Komunikaty PR

Marki z portfolio Stock Polska nagrodzone w Warsaw Spirits Competition

2020-11-23  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.14 MB )

Aż trzy złote medale zostały przyznane w tegorocznej edycji Warsaw Spirits Competition markom z oferty Stock Polska. Wyróżnione zostały: należąca do segmentu ultra premium wódka Orkisz, wódka smakowa Żołądkowa Kolonialna z Nutą Brandy oraz jedna z tegorocznych nowości z rodziny Żołądkowych - Żołądkowa Gorzka Rześka Limonka z Miętą.

 

Marki doceniane od lat

Stock Polska posiada w swoim szerokim portfolio wiele marek, które od lat są nie tylko doceniane przez konsumentów, ale również wyróżniane przez ekspertów w ważnych konkursach branżowych w Polsce i na świecie. Tegoroczna edycja Warsaw Spirits Competition, konkursu organizowanego przez magazyn Aqua Vitae oraz portal Spirits.com.pl, przyniosła lubelskiemu producentowi alkoholu aż trzy złote medale.

W kategorii „wódki pszeniczne” jurorzy konkursu przyznali złoty medal marce Orkisz. Ta wyjątkowa wódka z segmentu ultra premium jest wytwarzana  w małych ilościach w procesie powolnej destylacji. Charakteryzuje się niezwykle łagodnym i niepowtarzalnym smakiem.

Złoty medal – tym razem w kategorii „wódki smakowe ” – zdobyła również Żołądkowa Kolonialna z Nutą Brandy. Dwa warianty tej wpisującej się w trend premiumizacji marki, dołączyły do oferty Stock Polska rok temu. Żołądkowa Kolonialna bazuje na oryginalnej recepturze Żołądkowej Gorzkiej z XIX wieku. Łączy aromat dzikich, gorzkich pomarańczy z najdalszych zakątków świata z luksusowymi przyprawami oraz nutami leżakowanej w dębowych beczkach brandy oraz whiskey.

Trzeci złoty medal, w kategorii „napoje spirytusowe”, powędrował do Żołądkowej Gorzkiej Rześkiej Limonki z Miętą,. To zupełnie nowe, świeże oblicze znanej marki, charakteryzujące się naturalnością, unikalną recepturą i zachwycająco lekkim smakiem.

 

Niecodziennie okoliczności

Podczas trzeciej edycji konkursu Warsaw Spirits Competition jury procedowało w trybie zdalnym. Trunki, jak co roku, oceniane były w ciemno, na podstawie oznakowanych próbek, a eksperci nie znali swoich wzajemnych werdyktów, aż do momentu ogłoszenia wyników. Brali pod uwagę takie kryteria jak: aromat, smak, finisz oraz całościowe wrażenie. Mimo niecodziennych okoliczności tegorocznej edycji konkursu, liczba zgłoszeń była rekordowa, a poziom alkoholi biorących udział w konkursie, jak zawsze, wysoki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów Biuro prasowe
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.