Komunikaty PR

OSM Piątnica powraca z kampanią wspierającą Koktajle z białkiem serwatkowym

2021-08-13  |  12:15
Biuro prasowe

W dniach od 16 sierpnia do 12 września br. OSM Piątnica prowadzić będzie kampanię promocyjną Koktajli z białkiem serwatkowym, która obejmie reklamę TV, promocję sprzedaży, obecność w gazetkach sieci handlowych oraz agregatorach gazetek. Celem działań jest komunikacja Koktajli z białkiem serwatkowym jako produktów funkcjonalnych, wpisujących się w trendy konsumenckie związane ze zdrowym odżywianiem, aktywnością i szybkim tempem życia.

Koktajle z białkiem serwatkowym to innowacyjny produkt, w którym OSM Piątnica, jako jedyny producent w Europie, wykorzystuje świeże, nieprzetworzone białko serwatkowe, będące najbardziej wartościowym białkiem mleka.

Najbardziej innowacyjne produkty mleczne w Europie

Koktajle są odpowiedzią marki Piątnica na trend produktów funkcjonalnych o czystym, prostym składzie, a jednocześnie mających dobroczynny wpływ na organizm. Potwierdzeniem wyjątkowości Koktajli z białkiem serwatkowym jest wyróżnienie w postaci Europejskiej Nagrody za Innowację Spółdzielczą Cogeca w kategorii Innowacyjny Produkt. Nagrodzenie OSM Piątnica zostało uzasadnione nowatorskim wykorzystaniem serwatki poprzez pozyskanie jej najcenniejszego składnika – białka serwatkowego, które jest najlepiej przyswajalnym białkiem mleka i ma szczególnie korzystne oddziaływanie na organizm.

Koktajle z białkiem serwatkowym - cud natury z Piątnicy

Koktajle z białkiem serwatkowym łączą w sobie cenne właściwości odżywcze, wyśmienite walory smakowe oraz wyróżniają się naturalnym, prostym składem. Każda butelka Koktajlu zawiera aż 28 gramów pełnowartościowego białka. Połączenie świeżego białka serwatkowego i smakowitych owoców czyni z Koktajli unikalną przekąskę – niezwykle smaczną, a równocześnie naturalną, zdrową i odżywczą. To świetna propozycja dla osób aktywnych, zabieganych, z napiętym planem dnia, które często nie mają czasu lub możliwości, aby spożywać regularne posiłki. Dzięki zawartości białka serwatkowego, które znakomicie odżywia i pozytywnie wpływa na procesy regeneracyjne, Koktajle są także idealne dla osób aktywnych fizycznie, profesjonalnie uprawiających sporty oraz osób starszych. Koktajle z białkiem serwatkowym z Piątnicy są lekkostrawne, nie zawierają laktozy ani glutenu, dlatego są odpowiednie także dla osób z nietolerancjami pokarmowymi.
Koktajle z białkiem serwatkowym dostępne są w 3 wariantach smakowych: Malina, granat i żeń-szeń, Mango, marakuja i owies oraz Banan, agrest i błonnik. Dzięki poręcznej butelce zapewniającej łatwość i wygodę spożywania, doskonale wpisują się w kategorię zdrowych przekąsek „on the go”.

Kampania promocyjna Koktajli z białkiem serwatkowym

W czasie trwającej 4 tygodnie intensywnej kampanii Koktajle z białkiem serwatkowym OSM Piątnica będą wspierane spotami w TV, działaniami digital, kampanią w gazetkach handlowych oraz e-gazetkach.
Za kreację spotów odpowiada agencja Plej. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media, a kampanię digitalową realizuje agencja Starcom.

