Komunikaty PR

Sięgnij po złoto z dawką naturalnej energii

2022-04-25  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.

Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Do pobrania info_pras ( 1.6 MB )

Mango, guayusa i guawa to połączenie egzotycznych składników, które doda Ci energii do realizacji nawet najbardziej ambitnych celów. Znajdziesz je w nowym smaku ORO od Waterdrop, stanowiącym część linii Microenergy. Najnowszej kompozycji smakowej towarzyszą akcesoria z limitowanej edycji: butelki, szklanki i słomki szklane. Produkty z kategorii Microenergy i akcesoria dostępne są w sklepie internetowym Waterdrop.

Naturalna energia z roślin

Kompozycja smakowa ORO to połączenie naturalnych ekstraktów z trzech egzotycznych roślin: mango, guayusy i guawy.

Mango i guawa znane są ze swojego wyjątkowego, słodkiego smaku, który kochają ludzie na całym świecie. Zawarta w kompozycji guayusa, blisko spokrewniona z popularną yerba mate, nie tylko orzeźwia, ale zawiera też naturalną kofeinę. Od wieków wykorzystywana jest przez rdzennych mieszkańców Amazonii do produkcji napojów dodających energii. Dziś stanowi wspiera nas w zachowaniu energii przez cały dzień bez konieczności sięgania po napoje energetyczne.

Butelka na medal

Kolekcji ORO towarzyszą też przyjazne środowisku akcesoria utrzymane w złotym designie: butelki, słomki szklane i szklanki.

Produkowane w Europie butelki szklane i ze stali nierdzewnej, dostępne są w dwóch pojemnościach: 600 ml i 1 L. Będą idealnym towarzyszem każdego treningu i intensywnego dnia, wspierającym utrzymywanie nawyku picia wody.
Microenergy – wielka dawka energii w małych kostkach

SHIRO, NERO i ORO – trzy kompozycje smakowe od Waterdrop zawierające naturalną kofeinę, łączą się w nowej kategorii produktów: Microenergy. Wspólnie mają stanowić zdrowszą alternatywę dla napojów energetycznych, a także wspierać osoby, które chcą ograniczyć spożycie zwykłej kawy. Dzięki niewielkiej i lekkiej formie napoje z kolekcji Microenergy mogą wspierać Cię zawsze tam, gdzie i kiedy tego potrzebujesz i delikatnie dodawać Ci energii przez cały dzień.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Planet Partners sp.z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.