OSM Piątnica powraca z kampanią wspierającą Koktajle z białkiem serwatkowym
W dniach od 16 sierpnia do 12 września br. OSM Piątnica prowadzić będzie kampanię promocyjną Koktajli z białkiem serwatkowym, która obejmie reklamę TV, promocję sprzedaży, obecność w gazetkach sieci handlowych oraz agregatorach gazetek. Celem działań jest komunikacja Koktajli z białkiem serwatkowym jako produktów funkcjonalnych, wpisujących się w trendy konsumenckie związane ze zdrowym odżywianiem, aktywnością i szybkim tempem życia.
Koktajle z białkiem serwatkowym to innowacyjny produkt, w którym OSM Piątnica, jako jedyny producent w Europie, wykorzystuje świeże, nieprzetworzone białko serwatkowe, będące najbardziej wartościowym białkiem mleka.
Najbardziej innowacyjne produkty mleczne w Europie
Koktajle są odpowiedzią marki Piątnica na trend produktów funkcjonalnych o czystym, prostym składzie, a jednocześnie mających dobroczynny wpływ na organizm. Potwierdzeniem wyjątkowości Koktajli z białkiem serwatkowym jest wyróżnienie w postaci Europejskiej Nagrody za Innowację Spółdzielczą Cogeca w kategorii Innowacyjny Produkt. Nagrodzenie OSM Piątnica zostało uzasadnione nowatorskim wykorzystaniem serwatki poprzez pozyskanie jej najcenniejszego składnika – białka serwatkowego, które jest najlepiej przyswajalnym białkiem mleka i ma szczególnie korzystne oddziaływanie na organizm.
Koktajle z białkiem serwatkowym - cud natury z Piątnicy
Koktajle z białkiem serwatkowym łączą w sobie cenne właściwości odżywcze, wyśmienite walory smakowe oraz wyróżniają się naturalnym, prostym składem. Każda butelka Koktajlu zawiera aż 28 gramów pełnowartościowego białka. Połączenie świeżego białka serwatkowego i smakowitych owoców czyni z Koktajli unikalną przekąskę – niezwykle smaczną, a równocześnie naturalną, zdrową i odżywczą. To świetna propozycja dla osób aktywnych, zabieganych, z napiętym planem dnia, które często nie mają czasu lub możliwości, aby spożywać regularne posiłki. Dzięki zawartości białka serwatkowego, które znakomicie odżywia i pozytywnie wpływa na procesy regeneracyjne, Koktajle są także idealne dla osób aktywnych fizycznie, profesjonalnie uprawiających sporty oraz osób starszych. Koktajle z białkiem serwatkowym z Piątnicy są lekkostrawne, nie zawierają laktozy ani glutenu, dlatego są odpowiednie także dla osób z nietolerancjami pokarmowymi.
Koktajle z białkiem serwatkowym dostępne są w 3 wariantach smakowych: Malina, granat i żeń-szeń, Mango, marakuja i owies oraz Banan, agrest i błonnik. Dzięki poręcznej butelce zapewniającej łatwość i wygodę spożywania, doskonale wpisują się w kategorię zdrowych przekąsek „on the go”.
Kampania promocyjna Koktajli z białkiem serwatkowym
W czasie trwającej 4 tygodnie intensywnej kampanii Koktajle z białkiem serwatkowym OSM Piątnica będą wspierane spotami w TV, działaniami digital, kampanią w gazetkach handlowych oraz e-gazetkach.
Za kreację spotów odpowiada agencja Plej. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media, a kampanię digitalową realizuje agencja Starcom.
Więcej informacji o produktach znaleźć można na stronie www.cudnatury.piatnica.pl
O firmie OSM PIĄTNICA:
OSM Piątnica to polska spółdzielnia mleczarska należąca do ponad 2 tys. rolników, których gospodarstwa położone są na zielonych, czystych ekologicznie terenach Mazowsza, Podlasia i Kurpi. Priorytetem Spółdzielni jest dbałość o najwyższą jakość i naturalność produktów. Bogate tradycje mleczarskie regionu, szacunek do natury i otwartość na innowacje pozwoliły firmie stać się jedną z najnowocześniejszych i najszybciej rozwijających się mleczarni w kraju i na świecie. Najlepszym tego dowodem są liczne nagrody, świadczące o dużym zaufaniu konsumentów oraz uznaniu ekspertów. To m.in. przyznane tytuły Superbrands 2018, Superbrands 2019 oraz wyróżnienie w raporcie „1000 Companies to Inspire Europe” opublikowanym w 2018 roku przez Giełdę Papierów Wartościowych w Londynie.
Oferta Spółdzielni obejmuje szeroki asortyment produktów mleczarskich. OSM Piątnica pozycję jednego z liderów rynku zyskała m.in dzięki wprowadzeniu w 1992 roku do sprzedaży Serka Wiejskiego. Piątnica oferuje także takie kategorie jak: śmietany, serki do smarowania (marki Twój Smak, Twój Smak Puszysty i Milandia), twarożki, ser mascarpone, świeże twarogi w klinku, masło oraz kefir. Uzupełnieniem oferty jest segment produktów deserowych i funkcjonalnych – to m.in. jogurty naturalne, jogurty typu greckiego, jogurty typu islandzkiego - Skyr i Skyr pitny oraz Koktajle z białkiem serwatkowym.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy to pierwszy w Polsce producent, który wprowadził na rynek Mleko Wiejskie świeże w innowacyjnej butelce z uchwytem oraz Bez laktozy – pełen witamin i wartości odżywczych świeży bezlaktozowy produkt mleczny. Spółdzielnia dynamicznie rozwija także linię produktów BIO – dostępne są w niej: Twaróg Półtłusty, Śmietana 18%, Serek Wiejski i Jogurt Naturalny. Wszystkie powstają z mleka ekologicznego, pochodzącego z certyfikowanych gospodarstw ekologicznych, prowadzących tradycyjną pastwiskową hodowlę krów.
Spółdzielnia jako pierwsza w Polsce wdrożyła kompleksowy program poprawy jakości surowca. Stosowane przez Piątnicę normy są dwukrotnie wyższe niż wymagania unijne. W 2016 r. wszyscy dostawcy mleka rozpoczęli żywienie krów paszami bez składników modyfikowanych genetycznie (GMO). Za wysokiej jakości surowiec Spółdzielnia już od 20 lat płaci rolnikom najwyższą cenę w Polsce.
W 2019 r. OSM Piątnica dodatkowo wprowadziła najwyższą klasę skupowanego mleka - premium, która znacznie przewyższa wymagania unijne. OSM Piątnica corocznie zwiększa nakłady na inwestycje - obecnie są one najwyższe w stosunku do obrotów w całej branży.

