Komunikaty PR

Nestlé Purina PetCare rusza z usługą bezpłatnych teleporad dla opiekunów zwierzą

2022-07-18  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania PetCare ( 0.06 MB )

Nestlé Purina PetCare rusza z usługą bezpłatnych teleporad dla opiekunów zwierząt domowych

 

Czy wiesz, jak prawidłowo odżywiać i pielęgnować swojego ulubieńca? Jeśli zdarza Ci się mieć wątpliwości, teraz możesz skorzystać z telefonicznych konsultacji z dyplomowanym specjalistą ds. żywienia i pielęgnacji psów i kotów. Nową usługę bezpłatnych teleporad udostępnił właśnie Serwis Konsumenta Nestlé Purina.

 

Aby umówić teleporadę, wystarczy wysłać swoje zgłoszenie na adres cs@pl.nestle.com. Szczegóły dotyczące rejestracji znaleźć można na stronie https://www.purina.pl/poznaj-marke-purina/teleporady. W odpowiedzi zwrotnej konsument otrzymuje informację o terminie konsultacji. Rozmowę z ekspertem umówić można także dzwoniąc na infolinię: 800 174 902 dostępną od poniedziałku do piątku, w godzinach 7-19 oraz w soboty i niedziele, w godzinach 10-18.

 

Co piąty Polak jest szczęśliwym opiekunem psa, a niemal co szósty dzieli mieszkanie z kotem. To miliony zwierząt, których prawidłowe żywienie i właściwa pielęgnacja są dla nas niezwykle istotne. Cieszymy się, że jako Purina możemy znacząco poprawić jakość życia ukochanych czworonogów, dzieląc się wiedzą z ich opiekunami. Wierzymy, że nasze teleporady okażą się skuteczną pomocą dla wielu miłośników zwierząt oraz ich podopiecznych – komentuje Izabela Wojtczak, Marketing Manager w Nestlé Purina Petcare.

 

Na wszystkie pytania dotyczące pielęgnacji i żywienia zwierząt odpowiada ekspert marki Nestlé Purina Petcare, mgr inż. zootechniki oraz technik rolnictwa Grzegorz Gawryjołek. Specjalizuje się w dziedzinie dietetyki, fizjologii i behawiorystyki zwierząt, cały czas poszerzając wiedzę o najnowsze badania.

 

O Nestlé Purina PetCare

Purina kieruje się przekonaniem, że ludziom i zwierzętom razem żyje się lepiej. Już od ponad 120 lat Purina jest jedną z wiodących firm dostarczających pełnowartościową karmę dla zwierząt domowych wytwarzaną zgodnie z najwyższymi standardami jakości i bezpieczeństwa. Pasja Purina do zwierząt domowych wykracza poza doskonalenie żywienia i innowacje produktowe. W 2016 roku Purina wprowadziła 10 zobowiązań, aby pozytywnie wpływać na dobrostan zwierząt domowych, społeczności i planetę. Purina z zaangażowaniem wspiera adopcje. Dzięki programowi odpowiadanych adopcji Adopciaki.pl, którego Purina jest strategicznym partnerem, od 2015 blisko 5000 bezdomnych zwierząt znalazło swój dom. W tym roku firma przekazała 290 ton kramy, fundując ponad półtora miliona posiłków dla bezdomnych psów i kotów. W Polsce portfolio marki Purina obejmuje wiele znanych i lubianych karm dla zwierząt domowych, w tym: Adventuros, Cat Chow, Dentalife, Dog Chow, Felix, Friskies, Gourmet, Purina ONE, Pro Plan, Pro Plan Veterinary Diets. Dowiedz się więcej na www.purina.pl.

 

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz Purina. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

 

 

Kontakt:

 

 

 

Agnieszka Bieńko

Tel.: +48 600 040 315

agnieszka.bienko@pl.nestle.com

Joanna Szpatowicz

Tel.: +48 600 204 159

joanna.szpatowicz@pl.nestle.com 

           

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.