Komunikaty PR

Nestlé Purina PetCare rusza z usługą bezpłatnych teleporad dla opiekunów zwierzą

2022-07-18  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania PetCare ( 0.06 MB )

Nestlé Purina PetCare rusza z usługą bezpłatnych teleporad dla opiekunów zwierząt domowych

 

Czy wiesz, jak prawidłowo odżywiać i pielęgnować swojego ulubieńca? Jeśli zdarza Ci się mieć wątpliwości, teraz możesz skorzystać z telefonicznych konsultacji z dyplomowanym specjalistą ds. żywienia i pielęgnacji psów i kotów. Nową usługę bezpłatnych teleporad udostępnił właśnie Serwis Konsumenta Nestlé Purina.

 

Aby umówić teleporadę, wystarczy wysłać swoje zgłoszenie na adres cs@pl.nestle.com. Szczegóły dotyczące rejestracji znaleźć można na stronie https://www.purina.pl/poznaj-marke-purina/teleporady. W odpowiedzi zwrotnej konsument otrzymuje informację o terminie konsultacji. Rozmowę z ekspertem umówić można także dzwoniąc na infolinię: 800 174 902 dostępną od poniedziałku do piątku, w godzinach 7-19 oraz w soboty i niedziele, w godzinach 10-18.

 

Co piąty Polak jest szczęśliwym opiekunem psa, a niemal co szósty dzieli mieszkanie z kotem. To miliony zwierząt, których prawidłowe żywienie i właściwa pielęgnacja są dla nas niezwykle istotne. Cieszymy się, że jako Purina możemy znacząco poprawić jakość życia ukochanych czworonogów, dzieląc się wiedzą z ich opiekunami. Wierzymy, że nasze teleporady okażą się skuteczną pomocą dla wielu miłośników zwierząt oraz ich podopiecznych – komentuje Izabela Wojtczak, Marketing Manager w Nestlé Purina Petcare.

 

Na wszystkie pytania dotyczące pielęgnacji i żywienia zwierząt odpowiada ekspert marki Nestlé Purina Petcare, mgr inż. zootechniki oraz technik rolnictwa Grzegorz Gawryjołek. Specjalizuje się w dziedzinie dietetyki, fizjologii i behawiorystyki zwierząt, cały czas poszerzając wiedzę o najnowsze badania.

 

O Nestlé Purina PetCare

Purina kieruje się przekonaniem, że ludziom i zwierzętom razem żyje się lepiej. Już od ponad 120 lat Purina jest jedną z wiodących firm dostarczających pełnowartościową karmę dla zwierząt domowych wytwarzaną zgodnie z najwyższymi standardami jakości i bezpieczeństwa. Pasja Purina do zwierząt domowych wykracza poza doskonalenie żywienia i innowacje produktowe. W 2016 roku Purina wprowadziła 10 zobowiązań, aby pozytywnie wpływać na dobrostan zwierząt domowych, społeczności i planetę. Purina z zaangażowaniem wspiera adopcje. Dzięki programowi odpowiadanych adopcji Adopciaki.pl, którego Purina jest strategicznym partnerem, od 2015 blisko 5000 bezdomnych zwierząt znalazło swój dom. W tym roku firma przekazała 290 ton kramy, fundując ponad półtora miliona posiłków dla bezdomnych psów i kotów. W Polsce portfolio marki Purina obejmuje wiele znanych i lubianych karm dla zwierząt domowych, w tym: Adventuros, Cat Chow, Dentalife, Dog Chow, Felix, Friskies, Gourmet, Purina ONE, Pro Plan, Pro Plan Veterinary Diets. Dowiedz się więcej na www.purina.pl.

 

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz Purina. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

 

 

Kontakt:

 

 

 

Agnieszka Bieńko

Tel.: +48 600 040 315

agnieszka.bienko@pl.nestle.com

Joanna Szpatowicz

Tel.: +48 600 204 159

joanna.szpatowicz@pl.nestle.com 

           

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Transport

Trwa debata o nowych przepisach dotyczących praw pasażerów. Możliwe zmiany w wysokości odszkodowań za opóźnione loty

W dyskusji o prawach pasażerów linii lotniczych pojawiają się rozbieżności między unijnymi instytucjami. Dotyczą one m.in. odszkodowań za opóźnione lub odwołane loty. Ministrowie transportu UE proponują 300 euro odszkodowania za czterogodzinne opóźnienie lub odwołanie krótkiego lotu, a Parlament Europejski opowiada się za wyższymi odszkodowaniami i to po trzech godzinach opóźnienia. Parlamentarna komisja transportowa proponuje także szereg zmian dotyczących m.in. bagażu podręcznego czy odpowiedzialności pośredników sprzedających bilety.

Dziecko

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci

Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.