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

A. Hyży: Hubert Urbański jest wisienką na torcie ramówki. To część planu Edwarda Miszczaka tworzenia telewizji gwiazd
Agnieszka Hyży, Elżbieta Romanowska, Lanberry, Martyna Kupczyk i Ewa Wachowicz wierzą, że kultowy format „Milionerzy” zyska w Polsacie drugie życie i znów milion będzie nie tylko w nazwie i w głównej wygranej, ale i w oglądalności. Teleturniej miał swoją premierę na antenie telewizji TVN w 1999 roku. Teraz prawa do tego programu wykupił Polsat. Prowadzącym pozostaje Hubert Urbański, który cieszy się zarówno sympatią widzów, jak i uznaniem innych gwiazd związanych z tą stacją. Zapewniają one, że będą oglądać nowe odcinki i już typują je na hit tej jesieni.
Polityka
Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Motoryzacja
Gwiazdy: Rower może być alternatywą dla samochodu. To nie tylko tani i ekologiczny środek transportu, ale też wspiera zdrowie

Jeśli tylko pogoda na to pozwala, to Anna Powierza, Iwona Guzowska i Piotr Zelt chętnie przesiadają się na rower, który doskonale sprawdza się zarówno jako środek transportu w zakorkowanym mieście, jak również podczas wycieczek krajoznawczych czy treningów zdrowotnych. Gwiazdy zgodnie przyznają, że jazda jednośladem przynosi wiele korzyści dla organizmu, jest również przyjazna dla środowiska. Pozwala też zaoszczędzić na paliwie i opłatach za parkowanie.