Nowość: Tygryski deserowe o smaku jabłkowym
Asortyment Tygrysków deserowych został poszerzony o nowy smak – pyszny jabłkowy wariant, który, tak samo jak pozostałe, barwiony jest wyłącznie naturalnymi składnikami. Chrupki są bezglutenowe, nie zawierają sztucznych barwników, ani dodatku oleju palmowego. Zamknięto je w odświeżonych pod względem designu opakowaniach z okienkiem. Teraz są dostępne w promocji +10% gratis.
Tygryski deserowe to propozycja przekąsek w formie chrupek kukurydzianych barwionych wyłącznie warzywami i owocami. Występują w czterech smakach: nowym jabłkowym, a także czekoladowym, truskawkowym i toffi. Nowy wariant swój pyszny smak zawdzięcza wyjątkowym aromatom jabłka oraz cytryny. Ulepszona receptura przekąsek sprawia, że są jeszcze bardziej chrupiące i smaczne, a dzięki bazie w postaci kaszy kukurydzianej – bezglutenowe. Nie zawierają również sztucznych dodatków w postaci barwników i wzmacniaczy smaku oraz oleju palmowego.
Tygryski deserowe o smaku jabłkowym, podobnie jak pozostałe produkty z tej „rodziny”, dostępne są w nowym opakowaniu. Przez zawarte w nim „okienko” można zapoznać się z zawartością paczki jeszcze przed zakupem. Teraz dostępne są w promocji – każde opakowanie zawiera 10% produktu gratis.
Wspólne chrupanie z aplikacją Tygryski
Tygryski deserowe idealnie nadają się do wspólnego chrupania podczas gier i zabaw, do których inspiracje można znaleźć w edukacyjnej aplikacji Tygryski. Na szczególną uwagę zasługują bajki – do czytania, słuchania i oglądania – które uczą prawidłowych postaw w codziennym życiu. Najnowsza z nich to „Lekcja bezpiecznego zachowania się na drodze”. W aplikacji znaleźć można również wydzieloną strefę dla rodziców, w której dostępne są m.in. bezpłatne porady żywieniowe, czy wskazówki dotyczące wychowywania najmłodszych przygotowane przez specjalistów z zakresu dietetyki oraz psychologii.
Aplikacja Tygryski inspiruje rodziców do kreatywnego spędzania czasu z dziećmi. Jest stale rozbudowywana, a jej zawartość regularnie poszerzana. Można ją pobrać bezpłatnie z Google Play oraz App Store. Przyjazny i łatwy w obsłudze interfejs oraz kolorowe grafiki i tekstury przykuwają uwagę najmłodszych i potwierdzają, że nauka wcale nie musi być nudna.
www.tygryski.pl
www.facebook.com/Tygryski/
www.instagram.com/naszetygryski/

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.