Komunikaty PR

Owocaśne wakacje z HARIBO!

2020-07-14  |  17:15
Biuro prasowe
Do pobrania Haribo ( 0.47 MB )

Marka HARIBO wprowadza na rynek letnie odsłony swoich bestsellerów.
Na półkach pojawiły się limitowane Złote Misie HARIBO, owocowe żelki Balla-Balla i
Kugelbunt oraz kwaśne HARIBO Balla Stixx Rainbow. Nowości HARIBO to smak radości i wakacji w każdej paczce!

Limitowane Złote Misie
Kultowe Złote Misie HARIBO w limitowanej edycji mają nowe, soczyście owocowe smaki! Znajdziemy wśród nich orzeźwiającego arbuza, aromatyczną brzoskwinię czy smacznego grejpfruta. Są też  żelki o smaku borówki amerykańskiej o wyjątkowej, niebieskiej barwie! Limitowaną edycję uzupełniają Złote Misie o smaku wiśni i porzeczki. Łącznie to aż 6 nowych owocaśnych smaków do wyboru. Przepychota!

Dziel się radością!
HARIBO Balla-Balla to żelki w kształcie krótkich pałeczek, kolorowe niczym letnia tęcza. Miękki środek otulony pyszną owocową otoczką gwarantuje ciekawe doznania smakowe. Opakowanie zawiera kolorowe żelki wypełnione nadzieniem w różnych smakach. Te niezwykłe gumo-żelki są idealne do dzielenia się z bliskimi i znajomymi!

Chrupiące żelki?
Tak! Nowość HARIBO Kugelbunt to żelki z chrupiącą skorupką. To zaskakujące połączenie kruchej otoczki z miękkim środkiem zapewnia wyjątkowy smak i radość spożywania. Żelki występują w 5 owocowych smakach: jabłkowym, truskawkowym, malinowym, wiśniowym i cytrynowym. Małe, poręczne opakowanie, idealne „na drogę”, doskonale sprawdzi się w czasie wakacyjnych podróży, kiedy warto mieć pod ręką szybką przekąskę.

Pyszne orzeźwienie
HARIBO Balla Stixx Rainbow to letnia odsłona pysznych żelkowych „kabli”. Popularne długie żelki teraz dostępne są także w wersji kwaśnej. To orzeźwiające połączenie owocowych smaków z kwaśną posypką.

HARIBO to smak radości dla dzieci i dorosłych! Warto więc sięgnąć po nowe, limitowane warianty, by wnieść radość i zabawę w ten letni czas i cieszyć się wakacjami!


O HARIBO:
Firma HARIBO założona została przez Hansa Riegla w 1920 r. w Bonn.
Nazwa marki to skrót od imienia i nazwiska założyciela HAns RIegel oraz nazwy miejscowości BOnn.
Od 1992 roku produkty HARIBO dostępne są w Polsce. Mocno owocowe żelki, delikatne pianki oraz kolorowe rozpuszczalne gumy do żucia MAOAM bardzo szybko zyskały popularność wśród dzieci i… dorosłych.
Najbardziej rozpoznawalnym produktem HARIBO są „ZŁOTE MISIE” – różnokolorowe żelki w 6 smakach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Problemy społeczne

Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie

Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.