Salad Story z nowym lokalem. Sieć otwiera się w warszawskim biurowcu Forest
Kolejna restauracja sieci Salad Story otwiera się już 21 października w warszawskim biurowcu Forest. W odpowiedzi na potrzeby pracujących w budynku osób, w ofercie dostępne będą również dania śniadaniowe. To już trzecia restauracja z rozszerzonym menu.
Salad Story, sieć restauracji, oferująca zdrowe dania na bazie warzyw i sezonowych produktów, otwiera się w kolejnej lokalizacji. Tym razem jest to pełen roślinności biurowiec Forest, mieszczący się przy ul. Burakowskiej 14 w Warszawie. W dniu otwarcia na gości czekać będzie poczęstunek, składający się z pysznych soków i ciasta, które na co dzień znajdują się w ofercie Salad Story. Dla najmłodszych przygotowano kolorowe balony.
Na śniadanie do Salad Story
Klienci restauracji w Foreście będą mogli zjeść nie tylko klasyczne menu Salad Story, które składa się z sałatek, bowli, wrapów, zup i soków, ale również skorzystać z oferty śniadaniowej. Codziennie do godziny 12, można będzie kupić wrapa lub bowla z jajecznicą, a także kanapki i kawę. To trzeci lokal Salad Story, w którym dostępne będzie menu śniadaniowe.
Nasz nowy punkt znajduje się w prestiżowym biurowcu Forest, gdzie jako jedni z nielicznych będziemy serwować pyszne i zdrowe śniadania. Jest to odpowiedź na potrzeby pracowników, którzy często w natłoku porannych obowiązków zapominają o zjedzeniu czegoś przed wyjściem z domu i śniadaniem zajmują się dopiero w drodze do pracy. Dodatkowo dzięki Salad Story będą też mogli zjeść pożywny i smaczny lunch, bez konieczności dalekich poszukiwań punktu gastronomicznego – mówi Adrian Karczewski, Store Manager Salad Story w Forest Warszawa.
Wybór biurowca Forest na kolejną lokalizację Salad Story był nieprzypadkowy. Budynek słynie z bogatej roślinności, która porasta zarówno ogród na dachu, jak i wewnętrzne patio. Obie części są ogólnodostępne, przez co dają przechodniom odrobinę wytchnienia od wielkomiejskiego zgiełku. Łączą się również z wartościami marki Salad Story, dla której ważne jest dbanie o zdrowie klientów.
***
Salad Story powstało 2007 roku i obecnie jest to największa sieć restauracji serwujących zdrowe i szybkie posiłki w Polsce. Firma konsekwentnie realizuje misję serwowania zdrowego jedzenia zrzeszając już ponad 50 lokali gastronomicznych znajdujących się głównie w największych centrach handlowych w kraju. Marka karmi swoich gości z miłością do natury, współpracuje z polskimi dostawcami oraz korzysta z lokalnych upraw rolnych tam, gdzie jest to możliwe. Sieć jest zarządzana przez współzałożycielkę i pasjonatkę Anię Krajewską, która osobiście kreuje smaki i kompozycje dostępne w restauracjach, szuka nowych trendów i wprowadza je do Salad Story oraz pilnuje wartości i tego co od początku było najważniejsze, czyli misji zmieniania świata na lepsze, przez dobre zdrowe jedzenie.

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.