Komunikaty PR

Marki z portfolio Stock Polska nagrodzone w Warsaw Spirits Competition

2020-11-23  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.14 MB )

Aż trzy złote medale zostały przyznane w tegorocznej edycji Warsaw Spirits Competition markom z oferty Stock Polska. Wyróżnione zostały: należąca do segmentu ultra premium wódka Orkisz, wódka smakowa Żołądkowa Kolonialna z Nutą Brandy oraz jedna z tegorocznych nowości z rodziny Żołądkowych - Żołądkowa Gorzka Rześka Limonka z Miętą.

 

Marki doceniane od lat

Stock Polska posiada w swoim szerokim portfolio wiele marek, które od lat są nie tylko doceniane przez konsumentów, ale również wyróżniane przez ekspertów w ważnych konkursach branżowych w Polsce i na świecie. Tegoroczna edycja Warsaw Spirits Competition, konkursu organizowanego przez magazyn Aqua Vitae oraz portal Spirits.com.pl, przyniosła lubelskiemu producentowi alkoholu aż trzy złote medale.

W kategorii „wódki pszeniczne” jurorzy konkursu przyznali złoty medal marce Orkisz. Ta wyjątkowa wódka z segmentu ultra premium jest wytwarzana  w małych ilościach w procesie powolnej destylacji. Charakteryzuje się niezwykle łagodnym i niepowtarzalnym smakiem.

Złoty medal – tym razem w kategorii „wódki smakowe ” – zdobyła również Żołądkowa Kolonialna z Nutą Brandy. Dwa warianty tej wpisującej się w trend premiumizacji marki, dołączyły do oferty Stock Polska rok temu. Żołądkowa Kolonialna bazuje na oryginalnej recepturze Żołądkowej Gorzkiej z XIX wieku. Łączy aromat dzikich, gorzkich pomarańczy z najdalszych zakątków świata z luksusowymi przyprawami oraz nutami leżakowanej w dębowych beczkach brandy oraz whiskey.

Trzeci złoty medal, w kategorii „napoje spirytusowe”, powędrował do Żołądkowej Gorzkiej Rześkiej Limonki z Miętą,. To zupełnie nowe, świeże oblicze znanej marki, charakteryzujące się naturalnością, unikalną recepturą i zachwycająco lekkim smakiem.

 

Niecodziennie okoliczności

Podczas trzeciej edycji konkursu Warsaw Spirits Competition jury procedowało w trybie zdalnym. Trunki, jak co roku, oceniane były w ciemno, na podstawie oznakowanych próbek, a eksperci nie znali swoich wzajemnych werdyktów, aż do momentu ogłoszenia wyników. Brali pod uwagę takie kryteria jak: aromat, smak, finisz oraz całościowe wrażenie. Mimo niecodziennych okoliczności tegorocznej edycji konkursu, liczba zgłoszeń była rekordowa, a poziom alkoholi biorących udział w konkursie, jak zawsze, wysoki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.