Marki z portfolio Stock Polska nagrodzone w Warsaw Spirits Competition
Aż trzy złote medale zostały przyznane w tegorocznej edycji Warsaw Spirits Competition markom z oferty Stock Polska. Wyróżnione zostały: należąca do segmentu ultra premium wódka Orkisz, wódka smakowa Żołądkowa Kolonialna z Nutą Brandy oraz jedna z tegorocznych nowości z rodziny Żołądkowych - Żołądkowa Gorzka Rześka Limonka z Miętą.
Marki doceniane od lat
Stock Polska posiada w swoim szerokim portfolio wiele marek, które od lat są nie tylko doceniane przez konsumentów, ale również wyróżniane przez ekspertów w ważnych konkursach branżowych w Polsce i na świecie. Tegoroczna edycja Warsaw Spirits Competition, konkursu organizowanego przez magazyn Aqua Vitae oraz portal Spirits.com.pl, przyniosła lubelskiemu producentowi alkoholu aż trzy złote medale.
W kategorii „wódki pszeniczne” jurorzy konkursu przyznali złoty medal marce Orkisz. Ta wyjątkowa wódka z segmentu ultra premium jest wytwarzana w małych ilościach w procesie powolnej destylacji. Charakteryzuje się niezwykle łagodnym i niepowtarzalnym smakiem.
Złoty medal – tym razem w kategorii „wódki smakowe ” – zdobyła również Żołądkowa Kolonialna z Nutą Brandy. Dwa warianty tej wpisującej się w trend premiumizacji marki, dołączyły do oferty Stock Polska rok temu. Żołądkowa Kolonialna bazuje na oryginalnej recepturze Żołądkowej Gorzkiej z XIX wieku. Łączy aromat dzikich, gorzkich pomarańczy z najdalszych zakątków świata z luksusowymi przyprawami oraz nutami leżakowanej w dębowych beczkach brandy oraz whiskey.
Trzeci złoty medal, w kategorii „napoje spirytusowe”, powędrował do Żołądkowej Gorzkiej Rześkiej Limonki z Miętą,. To zupełnie nowe, świeże oblicze znanej marki, charakteryzujące się naturalnością, unikalną recepturą i zachwycająco lekkim smakiem.
Niecodziennie okoliczności
Podczas trzeciej edycji konkursu Warsaw Spirits Competition jury procedowało w trybie zdalnym. Trunki, jak co roku, oceniane były w ciemno, na podstawie oznakowanych próbek, a eksperci nie znali swoich wzajemnych werdyktów, aż do momentu ogłoszenia wyników. Brali pod uwagę takie kryteria jak: aromat, smak, finisz oraz całościowe wrażenie. Mimo niecodziennych okoliczności tegorocznej edycji konkursu, liczba zgłoszeń była rekordowa, a poziom alkoholi biorących udział w konkursie, jak zawsze, wysoki.

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.