Nestlé Purina PetCare rusza z usługą bezpłatnych teleporad dla opiekunów zwierzą
Nestlé Purina PetCare rusza z usługą bezpłatnych teleporad dla opiekunów zwierząt domowych
Czy wiesz, jak prawidłowo odżywiać i pielęgnować swojego ulubieńca? Jeśli zdarza Ci się mieć wątpliwości, teraz możesz skorzystać z telefonicznych konsultacji z dyplomowanym specjalistą ds. żywienia i pielęgnacji psów i kotów. Nową usługę bezpłatnych teleporad udostępnił właśnie Serwis Konsumenta Nestlé Purina.
Aby umówić teleporadę, wystarczy wysłać swoje zgłoszenie na adres cs@pl.nestle.com. Szczegóły dotyczące rejestracji znaleźć można na stronie https://www.purina.pl/poznaj-marke-purina/teleporady. W odpowiedzi zwrotnej konsument otrzymuje informację o terminie konsultacji. Rozmowę z ekspertem umówić można także dzwoniąc na infolinię: 800 174 902 dostępną od poniedziałku do piątku, w godzinach 7-19 oraz w soboty i niedziele, w godzinach 10-18.
– Co piąty Polak jest szczęśliwym opiekunem psa, a niemal co szósty dzieli mieszkanie z kotem. To miliony zwierząt, których prawidłowe żywienie i właściwa pielęgnacja są dla nas niezwykle istotne. Cieszymy się, że jako Purina możemy znacząco poprawić jakość życia ukochanych czworonogów, dzieląc się wiedzą z ich opiekunami. Wierzymy, że nasze teleporady okażą się skuteczną pomocą dla wielu miłośników zwierząt oraz ich podopiecznych – komentuje Izabela Wojtczak, Marketing Manager w Nestlé Purina Petcare.
Na wszystkie pytania dotyczące pielęgnacji i żywienia zwierząt odpowiada ekspert marki Nestlé Purina Petcare, mgr inż. zootechniki oraz technik rolnictwa Grzegorz Gawryjołek. Specjalizuje się w dziedzinie dietetyki, fizjologii i behawiorystyki zwierząt, cały czas poszerzając wiedzę o najnowsze badania.
O Nestlé Purina PetCare
Purina kieruje się przekonaniem, że ludziom i zwierzętom razem żyje się lepiej. Już od ponad 120 lat Purina jest jedną z wiodących firm dostarczających pełnowartościową karmę dla zwierząt domowych wytwarzaną zgodnie z najwyższymi standardami jakości i bezpieczeństwa. Pasja Purina do zwierząt domowych wykracza poza doskonalenie żywienia i innowacje produktowe. W 2016 roku Purina wprowadziła 10 zobowiązań, aby pozytywnie wpływać na dobrostan zwierząt domowych, społeczności i planetę. Purina z zaangażowaniem wspiera adopcje. Dzięki programowi odpowiadanych adopcji Adopciaki.pl, którego Purina jest strategicznym partnerem, od 2015 blisko 5000 bezdomnych zwierząt znalazło swój dom. W tym roku firma przekazała 290 ton kramy, fundując ponad półtora miliona posiłków dla bezdomnych psów i kotów. W Polsce portfolio marki Purina obejmuje wiele znanych i lubianych karm dla zwierząt domowych, w tym: Adventuros, Cat Chow, Dentalife, Dog Chow, Felix, Friskies, Gourmet, Purina ONE, Pro Plan, Pro Plan Veterinary Diets. Dowiedz się więcej na www.purina.pl.
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz Purina. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
Kontakt: |
|
|
| ||
Agnieszka Bieńko | Tel.: +48 600 040 315 | agnieszka.bienko@pl.nestle.com | |||
Joanna Szpatowicz | Tel.: +48 600 204 159 | joanna.szpatowicz@pl.nestle.com | |||

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki
Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.
Transport
Trwa debata o nowych przepisach dotyczących praw pasażerów. Możliwe zmiany w wysokości odszkodowań za opóźnione loty

W dyskusji o prawach pasażerów linii lotniczych pojawiają się rozbieżności między unijnymi instytucjami. Dotyczą one m.in. odszkodowań za opóźnione lub odwołane loty. Ministrowie transportu UE proponują 300 euro odszkodowania za czterogodzinne opóźnienie lub odwołanie krótkiego lotu, a Parlament Europejski opowiada się za wyższymi odszkodowaniami i to po trzech godzinach opóźnienia. Parlamentarna komisja transportowa proponuje także szereg zmian dotyczących m.in. bagażu podręcznego czy odpowiedzialności pośredników sprzedających bilety.
Dziecko
Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci

Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.