholu aż trzy złote medale.
W kategorii „wódki pszeniczne” jurorzy konkursu przyznali złoty medal marce Orkisz. Ta wyjątkowa wódka z segmentu ultra premium jest wytwarzana w małych ilościach w procesie powolnej destylacji. Charakteryzuje się niezwykle łagodnym i niepowtarzalnym smakiem.
Złoty medal – tym razem w kategorii „wódki smakowe ” – zdobyła również Żołądkowa Kolonialna z Nutą Brandy. Dwa warianty tej wpisującej się w trend premiumizacji marki, dołączyły do oferty Stock Polska rok temu. Żołądkowa Kolonialna bazuje na oryginalnej recepturze Żołądkowej Gorzkiej z XIX wieku. Łączy aromat dzikich, gorzkich pomarańczy z najdalszych zakątków świata z luksusowymi przyprawami oraz nutami leżakowanej w dębowych beczkach brandy oraz whiskey.
Trzeci złoty medal, w kategorii „napoje spirytusowe”, powędrował do Żołądkowej Gorzkiej Rześkiej Limonki z Miętą,. To zupełnie nowe, świeże oblicze znanej marki, charakteryzujące się naturalnością, unikalną recepturą i zachwycająco lekkim smakiem.
Niecodziennie okoliczności
Podczas trzeciej edycji konkursu Warsaw Spirits Competition jury procedowało w trybie zdalnym. Trunki, jak co roku, oceniane były w ciemno, na podstawie oznakowanych próbek, a eksperci nie znali swoich wzajemnych werdyktów, aż do momentu ogłoszenia wyników. Brali pod uwagę takie kryteria jak: aromat, smak, finisz oraz całościowe wrażenie. Mimo niecodziennych okoliczności tegorocznej edycji konkursu, liczba zgłoszeń była rekordowa, a poziom alkoholi biorących udział w konkursie, jak zawsze, wysoki.

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia
Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.
Edukacja
Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.
Media
Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.