Owocaśne wakacje z HARIBO!
Marka HARIBO wprowadza na rynek letnie odsłony swoich bestsellerów.
Na półkach pojawiły się limitowane Złote Misie HARIBO, owocowe żelki Balla-Balla i Kugelbunt oraz kwaśne HARIBO Balla Stixx Rainbow. Nowości HARIBO to smak radości i wakacji w każdej paczce!
Limitowane Złote Misie
Kultowe Złote Misie HARIBO w limitowanej edycji mają nowe, soczyście owocowe smaki! Znajdziemy wśród nich orzeźwiającego arbuza, aromatyczną brzoskwinię czy smacznego grejpfruta. Są też żelki o smaku borówki amerykańskiej o wyjątkowej, niebieskiej barwie! Limitowaną edycję uzupełniają Złote Misie o smaku wiśni i porzeczki. Łącznie to aż 6 nowych owocaśnych smaków do wyboru. Przepychota!
Dziel się radością!
HARIBO Balla-Balla to żelki w kształcie krótkich pałeczek, kolorowe niczym letnia tęcza. Miękki środek otulony pyszną owocową otoczką gwarantuje ciekawe doznania smakowe. Opakowanie zawiera kolorowe żelki wypełnione nadzieniem w różnych smakach. Te niezwykłe gumo-żelki są idealne do dzielenia się z bliskimi i znajomymi!
Chrupiące żelki?
Tak! Nowość HARIBO Kugelbunt to żelki z chrupiącą skorupką. To zaskakujące połączenie kruchej otoczki z miękkim środkiem zapewnia wyjątkowy smak i radość spożywania. Żelki występują w 5 owocowych smakach: jabłkowym, truskawkowym, malinowym, wiśniowym i cytrynowym. Małe, poręczne opakowanie, idealne „na drogę”, doskonale sprawdzi się w czasie wakacyjnych podróży, kiedy warto mieć pod ręką szybką przekąskę.
Pyszne orzeźwienie
HARIBO Balla Stixx Rainbow to letnia odsłona pysznych żelkowych „kabli”. Popularne długie żelki teraz dostępne są także w wersji kwaśnej. To orzeźwiające połączenie owocowych smaków z kwaśną posypką.
HARIBO to smak radości dla dzieci i dorosłych! Warto więc sięgnąć po nowe, limitowane warianty, by wnieść radość i zabawę w ten letni czas i cieszyć się wakacjami!
O HARIBO:
Firma HARIBO założona została przez Hansa Riegla w 1920 r. w Bonn.
Nazwa marki to skrót od imienia i nazwiska założyciela HAns RIegel oraz nazwy miejscowości BOnn.
Od 1992 roku produkty HARIBO dostępne są w Polsce. Mocno owocowe żelki, delikatne pianki oraz kolorowe rozpuszczalne gumy do żucia MAOAM bardzo szybko zyskały popularność wśród dzieci i… dorosłych.
Najbardziej rozpoznawalnym produktem HARIBO są „ZŁOTE MISIE” – różnokolorowe żelki w 6 smakach.

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.