Więcej informacji o produktach znaleźć można na stronie www.cudnatury.piatnica.pl

 

O firmie OSM PIĄTNICA:

OSM Piątnica to polska spółdzielnia mleczarska należąca do ponad 2 tys. rolników, których gospodarstwa położone są na zielonych, czystych ekologicznie terenach Mazowsza, Podlasia i Kurpi. Priorytetem Spółdzielni jest dbałość o najwyższą jakość i naturalność produktów. Bogate tradycje mleczarskie regionu, szacunek do natury i otwartość na innowacje pozwoliły firmie stać się jedną z najnowocześniejszych i najszybciej rozwijających się mleczarni w kraju i na świecie. Najlepszym tego dowodem są liczne nagrody, świadczące o dużym zaufaniu konsumentów oraz uznaniu ekspertów. To m.in. przyznane tytuły Superbrands 2018, Superbrands 2019 oraz wyróżnienie w raporcie „1000 Companies to Inspire Europe” opublikowanym w 2018 roku przez Giełdę Papierów Wartościowych w Londynie.
Oferta Spółdzielni obejmuje szeroki asortyment produktów mleczarskich. OSM Piątnica pozycję jednego z liderów rynku zyskała m.in dzięki wprowadzeniu w 1992 roku do sprzedaży Serka Wiejskiego. Piątnica oferuje także takie kategorie jak: śmietany, serki do smarowania (marki Twój Smak, Twój Smak Puszysty i Milandia), twarożki, ser mascarpone, świeże twarogi w klinku, masło oraz kefir. Uzupełnieniem oferty jest segment produktów deserowych i funkcjonalnych – to m.in. jogurty naturalne, jogurty typu greckiego, jogurty typu islandzkiego - Skyr i Skyr pitny oraz Koktajle z białkiem serwatkowym.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy to pierwszy w Polsce producent, który wprowadził na rynek Mleko Wiejskie świeże w innowacyjnej butelce z uchwytem oraz Bez laktozy – pełen witamin i wartości odżywczych świeży bezlaktozowy produkt mleczny. Spółdzielnia dynamicznie rozwija także linię produktów BIO – dostępne są w niej: Twaróg Półtłusty, Śmietana 18%, Serek Wiejski i Jogurt Naturalny. Wszystkie powstają z mleka ekologicznego, pochodzącego z certyfikowanych gospodarstw ekologicznych, prowadzących tradycyjną pastwiskową hodowlę krów.

Spółdzielnia jako pierwsza w Polsce wdrożyła kompleksowy program poprawy jakości surowca. Stosowane przez Piątnicę normy są dwukrotnie wyższe niż wymagania unijne. W 2016 r. wszyscy dostawcy mleka rozpoczęli żywienie krów paszami bez składników modyfikowanych genetycznie (GMO). Za wysokiej jakości surowiec Spółdzielnia już od 20 lat płaci rolnikom najwyższą cenę w Polsce.
W 2019 r. OSM Piątnica dodatkowo wprowadziła najwyższą klasę skupowanego mleka - premium, która znacznie przewyższa wymagania unijne. OSM Piątnica corocznie zwiększa nakłady na inwestycje - obecnie są one najwyższe w stosunku do obrotów w całej branży.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie „Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War Biuro prasowe
2024-07-03 | 15:05

„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War

Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił
Żywienie Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!
2024-07-03 | 15:00

Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!

Spotkanie z ulubionymi postaciami z kultowych animacji, światowej klasy pokazy oraz pięć niezwykłych krain – to tylko część atrakcji jakie czekają na zwycięzcę loterii „Mus
Żywienie Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach
2024-07-02 | 11:00

Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach

Świadomość konsumentów w kwestii odżywiania rośnie w szybkim tempie, co potwierdzają wyraźne trendy z ostatnich lat[i]. Polacy coraz uważniej analizują składy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Podczas studiów uczyliśmy się żonglerki maczugami i popisów cyrkowych. Te umiejętności przydały mi się w zawodzie aktora

W pracy zawodowej kolejny raz przydały się Mateuszowi Banasiukowi umiejętności zdobyte w szkole aktorskiej. W spektaklu „Wypiór” wystawianym na scenie Teatru IMKA odtwórca roli Łukasza udowodnił, że potrafi perfekcyjnie żonglować, wzbudzając podziw widowni. W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle artysta zdradza, że podczas studiów nauczył się jeszcze kilku innych sztuczek cyrkowych.