Komunikaty PR

Nowość z limitowanej serii Rarität od Tchibo: aromatyczna kawa z Gwatemali

2024-09-17  |  16:15
Biuro prasowe

Tchibo przedstawia kolejną nowość z kawowego segmentu premium. Räritat Santa Bárbara to kawa speciality prosto z Ameryki Łacińskiej. Wariant ten jest wyjątkowy, nie tylko ze względu na smak i jednolitość ziaren, ale i realny udział Tchibo w sukcesie upraw w regionie Santa Bárbara. Marka wraz z partnerami już kilka lat temu zaangażowała się w edukację rolników z gwatemalskiego regionu. Do dziś jest tam obecna, realizując szereg programów społecznych.

Nowość od Tchibo zdobywa podniebienia i kubki smakowe entuzjastów „małej czarnej“. Ziarna Räritat Santa Bárbara, tak jak wszystkich propozycji z tej ekskluzywnej serii, pochodzą z jednej plantacji. – Dzięki swojemu profilowi smakowemu Santa Bárbara już po pierwszym łyku przenosi konsumentów na latynoamerykańskie tereny, oferując nuty mlecznej czekolady i moreli. Najlepszym sposobem na wydobycie pełni aromatu jest zaparzenie jej z użyciem ręcznego dripa, lecz świetnie sprawdzi się również w ekspresach automatycznych i french pressie – mówi Julia Zasowska, Marketing Specialist w Tchibo Warszawa. Nasz nowy Räritat jest wyjątkowy również ze względu na historię jego początków – dodaje.

Od zbieraczy kawy do właścicieli własnych plantacji

Historia kawy z Santa Bárbara rozpoczyna się od gestu wdzięczności. Rolnicy pochodzący z miasteczka o tej samej nazwie na co dzień pracowali na dużych, lokalnych plantacjach kawy. Któregoś razu, w ramach podziękowań za swoją ciężką pracę, od właścicieli tych plantacji, otrzymali sadzonki kawowca, by mogli uprawiać je na własnej ziemi.

Tchibo w tym samym czasie, wraz z organizacją Coffee Care, prowadziło w tej okolicy projekt społeczny o nazwie KITA. Kiedy tylko okazało się, że mieszkańcy Santa Bárbara nie posiadają wystarczającej wiedzy i umiejętności z zakresu uprawy kawy, marka z partnerami (Unitrade i Technoserve) zdecydowała się ich wesprzeć i odpowiednio przeszkolić.

Rolnicy wkrótce stali się właścicielami własnych upraw. Tchibo nadal jest aktywne w tym regionie, koncentrując się obecnie na technicznych szkoleniach agronomicznych, wspierających prowadzenie upraw w sposób bardziej zrównoważony. Dodatkowo, mieszkańcy Gwatemali mogą skorzystać z programu Abriendo Oportunidades, ułatwiającego kobietom dostęp do edukacji i umacniającego ich rolę w lokalnej społeczności czy Learn & Invest, którego celem jest wsparcie młodych ludzi m.in. w znalezieniu zatrudnienia.

Podróż dookoła pasa kawowego

Kawa pochodząca z Ameryki Łacińskiej jest dostępna w opakowaniach 500g w cenie 69,99 zł oraz na wagę – 500g, 250g i 125g – odpowiednio po 69,99 zł, 39,99 zł oraz 24,99 zł. Niezależnie od wyboru formatu, Rarität Santa Bárbara świetnie sprawdzi się jako prezent – dla bliskiej osoby, ale i dla siebie samego. To prawdziwa gratka dla każdego kawosza.

Limitowaną linię kaw specialty można nabyć tylko w sklepach własnych marki – stacjonarnie i online. Co roku na rynku pojawia się ok. 5 wariantów kaw z tej edycji, które są dostępne tylko do wyczerpania zapasów. Każdy Rarität  pochodzi z innego regionu i posiada swoje charakterystyczne nuty smakowe. Delektowanie się pozycjami z tej serii jest więc jak kawowa podróż dookoła świata.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.