Owocaśne wakacje z HARIBO!
Marka HARIBO wprowadza na rynek letnie odsłony swoich bestsellerów.
Na półkach pojawiły się limitowane Złote Misie HARIBO, owocowe żelki Balla-Balla i Kugelbunt oraz kwaśne HARIBO Balla Stixx Rainbow. Nowości HARIBO to smak radości i wakacji w każdej paczce!
Limitowane Złote Misie
Kultowe Złote Misie HARIBO w limitowanej edycji mają nowe, soczyście owocowe smaki! Znajdziemy wśród nich orzeźwiającego arbuza, aromatyczną brzoskwinię czy smacznego grejpfruta. Są też żelki o smaku borówki amerykańskiej o wyjątkowej, niebieskiej barwie! Limitowaną edycję uzupełniają Złote Misie o smaku wiśni i porzeczki. Łącznie to aż 6 nowych owocaśnych smaków do wyboru. Przepychota!
Dziel się radością!
HARIBO Balla-Balla to żelki w kształcie krótkich pałeczek, kolorowe niczym letnia tęcza. Miękki środek otulony pyszną owocową otoczką gwarantuje ciekawe doznania smakowe. Opakowanie zawiera kolorowe żelki wypełnione nadzieniem w różnych smakach. Te niezwykłe gumo-żelki są idealne do dzielenia się z bliskimi i znajomymi!
Chrupiące żelki?
Tak! Nowość HARIBO Kugelbunt to żelki z chrupiącą skorupką. To zaskakujące połączenie kruchej otoczki z miękkim środkiem zapewnia wyjątkowy smak i radość spożywania. Żelki występują w 5 owocowych smakach: jabłkowym, truskawkowym, malinowym, wiśniowym i cytrynowym. Małe, poręczne opakowanie, idealne „na drogę”, doskonale sprawdzi się w czasie wakacyjnych podróży, kiedy warto mieć pod ręką szybką przekąskę.
Pyszne orzeźwienie
HARIBO Balla Stixx Rainbow to letnia odsłona pysznych żelkowych „kabli”. Popularne długie żelki teraz dostępne są także w wersji kwaśnej. To orzeźwiające połączenie owocowych smaków z kwaśną posypką.
HARIBO to smak radości dla dzieci i dorosłych! Warto więc sięgnąć po nowe, limitowane warianty, by wnieść radość i zabawę w ten letni czas i cieszyć się wakacjami!
O HARIBO:
Firma HARIBO założona została przez Hansa Riegla w 1920 r. w Bonn.
Nazwa marki to skrót od imienia i nazwiska założyciela HAns RIegel oraz nazwy miejscowości BOnn.
Od 1992 roku produkty HARIBO dostępne są w Polsce. Mocno owocowe żelki, delikatne pianki oraz kolorowe rozpuszczalne gumy do żucia MAOAM bardzo szybko zyskały popularność wśród dzieci i… dorosłych.
Najbardziej rozpoznawalnym produktem HARIBO są „ZŁOTE MISIE” – różnokolorowe żelki w 6 smakach.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.