Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się czerwony piętrowy autobus 7Days funkcjonujący w ramach komunikacji miejskiej.
Rogalik 7Days sprawdzi się w każdym zadaniu – jako szybkie śniadanie w biegu, słodka przekąska pomiędzy zajęciami czy drugie śniadanie w podróży, którą można mieć zawsze przy sobie o każdej porze dnia.
„Każdy z nas miał taki dzień, w którym wyszedł z domu bez śniadania bądź po prostu miał ochotę na coś słodkiego w przerwie pomiędzy zajęciami. Wtedy właśnie często sięgamy po rogalika 7Days. Szczelnie zapakowany, zawsze świeży, jest tym, czego potrzebujemy podczas zabieganego dnia. Chcemy pokazać, że 7Days jest idealną przekąską właśnie do szybkiego złapania „na drogę!”. – mówi Gergely Szilagyi, Brand Manager 7Days Poland&Baltics, Mondelez Polska.
Kampania promocyjna
Z początkiem czerwca w mediach ruszy ogólnopolska kampania z hasłem „Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę!”. We wszystkich materiałach będzie można zobaczyć kadry z Warszawy, Gdańska i Krakowa.
Od początku maja natomiast na ulice Lublina wyjedzie dedykowana, darmowa linia 7Days. Lublin pełen jest studentów, dla których komunikacja miejska jest kluczowa, by sprawnie poruszać się po mieście – na zajęcia, ale też pomiędzy nimi. Czerwony autobus 7Days będzie kursował od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 łącząc ze sobą najważniejsze dla studentów punkty – uczelnie, akademiki oraz centrum – dodaje Gergely Szilagyi. Dedykowany autobus to nie tylko dodatkowe połączenie, ale także lokalna atrakcja – na wybranych przystankach z autobusu zostanie rozstawiona zjeżdżalnia, a pasażerowie będą mogli skorzystać z samplingu i poczęstować się produktem. Cała aktywacja zostanie wsparta również niestandardowymi działaniami takimi jak materiały FOOH widoczne w social mediach.
Rogalik dla każdego
W ramach kampanii została zorganizowana również ogólnopolska promocja cash back „Złap 7Days”. W maju przy zakupie rogalika 7Days można odebrać 100% zwrotu gotówki. Udział w akcji jest bardzo prosty – wystarczy zakupić produkt 7Days, zachować paragon, zarejestrować zakup na stronie www i uzyskać 100% zwrotu. Akcja potrwa od 01.05.2024 r. do 31.05.2024 r. Szczegóły znaleźć można w regulaminie zamieszczonym na stronie https://zlap7days.pl/7dayslp/7days
Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry. Za przygotowanie na polski rynek spotu i kreacji digitalowych odpowiadała Publicis. Nad przebiegiem akcji promocyjnej czuwa agencja Publicis, aktywację w Lublinie koordynuje agencja Get WOW. Komunikacją PR zajmuje się Big Picture.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.